SPOILER
Idd, t zegt mij ook helemaal niksquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:18 schreef Tijn het volgende:
Dat jullie dat nog weten, joh. Het is echt jaren geleden dat ik GTA IV voor het laatst heb aangeraakt.
GTA IV heb ik eind vorig jaar ofzo pas uitgespeeldquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:18 schreef Tijn het volgende:
Dat jullie dat nog weten, joh. Het is echt jaren geleden dat ik GTA IV voor het laatst heb aangeraakt.
Zo gaan ze mij ook vinden ben ik bang. Zelfs mijn zoon van 5 heeft een kalender waarop die dagen af streeptquote:
Als de mijne kapot zou gaan zou ik ook een PS3 nemen. Gewoon nog even 1 jaar ps plus nemen, en ik kan de toppers nog spelen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:33 schreef -Kadesh- het volgende:
Mijn xbox 360 is vandaag overledenDenk dat ik een PS3 ga halen om toch GTAV te kunnen spelen.
En wat heb je gekozen? Deal of revenge?quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:36 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
GTA IV heb ik eind vorig jaar ofzo pas uitgespeeld
PC versie?quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:45 schreef Skwish het volgende:
Hopen dat Rockstar vergeet om Social Club/Games for Windows Live te implementeren binnen de PC versie van GTAV... dat zou mooi zijn
Ja PS3, dan kan ik ook The last of us en Uncharted 3 gaan spelen. Plus alles wat we tot nu toe aan gameplay hebben gezien was op een PS3. (en daar komt de game uit op maar 1 disc)quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:49 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Als de mijne kapot zou gaan zou ik ook een PS3 nemen. Gewoon nog even 1 jaar ps plus nemen, en ik kan de toppers nog spelen.
Is er een keuze op het eind? Zelfs dat weet ik niet meerquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:33 schreef Ties02 het volgende:
[..]
En wat heb je gekozen? Deal of revenge?
Er is weinig verschil, je moet alleen bij de 360 verplicht installeren vanaf disc 1. Is dat bij de PS3 niet het geval?quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:55 schreef -Kadesh- het volgende:
[..]
Ja PS3, dan kan ik ook The last of us en Uncharted 3 gaan spelen. Plus alles wat we tot nu toe aan gameplay hebben gezien was op een PS3. (en daar komt de game uit op maar 1 disc)
PS3 ook verplichte install alleen is er gewoon 1 discquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Er is weinig verschil, je moet alleen bij de 360 verplicht installeren vanaf disc 1. Is dat bij de PS3 niet het geval?
Dus boeit geen reet.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:01 schreef Ties02 het volgende:
[..]
PS3 ook verplichte install alleen is er gewoon 1 disc
Oh oh ohquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Is er een keuze op het eind? Zelfs dat weet ik niet meer
Ik vind het volgen van het verhaal altijd wel tof als ik GTA speel, maar het maakt te weinig indruk om echt te onthouden.quote:
Ik vond de storyline van IV best wel goed eigenlijkquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind het volgen van het verhaal altijd wel tof als ik GTA speel, maar het maakt te weinig indruk om echt te onthouden.
De 360 werkt nog met DVDs waar niet zoveel op kan.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Er is weinig verschil, je moet alleen bij de 360 verplicht installeren vanaf disc 1. Is dat bij de PS3 niet het geval?
Kwam GTA V niet met 4 discs op de 360?quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:15 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
De 360 werkt nog met DVDs waar niet zoveel op kan.
Dus 2 dvd instal en de 2de moet erin blijven om te spelen.
En de Blu-ray disc is gewoon alle opslag op 1 br.
En die moet ook in de speler blijven om te spelen.
http://www.eurogamer.net/(...)n-two-xbox-360-discsquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:54 schreef Vaas3 het volgende:
[..]
Kwam GTA V niet met 4 discs op de 360?
heb wel zoiets gehoord
quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:58 schreef Ties02 het volgende:
[..]
http://www.eurogamer.net/(...)n-two-xbox-360-discs
social club waarschijnlijk wel want multiplayer.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:45 schreef Skwish het volgende:
Hopen dat Rockstar vergeet om Social Club/Games for Windows Live te implementeren binnen de PC versie van GTAV... dat zou mooi zijn
Zolang er geen game is, bespreken mensen hier allesquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:25 schreef Doublepain het volgende:
Waarom bespreekt men hier de pc versie?
Waarom zou je dat niet doen?quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:25 schreef Doublepain het volgende:
Waarom bespreekt men hier de pc versie?
Dat is net zo onzinnig als praten over de terugkomst van Jesus.quote:
Denk je nou echt dat ze geen pc versie uit gaan brengen?quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:52 schreef Ironisch het volgende:
[..]
Dat is net zo onzinnig als praten over de terugkomst van Jesus.
Voorlopig niet dus niet relevantquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:54 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ze geen pc versie uit gaan brengen?
ps3 en xbox versies zijn er ook nog niet dus waar dient dit topic dan wél voor?quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:03 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Voorlopig niet dus niet relevant
Vanwege het aangekondigde vijfde deel van GTA en de vele relevante pics, video's en gegevens.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:04 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ps3 en xbox versies zijn er ook nog niet dus waar dient dit topic dan wél voor?
Je vergeet speculaties.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:05 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Vanwege het aangekondigde vijfde deel van GTA en de vele relevante pics, video's en gegevens.
Nee, nee, het gaat hier over GTA V! Waar jij het over wilt hebben kan je hier vinden:quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:06 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Dat gaat over de PS3 en de Xbox dus opdonderstralen met je pc.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:08 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Nee, nee, het gaat hier over GTA V! Waar jij het over wilt hebben kan je hier vinden:
GAM / [PS3 #289] Who needs the PS4?? 8-)
GAM / [Xbox 360 #535] Met extragratisch toptitels!
Geen dank
Dit.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:06 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Dat gaat over de PS3 en de Xbox dus opdonderstralen met je pc.
Gamen op een PCquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:20 schreef johnnyblaze11 het volgende:
GTA op PCgtfo, dit is een puur consolespel
GTA was ooit juist de PC-game bij uitstek.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:20 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Persoonlijke voorkeuren.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:20 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |