Franklin heeft "slow motion driving" als specialiteit.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:08 schreef Ties02 het volgende:
Nu al zin om alle mooie wagens te jatten voor dat repo bedrijf
Ja dat vraag ik me dus ook afquote:Op zondag 21 juli 2013 22:14 schreef TwyLight het volgende:
Ik weet dat Trevor de beste piloot is, maar blijft dat het gehele spel zo of kan je die skills ook upgraden en dan zodra je het spel uitgespeeld hebt dat iedereen dat alles max heeft?
Dat denk ik ook wel, er was al aangegeven dat je elkaar ook tegen kan werken.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:15 schreef Ties02 het volgende:
Ik denk trouwens wel dat er nog ergens een hele grote twist zit in de verhaallijn, zoals eigenlijk bij de meeste delen sinds III.
1 iemand is FIB ofzo en je zult denk ik ook een keer moeten kiezen wie je vemoordt van je 3 characters, zoiets
Sowieso Franklin danquote:Op zondag 21 juli 2013 22:15 schreef Ties02 het volgende:
Ik denk trouwens wel dat er nog ergens een hele grote twist zit in de verhaallijn, zoals eigenlijk bij de meeste delen sinds III.
1 iemand is FIB ofzo en je zult denk ik ook een keer moeten kiezen wie je vemoordt van je 3 characters, zoiets
Ja die verdenk ik ookquote:
Doet me denken aan films uit de jaren '80quote:Op zondag 21 juli 2013 22:20 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja die verdenk ik ookzeker met dat 'snitch' stukje uit de trailer
En daarnaast staat ie ook bijna elke screenshot bij een politiewagenmoet iets betekenen
Nog steeds maarja die zijn dat wel gewendquote:Op zondag 21 juli 2013 22:38 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Doet me denken aan films uit de jaren '80
daar was altijd de eerste die stierf een donkere
1 van de 3 is een undercover cop.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:15 schreef Ties02 het volgende:
Die duiven vond ik ook nergens op slaan. Wie gaat nou voor zijn lol 100 van die klote duiven opzoeken en kapot schieten. Alleen de echte no-lifers doen dat.quote:Op maandag 22 juli 2013 06:33 schreef Meike26 het volgende:
Ik heb gisteravond de eerste 3 duifjes weggesniperdBlijft leuk om te doen, net als de stunt Jumps (nog 41 te gaan).
Om deze post GTA 5 gerelateerd te maken, hoop ik dat ze weer wat anders hebben verzonnen om op te jagen/lijst afwerken. Opnieuw op duiven jagen lijkt me niet origineel en passend bij Rock star, dus straks misschien wel jagen op Albino konijntjes?
![]()
![]()
![]()
Nee niet mee eens. Het is gewoon 1 van de vele side-missions. Ik ben er alleen tegen als er in GTA 5 óók weer duiven zijn. In GTA San Andreas waren het de 100 schelpjes die je moest verzamelen. Daar zou in GTA 5 ook weer een vervolg op kunnen komen, maar dan zeesterren bijvoorbeeld.quote:Op maandag 22 juli 2013 07:21 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Die duiven vond ik ook nergens op slaan. Wie gaat nou voor zijn lol 100 van die klote duiven opzoeken en kapot schieten. Alleen de echte no-lifers doen dat.
Oja geweldig, duiven doodschieten terwijl ik ook agenten kan vermoorden. Heb wel wat beters te doen dus. Sowieso is dat hele verzamelen een dom excuus voor een dom trofeequote:Op maandag 22 juli 2013 07:34 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Nee niet mee eens. Het is gewoon 1 van de vele side-missions. Ik ben er alleen tegen als er in GTA 5 óók weer duiven zijn. In GTA San Andreas waren het de 100 schelpjes die je moest verzamelen. Daar zou in GTA 5 ook weer een vervolg op kunnen komen, maar dan zeesterren bijvoorbeeld.
En die duifjes weg schieten jagen is het ideale vermaak als je geen zin in missies of MP hebt. Duiven van een zo groot mogelijke afstand wegsniperen is gewoon leuk vermaak. Net zoals het lek schieten van banden van auto's die op de brug rijden : Paniek paniek
okquote:Op maandag 22 juli 2013 07:42 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Oja geweldig, duiven doodschieten terwijl ik ook agenten kan vermoorden. Heb wel wat beters te doen dus. Sowieso is dat hele verzamelen een dom excuus voor een dom trofee
+1quote:Op zondag 21 juli 2013 12:35 schreef Roces18 het volgende:
t er vast wel alleen niet dit jaar, maar dat maakt ook niet uit. Ik ve
tags zetten in SA was natuurlijk voor naamsbekendheid voor je posséquote:Op maandag 22 juli 2013 07:42 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Oja geweldig, duiven doodschieten terwijl ik ook agenten kan vermoorden. Heb wel wat beters te doen dus. Sowieso is dat hele verzamelen een dom excuus voor een dom trofee
Fuck 4 jaar wachten, dan speel ik de PS3 versie wel op de PS4quote:Op zondag 21 juli 2013 14:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk ook kunnen dat ze gelijk doorgaan met de ontwikkeling van GTA VI en die pas op de next-gen uitbrengen.
Kan dat?quote:Op maandag 22 juli 2013 11:25 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Fuck 4 jaar wachten, dan speel ik de PS3 versie wel op de PS4
Liever dat je met je smartphone van 100 mooie, bijzondere lokaties een foto moet maken, ofzo. Rot op met die zeesterren.quote:Op maandag 22 juli 2013 07:34 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Nee niet mee eens. Het is gewoon 1 van de vele side-missions. Ik ben er alleen tegen als er in GTA 5 óók weer duiven zijn. In GTA San Andreas waren het de 100 schelpjes die je moest verzamelen. Daar zou in GTA 5 ook weer een vervolg op kunnen komen, maar dan zeesterren bijvoorbeeld.
En die duifjes weg schieten jagen is het ideale vermaak als je geen zin in missies of MP hebt. Duiven van een zo groot mogelijke afstand wegsniperen is gewoon leuk vermaak. Net zoals het lek schieten van banden van auto's die op de brug rijden : Paniek paniek
Het is lekker weer, dus mij boeit het niet zoveel.quote:Op maandag 22 juli 2013 14:41 schreef BBWBrand het volgende:
Ik kan sowieso niet wachten tot GTA5 uitkomt. Een paar maandjes wat meer binnenzitten dus
quote:
twitter:CVG_News twitterde op maandag 22-07-2013 om 09:24:46The GTA V 'update' on Reddit is fake. It uses the CVG branding without permission and its info is fabricated. Please ignore it and RT reageer retweet
Zou ook vet zijn als je GTA zou kunnen naspelen. Oh wacht............quote:Op maandag 22 juli 2013 16:57 schreef Nielsch het volgende:
Golf, tennis... Het lijkt me tof als je met die neger ook een potje basketbal kan doen, a la NBA Street.
Waarom zou je willen hockeyen bij GTAquote:Op maandag 22 juli 2013 18:15 schreef Gezicht het volgende:
Hopelijk zit er ook iets van ijshockey in, in een trailer had iemand een shirt aan met het logo van LA Kings
ik zou het ook wel vet vinden, hoe meer van dat soort activiteiten hoe beterquote:Op maandag 22 juli 2013 18:20 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Waarom zou je willen hockeyen bij GTA
Ik sta er niet van te kijken als je hier 100+ uur zoet mee bent...quote:Op maandag 22 juli 2013 08:58 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Ik heb altijd de drang om open world games 100% uit te spelen dus die duifjes heb ik toendertijd ook allemaal afgeknald
Ik wil Cluckin Bell kopenquote:Op maandag 22 juli 2013 18:53 schreef SoldMayor het volgende:
Ben benieuwd hoeveel huizen of zelfs bedrijven er in zitten die je kan kopen.
Dat verwacht ik eerlijk gezegd niet. Te massaal.quote:Op maandag 22 juli 2013 18:15 schreef Gezicht het volgende:
Hopelijk zit er ook iets van ijshockey in, in een trailer had iemand een shirt aan met het logo van LA Kings
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |