Ik vind Snookie fucking hilarisch, dat maakte JS leuker. Maar na een tijdje was dat drama tussen Ron en Sam fucking kut, dan vind ik die Gaz en Charlotte samen leuker.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:37 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Begrijpelijk wel.Maar wat vond je dan beter, GS/JS?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 juli 2013 23:39 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik vind Snookie fucking hilarisch, dat maakte JS leuker. Maar na een tijdje was dat drama tussen Ron en Sam fucking kut, dan vind ik die Gaz en Charlotte samen leuker.Eens, vind GS echt meer troep en komt veel onnatuurlijk over, imo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
quote:Op maandag 15 juli 2013 23:42 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Eens, vind GS echt meer troep en komt veel onnatuurlijk over, imo.Yeah, het is wat geforceerder. Helemaal de latere seizoenen, dan forceren ze de woorden 'smashing birds' overal tussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kijk het niet echt, maar van wat ik heb opgevangen, die ruzies.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:42 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Yeah, het is wat geforceerder. Helemaal de latere seizoenen, dan forceren ze de woorden 'smashing birds' overal tussen
Ik ga wel heerlijk op die titelsong.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:44 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Ik kijk het niet echt, maar van wat ik heb opgevangen, die ruzies.Geforceerde sensatie.
Zoiets ja :$quote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 23:34 schreef CristinaYang het volgende:
Gvd ik heb 4 Geordie Shore afleveringen achter elkaar gekeken, ik ben sowieso 30 IQ punten verloren
Dit. Helemaal als ze het over seks hebben. Hoe erge bonerkiller is "do ya wannuh put ya cock in ma fanny?"quote:Op maandag 15 juli 2013 23:46 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
+ ben niet dol op het veelgesproken accent.
2:24.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:45 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ga wel heerlijk op die titelsong.
Bonuspunten trouwens als je Rickokun spot in deze video.
Echt hoor.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:47 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dit. Helemaal als ze het over seks hebben. Hoe erge bonerkiller is "do ya wannuh put ya cock in ma fanny?"
Say yes or say no, cuz' I need somebody, tell me are ya that somebody?quote:Op maandag 15 juli 2013 23:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
BONUSPUNTEN VOOR DWC
Op 0:45 komt hij ook al even langs met de befaamde opgetrokken wenkbrauw
Night, night!quote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 23:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mensen zonder netjes gevijlde nagels.
Moet jou nog een geluidsfragment sturen hequote:
In Tunesië zitten en dan FOK!en?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:09 schreef ntm het volgende:
[..]
Moet jou nog een geluidsfragment sturen heZit nu in Tunesië, moet even kijken wanneer ik tijd heb
Ja want het is ramadan en dan doe ik niet zoveelquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:11 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
In Tunesië zitten en dan FOK!en?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |