Mwa... Niko zal niet uit beeld verdwijnen.quote:
In 5 zit die niet toch?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:12 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Mwa... Niko zal niet uit beeld verdwijnen.
In de collectors edition krijg je dequote:
Ben em ook weer aan het spelen sinds een week.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:28 schreef Meike26 het volgende:
Ik ben GTA4 nu weer aan het spelen en in vorige deel werd er gezegd dat er geen bloed te zien was, maar heb toch aardig wat spetters rond zien vliegen hoor
maakt niet uit. en the ballad of gay tony is sowieso de moeite waard.quote:Op zondag 21 juli 2013 00:06 schreef Tijn het volgende:
Maakt het voor de normale verhaallijn van GTA IV nog uit of je de DLC geïnstalleerd hebt, of ben ik nu voor niks 3+ GB op mn Xbox aan het downloaden?
Ja, ik heb het allemaal al een keer uitgespeeld. Maar ik ga nu opnieuw spelen en vraag me af of het zin heeft om de DLC te hebben tijdens de normale campaign.quote:Op zondag 21 juli 2013 00:07 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
maakt niet uit. en the ballad of gay tony is sowieso de moeite waard.
neequote:Op zondag 21 juli 2013 00:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, ik heb het allemaal al een keer uitgespeeld. Maar ik ga nu opnieuw spelen en vraag me af of het zin heeft om de DLC te hebben tijdens de normale campaign.
Jammer inderdaad. Hopelijk doen ze dat bij 5 andersquote:
Je hebt in de DLC wel dat je bepaalde missies van een andere kant bekijkt. Missies die ook in GTAIV zelf zittten.quote:
Ja, dat weet ik. Maar je hebt dus niet bv de voertuigen van de DLC in de main story.quote:Op zondag 21 juli 2013 01:18 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Je hebt in de DLC wel dat je bepaalde missies van een andere kant bekijkt. Missies die ook in GTAIV zelf zittten.
Nee dat niet.quote:Op zondag 21 juli 2013 01:19 schreef Tijn het volgende:
Ja, dat weet ik. Maar je hebt dus niet bv de voertuigen van de DLC in de main story.
dat zou echt konker gay zijnquote:Op zondag 21 juli 2013 00:33 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Jammer inderdaad. Hopelijk doen ze dat bij 5 anders
Ik zie wel wat in een zombie DLC die ipv pedestrians hordes aan zombies in de stad plaatst met hier en daar wat survivors etc
Hoezo? Ik ben op zich helemaal niet zo'n "zombie fan" maar in GTA zou het juist gruwelijk zijnquote:
nee, gewoon nietquote:Op zondag 21 juli 2013 02:45 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ben op zich helemaal niet zo'n "zombie fan" maar in GTA zou het juist gruwelijk zijnmaar dan wel van die hordes zoals in dead rising, dat je echt met een vrachtwagen door een groep van 200 zombies kan rossen
wat de kenkerquote:Op zondag 21 juli 2013 02:45 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ben op zich helemaal niet zo'n "zombie fan" maar in GTA zou het juist gruwelijk zijnmaar dan wel van die hordes zoals in dead rising, dat je echt met een vrachtwagen door een groep van 200 zombies kan rossen
Ah ok. Thanksquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:32 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
In de collectors edition krijg je de
GTA Online DLC "Klassieke charaters" erbij...
met o.a. Niko
Zal later ook wel los te koop zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |