SPOILER
Idd, t zegt mij ook helemaal niksquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:18 schreef Tijn het volgende:
Dat jullie dat nog weten, joh. Het is echt jaren geleden dat ik GTA IV voor het laatst heb aangeraakt.
GTA IV heb ik eind vorig jaar ofzo pas uitgespeeldquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:18 schreef Tijn het volgende:
Dat jullie dat nog weten, joh. Het is echt jaren geleden dat ik GTA IV voor het laatst heb aangeraakt.
Zo gaan ze mij ook vinden ben ik bang. Zelfs mijn zoon van 5 heeft een kalender waarop die dagen af streeptquote:
Als de mijne kapot zou gaan zou ik ook een PS3 nemen. Gewoon nog even 1 jaar ps plus nemen, en ik kan de toppers nog spelen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:33 schreef -Kadesh- het volgende:
Mijn xbox 360 is vandaag overledenDenk dat ik een PS3 ga halen om toch GTAV te kunnen spelen.
En wat heb je gekozen? Deal of revenge?quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:36 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
GTA IV heb ik eind vorig jaar ofzo pas uitgespeeld
PC versie?quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:45 schreef Skwish het volgende:
Hopen dat Rockstar vergeet om Social Club/Games for Windows Live te implementeren binnen de PC versie van GTAV... dat zou mooi zijn
Ja PS3, dan kan ik ook The last of us en Uncharted 3 gaan spelen. Plus alles wat we tot nu toe aan gameplay hebben gezien was op een PS3. (en daar komt de game uit op maar 1 disc)quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:49 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Als de mijne kapot zou gaan zou ik ook een PS3 nemen. Gewoon nog even 1 jaar ps plus nemen, en ik kan de toppers nog spelen.
Is er een keuze op het eind? Zelfs dat weet ik niet meerquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:33 schreef Ties02 het volgende:
[..]
En wat heb je gekozen? Deal of revenge?
Er is weinig verschil, je moet alleen bij de 360 verplicht installeren vanaf disc 1. Is dat bij de PS3 niet het geval?quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:55 schreef -Kadesh- het volgende:
[..]
Ja PS3, dan kan ik ook The last of us en Uncharted 3 gaan spelen. Plus alles wat we tot nu toe aan gameplay hebben gezien was op een PS3. (en daar komt de game uit op maar 1 disc)
PS3 ook verplichte install alleen is er gewoon 1 discquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Er is weinig verschil, je moet alleen bij de 360 verplicht installeren vanaf disc 1. Is dat bij de PS3 niet het geval?
Dus boeit geen reet.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:01 schreef Ties02 het volgende:
[..]
PS3 ook verplichte install alleen is er gewoon 1 disc
Oh oh ohquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Is er een keuze op het eind? Zelfs dat weet ik niet meer
Ik vind het volgen van het verhaal altijd wel tof als ik GTA speel, maar het maakt te weinig indruk om echt te onthouden.quote:
Ik vond de storyline van IV best wel goed eigenlijkquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind het volgen van het verhaal altijd wel tof als ik GTA speel, maar het maakt te weinig indruk om echt te onthouden.
De 360 werkt nog met DVDs waar niet zoveel op kan.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Er is weinig verschil, je moet alleen bij de 360 verplicht installeren vanaf disc 1. Is dat bij de PS3 niet het geval?
Kwam GTA V niet met 4 discs op de 360?quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:15 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
De 360 werkt nog met DVDs waar niet zoveel op kan.
Dus 2 dvd instal en de 2de moet erin blijven om te spelen.
En de Blu-ray disc is gewoon alle opslag op 1 br.
En die moet ook in de speler blijven om te spelen.
http://www.eurogamer.net/(...)n-two-xbox-360-discsquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:54 schreef Vaas3 het volgende:
[..]
Kwam GTA V niet met 4 discs op de 360?
heb wel zoiets gehoord
quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:58 schreef Ties02 het volgende:
[..]
http://www.eurogamer.net/(...)n-two-xbox-360-discs
social club waarschijnlijk wel want multiplayer.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:45 schreef Skwish het volgende:
Hopen dat Rockstar vergeet om Social Club/Games for Windows Live te implementeren binnen de PC versie van GTAV... dat zou mooi zijn
Zolang er geen game is, bespreken mensen hier allesquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:25 schreef Doublepain het volgende:
Waarom bespreekt men hier de pc versie?
Waarom zou je dat niet doen?quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:25 schreef Doublepain het volgende:
Waarom bespreekt men hier de pc versie?
Dat is net zo onzinnig als praten over de terugkomst van Jesus.quote:
Denk je nou echt dat ze geen pc versie uit gaan brengen?quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:52 schreef Ironisch het volgende:
[..]
Dat is net zo onzinnig als praten over de terugkomst van Jesus.
Voorlopig niet dus niet relevantquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:54 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ze geen pc versie uit gaan brengen?
ps3 en xbox versies zijn er ook nog niet dus waar dient dit topic dan wél voor?quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:03 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Voorlopig niet dus niet relevant
Vanwege het aangekondigde vijfde deel van GTA en de vele relevante pics, video's en gegevens.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:04 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ps3 en xbox versies zijn er ook nog niet dus waar dient dit topic dan wél voor?
Je vergeet speculaties.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:05 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Vanwege het aangekondigde vijfde deel van GTA en de vele relevante pics, video's en gegevens.
Nee, nee, het gaat hier over GTA V! Waar jij het over wilt hebben kan je hier vinden:quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:06 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Dat gaat over de PS3 en de Xbox dus opdonderstralen met je pc.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:08 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Nee, nee, het gaat hier over GTA V! Waar jij het over wilt hebben kan je hier vinden:
GAM / [PS3 #289] Who needs the PS4?? 8-)
GAM / [Xbox 360 #535] Met extragratisch toptitels!
Geen dank
Dit.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:06 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Gamen op een PCquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:20 schreef johnnyblaze11 het volgende:
GTA op PCgtfo, dit is een puur consolespel
GTA was ooit juist de PC-game bij uitstek.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:20 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Persoonlijke voorkeuren.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:20 schreef johnnyblaze11 het volgende:
PC miljoen x beter. console inferieur.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:06 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Deze man zegt waar het op staatquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:35 schreef Doublepain het volgende:
Gewoon opkenkeren met je PC gezeur, het is niet aangekondigd punt
quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:36 schreef The_Avatar het volgende:
[..]
PC miljoen x beter. console inferieur.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:35 schreef Doublepain het volgende:
Gewoon opkenkeren met je PC gezeur, het is niet aangekondigd punt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Did you forget to take you're meds?quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:06 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ja ook echt. Maak een eigen topic om pc's op te hemelen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:41 schreef -CRASH- het volgende:
Wat staat er boven de reactiebox:
Voordat je reageert
Er is (nog) geen pc-versie aangekondigd. Als dat gebeurt staat het op heel het internet, rennen mensen naakt over straat en hoor je toeterende auto's alsof Turkije gewonnen heeft met een voetbalwedstrijd. Als er dus een aankondiging voor pc is blijft het zeker niet onopgemerkt en lees je het in de openingspost. Tot dan: blijf het niet vragen, het topic kan leuk genoeg zijn met screens, gameplay-geruchten en meer.
Nou? Vertel mij eens waar er staat dat er niet over de PC versie gepraat mag worden?quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:41 schreef -CRASH- het volgende:
Wat staat er boven de reactiebox:
Voordat je reageert
Er is (nog) geen pc-versie aangekondigd. Als dat gebeurt staat het op heel het internet, rennen mensen naakt over straat en hoor je toeterende auto's alsof Turkije gewonnen heeft met een voetbalwedstrijd. Als er dus een aankondiging voor pc is blijft het zeker niet onopgemerkt en lees je het in de openingspost. Tot dan: blijf het niet vragen, het topic kan leuk genoeg zijn met screens, gameplay-geruchten en meer.
de pc wordt niet opgehemeld kutfanboy. Ik neem hem ook alleen voor de ps3 maar dan is het nog wel interessant om er over te praten want het gaat over GTA want daar gaat dit topic over.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ja ook echt. Maak een eigen topic om pc's op te hemelen.
Maakt het eigenlijk een zier uit over welk platform het hier gaat? Dat gezeur over PC of consoles is totaal niet relevant. Over een paar maanden (of jaren voor PC-gebruikers) hebben we het hier allemaal over precies dezelfde missies of andere GTA-zaken en niet over waar we het op spelen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:49 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Nou? Vertel mij eens waar er staat dat er niet over de PC versie gepraat mag worden?
quote:
Tis maar hoe je het leest....quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:49 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Nou? Vertel mij eens waar er staat dat er niet over de PC versie gepraat mag worden?
quote:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Over een paar maanden (of jaren voor PC-gebruikers) hebben we het hier allemaal over precies dezelfde missies of andere GTA-zaken en niet over waar we het op spelen.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:08 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Nee, nee, het gaat hier over GTA V! Waar jij het over wilt hebben kan je hier vinden:
GAM / [PS3 #289] Who needs the PS4?? 8-)
GAM / [Xbox 360 #535] Met extragratisch toptitels!
Geen dank
quote:
quote:Er is (nog) geen pc-versie aangekondigd. Als dat gebeurt staat het op heel het internet, rennen mensen naakt over straat en hoor je toeterende auto's alsof Turkije gewonnen heeft met een voetbalwedstrijd. Als er dus een aankondiging voor pc is blijft het zeker niet onopgemerkt en lees je het in de openingspost. Tot dan: blijf het niet vragen, het topic kan leuk genoeg zijn met screens, gameplay-geruchten en meer.
Ik erger me er wel aan, aangezien het niet aangekondigd is moeten ze het gewoon daarbij laten.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Maakt het eigenlijk een zier uit over welk platform het hier gaat? Dat gezeur over PC of consoles is totaal niet relevant. Over een paar maanden (of jaren voor PC-gebruikers) hebben we het hier allemaal over precies dezelfde missies of andere GTA-zaken en niet over waar we het op spelen.
Ja ik ook. Wat ik bedoel is dat platform zo irrelevant is. Ga lekker over het spel zelf praten.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik erger me er wel aan, aangezien het niet aangekondigd is moeten ze het gewoon daarbij laten.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik ook. Wat ik bedoel is dat platform zo irrelevant is. Ga lekker over het spel zelf praten.
quote:
We blijven niet vragen, we speculeren over wat ze mogelijk gaan doen. En dat mag volgens deze regels! Recente Rockstargames hebben GFWL gelukkig weggehouden in hun pc-games, want het was afgrijselijk in GTA IV. Dus waarschijnlijk geen GFWL in GTA V.quote:
Heel herkenbaarquote:Op donderdag 18 juli 2013 06:10 schreef Yi-Long het volgende:
Ik hoop dat er weer een beetje fatsoenlijk bloed/geweld in zit. Was in GTA4 vrij matig. Je kon geen hoofden meer van pedestrians af snipen, en als je iemand aanreed was er ook nauwelijks bloed.
Niet dat ik een gore-junkie ben ofzo (integendeel), maar als ik iemand met een shotgun vanaf 1 meter in zijn gezicht schiet, dan verwacht ik dat we een uit elkaar gespat hoofd en heel veel bloed te zien krijgen. En als ik op een been schiet, dan wil ik die eraf kunnen knallen.
Ooit van modden gehoord?quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:53 schreef Rogan het volgende:
Ik heb altijd sterk de indruk dat PC gamers een game op PC willen zien omdat ze het dan kunnen piraten.
deden ze op de console ookquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:53 schreef Rogan het volgende:
Ik heb altijd sterk de indruk dat PC gamers een game op PC willen zien omdat ze het dan kunnen piraten.
Ik heb altijd sterk de indruk dat console gamers achterlijk zijnquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:53 schreef Rogan het volgende:
Doe even normaal joh.. Denk niet alleen aan wat jij wilt. Je weet dat dit spel door zo goed als alle kinderen vanaf 6 jaar gespeeld gaat worden. Compleet onnodig en onetisch dat soort gore.quote:Op donderdag 18 juli 2013 06:10 schreef Yi-Long het volgende:
Ik hoop dat er weer een beetje fatsoenlijk bloed/geweld in zit. Was in GTA4 vrij matig. Je kon geen hoofden meer van pedestrians af snipen, en als je iemand aanreed was er ook nauwelijks bloed.
Niet dat ik een gore-junkie ben ofzo (integendeel), maar als ik iemand met een shotgun vanaf 1 meter in zijn gezicht schiet, dan verwacht ik dat we een uit elkaar gespat hoofd en heel veel bloed te zien krijgen. En als ik op een been schiet, dan wil ik die eraf kunnen knallen.
vanaf 18 jaar....quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:21 schreef emokid het volgende:
[..]
Doe even normaal joh.. Denk niet alleen aan wat jij wilt. Je weet dat dit spel door zo goed als alle kinderen vanaf 6 jaar gespeeld gaat worden. Compleet onnodig en onetisch dat soort gore.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |