Of, het was een tactiek van Vas om haar minder geschikt over te laten komen zodat haar eigen 'kansen' groter werden.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Overigens zat Vas die vriendin ook zwart te maken, dat ze saai en stil was, niet kon dansen, de hele tijd met d'r telefoon op de dansvloer bezig was etc.
Van je vriendinnen moet je het hebben.
Welke buurt woon je dan eigenlijk?quote:Op maandag 15 juli 2013 16:36 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Er wonen echt te veel FOK!kers in een straal van 2 km om mijn huis, super enge gedachte. Zit nu iedere keer para in de metro, bang dat CB zich ergens verstopt heeft ofzo.
Dit heb ik nog gelezen jaquote:Op maandag 15 juli 2013 16:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Overigens zat Vas die vriendin ook zwart te maken, dat ze saai en stil was, niet kon dansen, de hele tijd met d'r telefoon op de dansvloer bezig was etc.
Van je vriendinnen moet je het hebben.
Dat interesseert ons allemaal niet.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Vas, heeft L. ook gehoord hoe ik m'n fwb meerdere malen helemaal uit elkaar heb gescheurd?
Raam stond open met die warmte, dus best mogelijk.
Ik weet het niet (meer), en het interesseert me ook niet.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:39 schreef CristinaYang het volgende:
Ongeveer op de helft van dWc en CBIs hier al eens gepost trouwens.
Hmm, DM eens dan?quote:Op maandag 15 juli 2013 16:39 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
WAT?
[..]
Ongeveer op de helft van dWc en CBIs hier al eens gepost trouwens.
Mij wel, leuk feitje hahaquote:Op maandag 15 juli 2013 16:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat interesseert ons allemaal niet.
Dan woon je nog redelijk dicht bij mijquote:Op maandag 15 juli 2013 16:39 schreef CristinaYang het volgende:
Ongeveer op de helft van dWc en CB Is hier al eens gepost trouwens.
Jij woont 5 min van Zonnestein af toch?quote:Op maandag 15 juli 2013 16:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dan woon je nog redelijk dicht bij mij
Oh wacht hieruit kan ik dus concluderen dat Miss en dWc niks hebben, gr gr.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Vas, heeft L. ook gehoord hoe ik m'n fwb meerdere malen helemaal uit elkaar heb gescheurd?
Raam stond open met die warmte, dus best mogelijk.
Ja, beeld mij helemaal in hoe zij aan het ploppen zijn lolquote:
Alsnog geen antwoord geven nadat je hebt aangegeven dat het je wél interesseert..quote:
Woon jij tegenwoordig in A'dam ja?quote:Op maandag 15 juli 2013 16:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dan woon je nog redelijk dicht bij mij
Wtf hoe weet jij dat.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jij woont 5 min van Zonnestein af toch?Dan KAN je niet meer dan 10 min van mij af wonen
Plop haha biertjequote:Op maandag 15 juli 2013 16:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, beeld mij helemaal in hoe zij aan het ploppen zijn lol9
Heb je zelf gepost toen CB met z'n scootertje langs de metrohalte zou rijden om te zwaaien naar Panz en mijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hahahaha grolsch beugel ;Dquote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 16:42 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Heb je zelf gepost toen CB met z'n scootertje langs de metrohalte zou rijden om te zwaaien naar Panz en mijLeugens, allemaal!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wowquote:Op maandag 15 juli 2013 16:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Sowieso de ex van Vas die mij bedankt dat ik 'm geprobeerd had te waarschuwen, en haar achteraf ook een egoïstisch, chronisch stoned, simpel kutkind vond.
Dit is echt next level modder gooien, doe eens normaal man.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Sowieso de ex van Vas die mij bedankt dat ik 'm geprobeerd had te waarschuwen, en haar achteraf ook een egoïstisch, chronisch stoned, simpel kutkind vond.
Dit is normaal johquote:Op maandag 15 juli 2013 16:45 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dit is echt next level modder gooien, doe eens normaal man.
'..In de coffeeshop links zien wij de dove kwartel.. in de metro voor ons de oudekopmakaak.."quote:Op maandag 15 juli 2013 16:44 schreef 2NutZ het volgende:
Tijd binnenkort voor a'dam foksafarilekker fokkers in hun natuurlijke habitat creepen
Ik blij dat ik daar niet woonquote:Op maandag 15 juli 2013 16:44 schreef 2NutZ het volgende:
Tijd binnenkort voor a'dam foksafarilekker fokkers in hun natuurlijke habitat creepen
Srsquote:Op maandag 15 juli 2013 16:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
'..In de coffeeshop links zien wij de dove kwartel.. in de metro voor ons de oudekopmakaak.."
Probeer de lat elke keer hoger voor mezelf te leggenquote:Op maandag 15 juli 2013 16:45 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dit is echt next level modder gooien, doe eens normaal man.
quote:Op maandag 15 juli 2013 16:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Srs![]()
![]()
ik heb tranen in mijn ogen van het ophouden van mijn lach
Ik dm je wel even de datum, dan ga jij er ook maar heenquote:
Hahahahaquote:Op maandag 15 juli 2013 16:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahaha gast, nam net een hap macaroni bolognese, ging bijna fout.
Oké man.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Durf je wel met mij te meeten dan?quote:Op maandag 15 juli 2013 16:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik dm je wel even de datum, dan ga jij er ook maar heen
Whehe, wat?quote:Op maandag 15 juli 2013 16:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dit dusquote:
Nee, is ook niet om te meeten. Maar meer om je op een afstandje te bekijkenquote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 16:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dit dus"Ik care niet om FOK!kers maar verspil wel m'n tijd aan proberen ze helemaal kapot te maken. Omdat het me niets interesseert. Want dat is logisch, en wie anders zegt redeneert als Chai."
______________________!
quote:Op maandag 15 juli 2013 16:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dit dus"Ik care niet om FOK!kers maar verspil wel m'n tijd aan proberen ze helemaal kapot te maken. Omdat het me niets interesseert. Want dat is logisch, en wie anders zegt redeneert als Chai."
______________________!
Chairedenatie.quote:
Wat wil je dan horen? Dat ik wél care om FOK!kers?quote:Op maandag 15 juli 2013 16:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
______________________!
Voyeur extraordinaire.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, is ook niet om te meeten. Maar meer om je op een afstandje te bekijken
Waarom ben jij niet op de hoogte van het feit dat zij destijds met het idee kwam?quote:Op maandag 15 juli 2013 16:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom wil jij eik met Msbhhh meeten?
Waarom wil jij met iedereen meeten?
Het is goed om zaken af en toe eens uit een ander perspectief te bekijken, dat probeer ik bij jullie ook te bereiken, want ik geef heel veel om jullie en wil jullie allemaal meeten.quote:
Geen idee, ze zei dat jij met d'r wou meeten.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Waarom ben jij niet op de hoogte van het feit dat zij destijds met het idee kwam?
En omdat het kan
Dit dusquote:
Ik vind je wel ;squote:Op maandag 15 juli 2013 16:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, is ook niet om te meeten. Maar meer om je op een afstandje te bekijken
ik ook van jou bby :SS$:quote:Op maandag 15 juli 2013 16:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is goed om zaken af en toe eens uit een ander perspectief te bekijken, dat probeer ik bij jullie ook te bereiken, want ik geef heel veel om jullie en wil jullie allemaal meeten.
Alleen het lukt niet echt.
Er staat zoveel, ik kan de Chairedenatie er niet zo één-twee-drie uithalen.quote:
Dat zegt hij, ik weet niet eens wat ze bedoelen met dat hele "chairedenatie"quote:
Ja tochquote:
Overdosis Testosteronquote:Op maandag 15 juli 2013 16:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat wil je dan horen? Dat ik wél care om FOK!kers?
Als jij morgen post dat Panzer is overleden door een overdosis testosteron oid lig ik er niet wakker van hoor.
Hoezo dat dan.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:52 schreef CristinaYang het volgende:
Ik vind de gedachtengangen van sommige heren hier vaak veel krommer.
Chairedenatie is:quote:Op maandag 15 juli 2013 16:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Er staat zoveel, ik kan de Chairedenatie er niet zo één-twee-drie uithalen.
Ik kan een hele essay schrijven over KLB SC en toch geen fuck geven om alle individuenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:27 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Geen fuck geven en toch de moeite nemen zo'n verhaal te typen.. Hmmmm...
Wat ik hierboven zeiquote:Op maandag 15 juli 2013 16:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Geen idee, ze zei dat jij met d'r wou meeten.
Nou voor wat het waard is heb de laatste jaren heel veel respect voor je gekregen hoorquote:Op maandag 15 juli 2013 16:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is goed om zaken af en toe eens uit een ander perspectief te bekijken, dat probeer ik bij jullie ook te bereiken, want ik geef heel veel om jullie en wil jullie allemaal meeten.
Alleen het lukt niet echt.
Gewoon de kreungeluiden volgen :Squote:
Reactie van CY, denk ik.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Er staat zoveel, ik kan de Chairedenatie er niet zo één-twee-drie uithalen.
Ik zie het zo, er zijn twee opties:quote:Op maandag 15 juli 2013 16:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Chairedenatie is:
[..]
Ik kan een hele essay schrijven over KLB SC en toch geen fuck geven om alle individuen. Volgens Chai kan dat niet.
Tja, ergens heeft ze wel een punt. Als topics of zo me niet boeien, reageer ik gewoon niet.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik kan een hele essay schrijven over KLB SC en toch geen fuck geven om alle individuen. Volgens Chai kan dat niet.
DIT DUS.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Tja, ergens heeft ze wel een punt. Als topics of zo me niet boeien, reageer ik gewoon niet.
Hete boii :$quote:
Deze meidje is op vuur :$quote:Op maandag 15 juli 2013 16:54 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik zie het zo, er zijn twee opties:
1. Je cared wel degelijk om deze SC en stopt er daarom zo veel energie in.
2. Je hebt veel te veel tijd over en hebt daarom niets beters te doen, wat dus in houdt dat je een mi kanki sneu leven hebt.
Beiden ontken je, en dat is volgens mijn redenatie niet mogelijk
Je bent toch wel heel wat gewend met panzer zijn psychoserapporten?quote:Op maandag 15 juli 2013 16:52 schreef CristinaYang het volgende:
Ik vind de gedachtengangen van sommige heren hier vaak veel krommer.
mensen annoyen kan ook heel fijn zijn hoor.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Tja, ergens heeft ze wel een punt. Als topics of zo me niet boeien, reageer ik gewoon niet.
Dit.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
mensen annoyen kan ook heel fijn zijn hoor.
10 jaar lang, 19 posts per dag?quote:Op maandag 15 juli 2013 16:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Maar dan geef je er dus wel om, want als ze niet reageren/geïrriteerd raken is er geen zak aan.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Veel leuker in het echt.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik hou van je Chaiquote:Op maandag 15 juli 2013 16:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar dan geef je er dus wel om, want als ze niet reageren/geïrriteerd raken is er geen zak aan.
Grote kans dan op een mes in je borstholtequote:
Dan ga je toch gewoon ergens anders heen? Denk dat er maar weinig zijn hier die echt om elkaar caren tbh.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar dan geef je er dus wel om, want als ze niet reageren/geïrriteerd raken is er geen zak aan.
Waarom zou ik liegen over dat ik niet care, serieus?quote:Op maandag 15 juli 2013 16:54 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik zie het zo, er zijn twee opties:
1. Je cared wel degelijk om deze SC en stopt er daarom zo veel energie in.
Wat is een sneu leven, ik vind elke dag 9:00 - 17:00 werken een sneu leven. Anyway, ik kan mezelf prima entertainen in mijn vrije tijd met m'n posts hier en de reacties die erop volgen. Daar is alles mee gezegd.quote:2. Je hebt veel te veel tijd over en hebt daarom niets beters te doen, wat dus in houdt dat je een mi kanki sneu leven hebt.
Je moet ook wel goed inschatten bij wie je het kan doen.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Grote kans dan op een mes in je borstholte
Ja, mijn liefde voor jouw geprojecteerde liefde jegens mijn persoonquote:Op maandag 15 juli 2013 16:58 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
2nootjes slaat die TT op jezelf..? Zware stormen maken sterke zeemannen. Ik ben er voor je.
Nou ik ga weer hoor mensen,
Groetjes.
Tuurlijk niet, in het echt krijg je scheve blikken of denken mensen dat je twisted in je bovenkamer bent.quote:
Bij mezelf weet ik vaak niet eens dat users er niet meer zijn totdat iemand het zegt.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:57 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dan ga je toch gewoon ergens anders heen? Denk dat er maar weinig zijn hier die echt om elkaar caren tbh.
Dolk in de rugquote:Op maandag 15 juli 2013 16:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom zou ik liegen over dat ik niet care, serieus?Ik care alleen om mijn familie en vrienden, daar hoort vanzelfsprekend niemand bij uit de KLB SC. Sterker nog, niemand van heel FOK!
.
[..]
Wat is een sneu leven, ik vind elke dag 9:00 - 17:00 werken een sneu leven. Anyway, ik kan mezelf prima entertainen in mijn vrije tijd met m'n posts hier en de reacties die erop volgen. Daar is alles mee gezegd.
Dan denken ze dat maar.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, in het echt krijg je scheve blikken of denken mensen dat je twisted in je bovenkamer bent.
Hier ook, maar daar care ik dus niet om.
Hehequote:Op maandag 15 juli 2013 16:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dolk in de rugmaar ik care niet dus het geeft niet
Ik care, want ik heb bultjesquote:Op maandag 15 juli 2013 16:57 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dan ga je toch gewoon ergens anders heen? Denk dat er maar weinig zijn hier die echt om elkaar caren tbh.
Ben ik persoonlijke geen ster in.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je moet ook wel goed inschatten bij wie je het kan doen.
DUDE, 10 JAAR LANG, 19 POSTS PER DAG! Dat is niet entertainen in je vrije tijd! Daar moet meer achter zitten! Je kwalificeert bijna voor My Strange Addiction op TLC ofzo met al die tijd die je in dit forum pompt!quote:Op maandag 15 juli 2013 16:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom zou ik liegen over dat ik niet care, serieus?Ik care alleen om mijn familie en vrienden, daar hoort vanzelfsprekend niemand bij uit de KLB SC. Sterker nog, niemand van heel FOK!
.
[..]
Wat is een sneu leven, ik vind elke dag 9:00 - 17:00 werken een sneu leven. Anyway, ik kan mezelf prima entertainen in mijn vrije tijd met m'n posts hier en de reacties die erop volgen. Daar is alles mee gezegd.
Tja caren, caren, definiëer caren. CY kan dat vast goed definiëren op de manier waarop ik het bedoel.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:57 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Je bent een prima gokkerquote:
quote:Beste BO,
ik ben een 55 jarige Gymleraar op een middelbare school. Tijdens de lessen gym (waar ik les geef aan pubers tussen de 12 en 18 jaar) raak ik bij bepaalde oefeningen (turnen, judo etc. etc.) wel eens per ongeluk meisjes aan op plaatsen waar ze wel eens niet zo heel gecharmeerd van kunnen raken. Hiermee bedoel ik dan de pronte tietjes en schaamstreken.
Maar goed. Mijn vraag is: Ik heb een blessure. Mag ik de WAO in ?
Gr. Meester Wim
Zonder risico is het ook maar saai eigenlijk, toch?quote:
Postgemiddelde ging van 15 naar 19 door de KLB SC alleen al. Daarnaast heb ik veel smileyposts, veel discussies etc. Vas d'r postgedrag- en gemiddelden bijvoorbeeld is veel intenser.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:59 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
DUDE, 10 JAAR LANG, 19 POSTS PER DAG! Dat is niet entertainen in je vrije tijd! Daar moet meer achter zitten! Je kwalificeert bijna voor My Strange Addiction op TLC ofzo met al die tijd die je in dit forum pompt!
Caren hoeft niet in te houden dat je om dat persoon geeft, kan ook gewoon betekenen dat je de reacties belangrijk vindt, of je e-rep, of noem het maar. Ik denk dat dWc zich best op zit te winden achter z'n computertje als Vas of Panz m zitten te bashen.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Tja caren, caren, definiëer caren. CY kan dat vast goed definiëren op de manier waarop ik het bedoel.
Ik ben zelf meer van veiligheid en herhalingquote:Op maandag 15 juli 2013 17:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zonder risico is het ook maar saai eigenlijk, toch?
Ook nooit eens een zijstapje richting risico?quote:Op maandag 15 juli 2013 17:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ben zelf meer van veiligheid en herhaling
Waarom iets anders zoeken als je hier je kicks krijgt.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:59 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
DUDE, 10 JAAR LANG, 19 POSTS PER DAG! Dat is niet entertainen in je vrije tijd! Daar moet meer achter zitten! Je kwalificeert bijna voor My Strange Addiction op TLC ofzo met al die tijd die je in dit forum pompt!
quote:
De discussie verschuiven naar Vas is wel heel obvious ontwijkgedrag. Daarnaast hoor je Vas niet roepen "IK CARE NIET, IK WIL NIET MEETEN" tot in het dwangmatige aan toe.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Postgemiddelde ging van 15 naar 19 door de KLB SC alleen al. Daarnaast heb ik veel smileyposts, veel discussies etc. Vas d'r postgedrag- en gemiddelden bijvoorbeeld is veel intenser.
Ik weet altijd wat jij bedoeld, voel ik in mijn hart.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Tja caren, caren, definiëer caren. CY kan dat vast goed definiëren op de manier waarop ik het bedoel.
Bij deze wil ik die onduidelijkheid graag van je wegnemen. Ik ga juist extra laid back zitten voor een portie e-vermaeck.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:01 schreef CristinaYang het volgende:
Ik denk dat dWc zich best op zit te winden achter z'n computertje als Vas of Panz m zitten te bashen.
Heel af en toe. Maar ik ben niet zo'n beste gokkerquote:Op maandag 15 juli 2013 17:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ook nooit eens een zijstapje richting risico?
Wanne romantische knul ben je ookquote:Op maandag 15 juli 2013 17:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik weet altijd wat jij bedoeld, voel ik in mijn hart.
Ik herinner me wel een gymleraar door wie elk meidje wel in de intieme plekken aangeraakt wilde worden.quote:
Lul niet mens, zij heeft veel meer posts in veel kortere tijd geplaatst dan ik. Dat is gewoon relevant.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:02 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
De discussie verschuiven naar Vas is wel heel obvious ontwijkgedrag. Daarnaast hoor je Vas niet roepen "IK CARE NIET, IK WIL NIET MEETEN" tot in het dwangmatige aan toe.
Je bent gewoon interessant om uit te pluizen. Nu Hannibal een zomerstop heeft, zoek ik een nieuw projectjequote:Op maandag 15 juli 2013 17:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lul niet mens, zij heeft veel meer posts in veel kortere tijd geplaatst dan ik. Dat is gewoon relevant.
En daarnaast hoor ik jullie wel tot in het dwangmatige aan toe roepen dat ik wél care, weet niet wat triester is?
't Interesseart mah nie.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:04 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Je bent gewoon interessant om uit te pluizen. Nu Hannibal een zomerstop heeft, zoek ik een nieuw projectje
Ja want jij hebt blijkbaar allemaal dingen gezegd!quote:Op maandag 15 juli 2013 17:05 schreef Murdera het volgende:
Wauw. even gebash en gelijk gaat het topic weer als vanouds.
Romantische vanilleseks hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm :$quote:Op maandag 15 juli 2013 17:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat lijkt alleen maar zo, stiekem heb ik er seksuele gedachtes bij.
Alsof je iemand kan uitpluizen zonder zijn mimiek/gedrag te zien.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:04 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Je bent gewoon interessant om uit te pluizen. Nu Hannibal een zomerstop heeft, zoek ik een nieuw projectje
jaja tuurlijkquote:Op maandag 15 juli 2013 17:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja want jij hebt blijkbaar allemaal dingen gezegd!
Internetgedrag zegt een hoop hoor. Over Panzer zat ik bijv echt voor 90% goed.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Alsof je iemand kan uitpluizen zonder zijn mimiek/gedrag te zien.
Daar noem je ook iemand die voor 99% van de mannelijke bevolking níet representatief isquote:Op maandag 15 juli 2013 17:06 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Internetgedrag zegt een hoop hoor. Over Panzer zat ik bijv echt voor 90% goed.
Is dat negatief of positief???quote:Op maandag 15 juli 2013 17:06 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Uh oh :$quote:Op maandag 15 juli 2013 17:06 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
jij hebt echt geen leven net parasietquote:Op maandag 15 juli 2013 17:04 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ken genoeg vrouwen die van negatief houden en dan einde van de dag afvragen waarom ze met een lul in de relatie zitten.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:09 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Positief natuurlijk, anders zou ik er toch ook niet op kruipen.
Daar is hier geen sprake van. Maar daar ga ik verder niet over uitwijden, niemand die op een Panzer-lofzang zit te wachtenquote:Op maandag 15 juli 2013 17:09 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ken genoeg vrouwen die van negatief houden en dan einde van de dag afvragen waarom ze met een lul in de relatie zitten.
DM Chloroform, die is daar altijd razend enthousiast over.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:10 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Daar is hier geen sprake van. Maar daar ga ik verder niet over uitwijden, niemand die op een Panzer-lofzang zit te wachten
negeer het a sahquote:Op maandag 15 juli 2013 17:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die tata nerds snappen het lieven niet, woullah.
Ewa ja, gaan ze denken ze kunnen temmen enzo. Wesh ben je gek, je moet ze zeggen hoe het zit toch.quote:
je bent leip, dit soort bezems willen aandachtquote:Op maandag 15 juli 2013 17:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ewa ja, gaan ze denken ze kunnen temmen enzo. Wesh ben je gek, je moet ze zeggen hoe het zit toch.
Ja hoor godnondejuquote:Op maandag 15 juli 2013 17:14 schreef CristinaYang het volgende:
Gvd, gaan ze nog tof doen in straattaal ook
Dit wordt me te veel jongens, I can't enzo, tot later
Ja, da's wel waarquote:Op maandag 15 juli 2013 17:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
je bent leip, dit soort bezems willen aandacht
Nee, laat zienquote:Op maandag 15 juli 2013 17:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, da's wel waar. Heb je die kop van d'r gezien? Woooow a mattie
.
maakt niet uit, dat overkomt iedereen wel eensquote:Op maandag 15 juli 2013 17:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahaha, je hebt gelijk man, waar was ik mee bezig.
Had je nieuwste album van Jay-Z al gehoord eigenlijk? Vind 'm steeds harder wordenquote:Op maandag 15 juli 2013 17:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
maakt niet uit, dat overkomt iedereen wel eens
Ik heb 1x hele gecheckt maar oceans wel vaak geluisterd nuquote:Op maandag 15 juli 2013 17:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Had je nieuwste album van Jay-Z al gehoord eigenlijk? Vind 'm steeds harder worden. Dat nummer met Ross
.
Of niet, ik ben een paar dagen niet op fok geweest en gelijk is er ruzie. Wat heb ik gemist? Ik sta zoiezo aan de kant van de buitenlander en anders aan de kant van het kippetje.quote:
Wie ben jijquote:Op maandag 15 juli 2013 18:36 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Of niet, ik ben een paar dagen niet op fok geweest en gelijk is er ruzie. Wat heb ik gemist? Ik sta zoiezo aan de kant van de buitenlander en anders aan de kant van het kippetje.
Een assassijn heeft geen geweten.quote:
Bij mij past dat niet hoor.quote:Op maandag 15 juli 2013 18:45 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
2liter cola fles in je assasijn asser.
Jouw ondertitel doet mij denken dat jij ook een kast-assassijn bent.quote:
Dat is wel een leuke benaming ervoor, ja.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:26 schreef Ezio het volgende:
[..]
Jouw ondertitel doet mij denken dat jij ook een kast-assassijn bent.
Ik las eerst overigens 'Overal en negers'quote:Op maandag 15 juli 2013 19:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat is wel een leuke benaming ervoor, ja.
Maar dat staat er niet. Wel herkenbaar wanneer ik: "Peins ik" zeg en veel mensen "penis ik" lezen.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:29 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik las eerst overigens 'Overal en negers'
quote:Op maandag 15 juli 2013 19:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Maar dat staat er niet. Wel herkenbaar wanneer ik: "Peins ik" zeg en veel mensen "penis ik" lezen.
Wel een waar ik elke keer om moet lachenquote:
Best wel terecht ja.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:38 schreef Ezio het volgende:
[..]
Wel een waar ik elke keer om moet lachen
De kwaliteit is ook écht slecht, ben vandaag ook geweest.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:20 schreef Robophatt het volgende:
Godverdomme wat is de Primark een kutwinkelDacht er vandaag eens een keer te gaan kijken aangezien iedereen het allemaal zo geweldig vind. Verschrikkelijk.
Geloof ik meteen. Heb een paar dingen gekocht die handig waren voor op vakantie maar hoef er dus echt nooit meer naartoe.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:24 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
De kwaliteit is ook écht slecht, ben vandaag ook geweest.
Nee, ik snap het. Er hangt ook steeds 10x hetzelfde, liep ik langs een rek met truitjes, kwam ik later 5 rekken met exact dezelfde truitjes tegen.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:25 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Geloof ik meteen. Heb een paar dingen gekocht die handig waren voor op vakantie maar hoef er dus echt nooit meer naartoe.
En ik kocht een pug mug
WEL VERDOMMEquote:Op maandag 15 juli 2013 20:29 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Nee, ik snap het. Er hangt ook steeds 10x hetzelfde, liep ik langs een rek met truitjes, kwam ik later 5 rekken met exact dezelfde truitjes tegen.
Ja viel mij ook al opquote:Op maandag 15 juli 2013 20:29 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Nee, ik snap het. Er hangt ook steeds 10x hetzelfde, liep ik langs een rek met truitjes, kwam ik later 5 rekken met exact dezelfde truitjes tegen.
Niks hoor.. Kusj :$quote:
In een bad met ijsblokjes, anders nietquote:
Chinook maken?quote:Op maandag 15 juli 2013 22:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waar is CB? Ik mis het helicopteren met hem.
quote:Op maandag 15 juli 2013 22:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Maakt toch niks uit, is binnen 5 seconden gesmolten als jij erin gaat met je hot body.
Video van mijn penis.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gewoon bliksem en shit door wrijving in de lucht.
Video van mijn orgasme.quote:
Echt warm inderdaad, #still melting.quote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 22:51 schreef Vaseline_ het volgende:
Hmm, dWc en Miss zijn niet meer van elkaar?
Same here.. Zonder sokken, met sokken, zonder broekje, met broekje, HET MAAKT VERDOMME ALLEMAAL GEEN ENE POEP UITquote:Op maandag 15 juli 2013 22:50 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Echt warm inderdaad, #still melting.
quote:Op maandag 15 juli 2013 23:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Same here.. Zonder sokken, met sokken, zonder broekje, met broekje, HET MAAKT VERDOMME ALLEMAAL GEEN ENE POEP UIT
Ik wil mijn tenen wel even in jouw mond steken right now.. Ze stinkenquote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 23:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wil mijn tenen wel even in jouw mond steken right now.. Ze stinken
Met je kutsmileys ;squote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 23:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoezo stuurde je me een lege DM?
Gatverdamme wat een hoerenUI, downiecatquote:Op maandag 15 juli 2013 23:22 schreef Fascination het volgende:
Vas, knabbel je tegenwoordig weer op je nagels?
Mooie UI.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:22 schreef Fascination het volgende:
Vas, knabbel je tegenwoordig weer op je nagels?
quote:Op maandag 15 juli 2013 23:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gatverdamme wat een hoerenUI, downiecat.
En ja.
Kan t niet laten, en 't werk helpt ook niet echt mee, krijg ik telkens van die droge nagelriemen en gaan ze scheuren en dan moet ik ze wel erafbijtenquote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 23:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mensen zonder netjes gevijlde nagels.
Ik vijl niet.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
#kinkyquote:Op maandag 15 juli 2013 23:28 schreef Dqod het volgende:
Ik vijl ze elke dag, zodat m'n puntjes scherp blijven
En elke dag drank om de scherpe randjes eraf te halen, deze vicieuze cirkelquote:Op maandag 15 juli 2013 23:28 schreef Dqod het volgende:
Ok, ik moest wel een beetje lachenquote:Op maandag 15 juli 2013 23:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En elke dag drank om de scherpe randjes eraf te halen, deze vicieuze cirkel.
Rustig meisje :$quote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 23:28 schreef Dqod het volgende:
Begrijpelijk wel.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:34 schreef CristinaYang het volgende:
Gvd ik heb 4 Geordie Shore afleveringen achter elkaar gekeken, ik ben sowieso 30 IQ punten verloren
Ik vind Snookie fucking hilarisch, dat maakte JS leuker. Maar na een tijdje was dat drama tussen Ron en Sam fucking kut, dan vind ik die Gaz en Charlotte samen leuker.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:37 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Begrijpelijk wel.Maar wat vond je dan beter, GS/JS?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 juli 2013 23:39 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik vind Snookie fucking hilarisch, dat maakte JS leuker. Maar na een tijdje was dat drama tussen Ron en Sam fucking kut, dan vind ik die Gaz en Charlotte samen leuker.Eens, vind GS echt meer troep en komt veel onnatuurlijk over, imo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
quote:Op maandag 15 juli 2013 23:42 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Eens, vind GS echt meer troep en komt veel onnatuurlijk over, imo.Yeah, het is wat geforceerder. Helemaal de latere seizoenen, dan forceren ze de woorden 'smashing birds' overal tussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kijk het niet echt, maar van wat ik heb opgevangen, die ruzies.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:42 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Yeah, het is wat geforceerder. Helemaal de latere seizoenen, dan forceren ze de woorden 'smashing birds' overal tussen
Ik ga wel heerlijk op die titelsong.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:44 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Ik kijk het niet echt, maar van wat ik heb opgevangen, die ruzies.Geforceerde sensatie.
Zoiets ja :$quote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 23:34 schreef CristinaYang het volgende:
Gvd ik heb 4 Geordie Shore afleveringen achter elkaar gekeken, ik ben sowieso 30 IQ punten verloren
Dit. Helemaal als ze het over seks hebben. Hoe erge bonerkiller is "do ya wannuh put ya cock in ma fanny?"quote:Op maandag 15 juli 2013 23:46 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
+ ben niet dol op het veelgesproken accent.
2:24.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:45 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ga wel heerlijk op die titelsong.
Bonuspunten trouwens als je Rickokun spot in deze video.
Echt hoor.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:47 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dit. Helemaal als ze het over seks hebben. Hoe erge bonerkiller is "do ya wannuh put ya cock in ma fanny?"
Say yes or say no, cuz' I need somebody, tell me are ya that somebody?quote:Op maandag 15 juli 2013 23:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
BONUSPUNTEN VOOR DWC
Op 0:45 komt hij ook al even langs met de befaamde opgetrokken wenkbrauw
Night, night!quote:
Moet jou nog een geluidsfragment sturen hequote:
In Tunesië zitten en dan FOK!en?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:09 schreef ntm het volgende:
[..]
Moet jou nog een geluidsfragment sturen heZit nu in Tunesië, moet even kijken wanneer ik tijd heb
Ja want het is ramadan en dan doe ik niet zoveelquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:11 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
In Tunesië zitten en dan FOK!en?
Oeh, nice. Waar in Tunesië?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:09 schreef ntm het volgende:
[..]
Moet jou nog een geluidsfragment sturen heZit nu in Tunesië, moet even kijken wanneer ik tijd heb
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Indian lesbian wedding in Los Angeles
The Inbetweeners Movie.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:32 schreef Rozzje het volgende:
Kan iemand mij wat films aanraden.. Hou van drama/horror/actie
Hebben ze daar wel internet dan.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:38 schreef ntm het volgende:
[..]
Mijn familie woont in een boerendorpje, ken je nietGa jij nog op vakantie?
Koeien mest verwarmen tot 483 Fahrenheit en dan in een diodebuis met een gepolariseerde ontvanger.quote:
Op een GPRS verbinding van Tunisiana zekerquote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:25 schreef ntm het volgende:
[..]
Hoe wat? Tegenwoordig kan je bijna overal internet krijgen toch, het valt wel vaak uit
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Koeien mest verwarmen tot 483 Fahrenheit en dan in een diodebuis met een gepolariseerde ontvanger.
Hoe ken jij Tunisiana? Nee Tunisie Telecom, op mijn telefoon heb ik Orange.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:26 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Op een GPRS verbinding van Tunisiana zeker.
Schat jij mij zo laag in dan?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:27 schreef ntm het volgende:
[..]
Hoe ken jij Tunisiana? Nee Tunisie Telecom, op mijn telefoon heb ik Orange.
Maroc Telecomquote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:31 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik ken ook geen een Marokkaanse telefoonmaatschappij hoor
Ja die eerste wel eens van gehoord, haha die reclamequote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:34 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Maroc Telecom
Meditel
Inwi
Bayn
Geen van allen ken je? Kom op, zelfs Maroc Telecom moet je kennen. Die hebben altijd geniale reclames
Marokkaanse reclames zijn vaak echt droog en grappig soms, volgens mij weet jij echt weinig van Marokkoquote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:37 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja die eerste wel eens van gehoord, haha die reclame
Ik keek vorig jaar tijdens de ramadan wel zo'n grappige serie op 2m. Ik ben al 10 jaar ofzo niet meer in Marokko geweest, wil wel gaan maar meestal lukt het niet ivm met studie of wil m'n moeder niet. Ze heeft vaak problemen/ruzie met familie daar.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:40 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Marokkaanse reclames zijn vaak echt droog en grappig soms, volgens mij weet jij echt weinig van Marokko. Of heb ik het verkeerd?
Shit gets too personal. Gewoon zelf gaan met vrienden, dat doe ik als ik naar Marokko ga. Heb zelden zin in familie (niet dat ze slecht zijn, verre van juist. Hou gewoon niet van dat familiegedoe altijd), op mijn neven en nichten na. Die zijn wel chill om er voor een langere tijd mee te chillen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:43 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik keek vorig jaar tijdens de ramadan wel zo'n grappige serie op 2m. Ik ben al 10 jaar ofzo niet meer in Marokko geweest, wil wel gaan maar meestal lukt het niet ivm met studie of wil m'n moeder niet. Ze heeft vaak problemen/ruzie met familie daar.
Ja is wel een optie of met mijn zus een keer gaan, moet maar eens kijken wanneer ik tijd heb.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:45 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Shit gets too personal. Gewoon zelf gaan met vrienden, dat doe ik als ik naar Marokko ga. Heb zelden zin in familie (niet dat ze slecht zijn, verre van juist. Hou gewoon niet van dat familiegedoe altijd), op mijn neven en nichten na. Die zijn wel chill om er voor een langere tijd mee te chillen.
Laat mij maar weten wanneer je in Casa bent, je bent welkom daar.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:48 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja is wel een optie of met mijn zus een keer gaan, moet maar eens kijken wanneer ik tijd heb.
Okquote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:49 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Laat mij maar weten wanneer je in Casa bent, je bent welkom daar.
Laatste nam ik een vriend mee en die wilde altijd drinken bij StarbucksWtf man
Ben je in Marokko, wil je altijd bij de Starbucks chillen voor drinken. Gewoon Marokkaanse koffie/thee zuipen verdomme.
Is een beetje vergelijkbaar met die vriend van me. In Spaanse badplaatsen zit het vol met die Hollandse tenten, in het centrum en de strandwijken van Casablanca zit het vol met Starbucksfilialen. Dan voel je je wel een beetje aangetrokken om her en der wat te halen omdat je er bekend mee bent.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:54 schreef ntm het volgende:
[..]
OkHaha ja wtf
Vorig jaar ook toen ik met vriendinnen in Spanje was zag je veel Nederlanders kroketten en frikadel speciaal eten
in plaats van tapas
quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:21 schreef hoM3r het volgende:
Beste Corrie, ik ben 11 jaar en nog maagd, is er iets mis met mijn vader?
quote:Op zondag 6 januari 2013 17:44 schreef Mr.Cooper het volgende:
als je me ondertusse pijp kook ik wel kben daar heel goed in [ afbeelding ]
Hey bobbyquote:Op zondag 6 januari 2013 17:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Sorry, ik heb geen hoge eisen, maar ik heb nog wel een standaard.
Waarschijnlijk ken ik het niet nee, ik heb dan ook alleen in de omgeving van Monastir en Sousse rondgehangen. =$quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:38 schreef ntm het volgende:
[..]
Mijn familie woont in een boerendorpje, ken je nietGa jij nog op vakantie?
Faya kan je in dezen op verschillende manieren opvatten..quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:35 schreef krioro het volgende:
[..]
Kek huisje + zwembad, waar ben je op vakantie?
hee! Das mijn kat hoorquote:Op maandag 15 juli 2013 23:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gatverdamme wat een hoerenUI, downiecat.
En ja.
Lul jij nou?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:03 schreef kikilove het volgende:
hij is heel even in me geweest onder condoom echt heel even op en neer ongeveer 19 uur
ff op en neer tog gewoon ff 19 uur haha kan jy da nie ofsow hjhaa ji ben slegt manquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:31 schreef 2NutZ het volgende:
Hoe moet ik die zin lezen, serieus?ik kan niet anders dan het zo lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |