Voyeur extraordinaire.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, is ook niet om te meeten. Maar meer om je op een afstandje te bekijken
Waarom ben jij niet op de hoogte van het feit dat zij destijds met het idee kwam?quote:Op maandag 15 juli 2013 16:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom wil jij eik met Msbhhh meeten?
Waarom wil jij met iedereen meeten?
Het is goed om zaken af en toe eens uit een ander perspectief te bekijken, dat probeer ik bij jullie ook te bereiken, want ik geef heel veel om jullie en wil jullie allemaal meeten.quote:
Geen idee, ze zei dat jij met d'r wou meeten.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Waarom ben jij niet op de hoogte van het feit dat zij destijds met het idee kwam?
En omdat het kan
Dit dusquote:
Ik vind je wel ;squote:Op maandag 15 juli 2013 16:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, is ook niet om te meeten. Maar meer om je op een afstandje te bekijken
ik ook van jou bby :SS$:quote:Op maandag 15 juli 2013 16:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is goed om zaken af en toe eens uit een ander perspectief te bekijken, dat probeer ik bij jullie ook te bereiken, want ik geef heel veel om jullie en wil jullie allemaal meeten.
Alleen het lukt niet echt.
Er staat zoveel, ik kan de Chairedenatie er niet zo één-twee-drie uithalen.quote:
Dat zegt hij, ik weet niet eens wat ze bedoelen met dat hele "chairedenatie"quote:
Ja tochquote:
Overdosis Testosteronquote:Op maandag 15 juli 2013 16:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat wil je dan horen? Dat ik wél care om FOK!kers?
Als jij morgen post dat Panzer is overleden door een overdosis testosteron oid lig ik er niet wakker van hoor.
Hoezo dat dan.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:52 schreef CristinaYang het volgende:
Ik vind de gedachtengangen van sommige heren hier vaak veel krommer.
Chairedenatie is:quote:Op maandag 15 juli 2013 16:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Er staat zoveel, ik kan de Chairedenatie er niet zo één-twee-drie uithalen.
Ik kan een hele essay schrijven over KLB SC en toch geen fuck geven om alle individuenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:27 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Geen fuck geven en toch de moeite nemen zo'n verhaal te typen.. Hmmmm...
Wat ik hierboven zeiquote:Op maandag 15 juli 2013 16:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Geen idee, ze zei dat jij met d'r wou meeten.
Nou voor wat het waard is heb de laatste jaren heel veel respect voor je gekregen hoorquote:Op maandag 15 juli 2013 16:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is goed om zaken af en toe eens uit een ander perspectief te bekijken, dat probeer ik bij jullie ook te bereiken, want ik geef heel veel om jullie en wil jullie allemaal meeten.
Alleen het lukt niet echt.
Gewoon de kreungeluiden volgen :Squote:
Reactie van CY, denk ik.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Er staat zoveel, ik kan de Chairedenatie er niet zo één-twee-drie uithalen.
Ik zie het zo, er zijn twee opties:quote:Op maandag 15 juli 2013 16:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Chairedenatie is:
[..]
Ik kan een hele essay schrijven over KLB SC en toch geen fuck geven om alle individuen. Volgens Chai kan dat niet.
Tja, ergens heeft ze wel een punt. Als topics of zo me niet boeien, reageer ik gewoon niet.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik kan een hele essay schrijven over KLB SC en toch geen fuck geven om alle individuen. Volgens Chai kan dat niet.
DIT DUS.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Tja, ergens heeft ze wel een punt. Als topics of zo me niet boeien, reageer ik gewoon niet.
Hete boii :$quote:
Deze meidje is op vuur :$quote:Op maandag 15 juli 2013 16:54 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik zie het zo, er zijn twee opties:
1. Je cared wel degelijk om deze SC en stopt er daarom zo veel energie in.
2. Je hebt veel te veel tijd over en hebt daarom niets beters te doen, wat dus in houdt dat je een mi kanki sneu leven hebt.
Beiden ontken je, en dat is volgens mijn redenatie niet mogelijk
Je bent toch wel heel wat gewend met panzer zijn psychoserapporten?quote:Op maandag 15 juli 2013 16:52 schreef CristinaYang het volgende:
Ik vind de gedachtengangen van sommige heren hier vaak veel krommer.
mensen annoyen kan ook heel fijn zijn hoor.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Tja, ergens heeft ze wel een punt. Als topics of zo me niet boeien, reageer ik gewoon niet.
Dit.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
mensen annoyen kan ook heel fijn zijn hoor.
10 jaar lang, 19 posts per dag?quote:Op maandag 15 juli 2013 16:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Maar dan geef je er dus wel om, want als ze niet reageren/geïrriteerd raken is er geen zak aan.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Veel leuker in het echt.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik hou van je Chaiquote:Op maandag 15 juli 2013 16:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar dan geef je er dus wel om, want als ze niet reageren/geïrriteerd raken is er geen zak aan.
Grote kans dan op een mes in je borstholtequote:
Dan ga je toch gewoon ergens anders heen? Denk dat er maar weinig zijn hier die echt om elkaar caren tbh.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar dan geef je er dus wel om, want als ze niet reageren/geïrriteerd raken is er geen zak aan.
Waarom zou ik liegen over dat ik niet care, serieus?quote:Op maandag 15 juli 2013 16:54 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik zie het zo, er zijn twee opties:
1. Je cared wel degelijk om deze SC en stopt er daarom zo veel energie in.
Wat is een sneu leven, ik vind elke dag 9:00 - 17:00 werken een sneu leven. Anyway, ik kan mezelf prima entertainen in mijn vrije tijd met m'n posts hier en de reacties die erop volgen. Daar is alles mee gezegd.quote:2. Je hebt veel te veel tijd over en hebt daarom niets beters te doen, wat dus in houdt dat je een mi kanki sneu leven hebt.
Je moet ook wel goed inschatten bij wie je het kan doen.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Grote kans dan op een mes in je borstholte
Ja, mijn liefde voor jouw geprojecteerde liefde jegens mijn persoonquote:Op maandag 15 juli 2013 16:58 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
2nootjes slaat die TT op jezelf..? Zware stormen maken sterke zeemannen. Ik ben er voor je.
Nou ik ga weer hoor mensen,
Groetjes.
Tuurlijk niet, in het echt krijg je scheve blikken of denken mensen dat je twisted in je bovenkamer bent.quote:
Bij mezelf weet ik vaak niet eens dat users er niet meer zijn totdat iemand het zegt.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:57 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dan ga je toch gewoon ergens anders heen? Denk dat er maar weinig zijn hier die echt om elkaar caren tbh.
Dolk in de rugquote:Op maandag 15 juli 2013 16:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom zou ik liegen over dat ik niet care, serieus?Ik care alleen om mijn familie en vrienden, daar hoort vanzelfsprekend niemand bij uit de KLB SC. Sterker nog, niemand van heel FOK!
.
[..]
Wat is een sneu leven, ik vind elke dag 9:00 - 17:00 werken een sneu leven. Anyway, ik kan mezelf prima entertainen in mijn vrije tijd met m'n posts hier en de reacties die erop volgen. Daar is alles mee gezegd.
Dan denken ze dat maar.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, in het echt krijg je scheve blikken of denken mensen dat je twisted in je bovenkamer bent.
Hier ook, maar daar care ik dus niet om.
Hehequote:Op maandag 15 juli 2013 16:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dolk in de rugmaar ik care niet dus het geeft niet
Ik care, want ik heb bultjesquote:Op maandag 15 juli 2013 16:57 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dan ga je toch gewoon ergens anders heen? Denk dat er maar weinig zijn hier die echt om elkaar caren tbh.
Ben ik persoonlijke geen ster in.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je moet ook wel goed inschatten bij wie je het kan doen.
DUDE, 10 JAAR LANG, 19 POSTS PER DAG! Dat is niet entertainen in je vrije tijd! Daar moet meer achter zitten! Je kwalificeert bijna voor My Strange Addiction op TLC ofzo met al die tijd die je in dit forum pompt!quote:Op maandag 15 juli 2013 16:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom zou ik liegen over dat ik niet care, serieus?Ik care alleen om mijn familie en vrienden, daar hoort vanzelfsprekend niemand bij uit de KLB SC. Sterker nog, niemand van heel FOK!
.
[..]
Wat is een sneu leven, ik vind elke dag 9:00 - 17:00 werken een sneu leven. Anyway, ik kan mezelf prima entertainen in mijn vrije tijd met m'n posts hier en de reacties die erop volgen. Daar is alles mee gezegd.
Tja caren, caren, definiëer caren. CY kan dat vast goed definiëren op de manier waarop ik het bedoel.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:57 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Je bent een prima gokkerquote:
quote:Beste BO,
ik ben een 55 jarige Gymleraar op een middelbare school. Tijdens de lessen gym (waar ik les geef aan pubers tussen de 12 en 18 jaar) raak ik bij bepaalde oefeningen (turnen, judo etc. etc.) wel eens per ongeluk meisjes aan op plaatsen waar ze wel eens niet zo heel gecharmeerd van kunnen raken. Hiermee bedoel ik dan de pronte tietjes en schaamstreken.
Maar goed. Mijn vraag is: Ik heb een blessure. Mag ik de WAO in ?
Gr. Meester Wim
Zonder risico is het ook maar saai eigenlijk, toch?quote:
Postgemiddelde ging van 15 naar 19 door de KLB SC alleen al. Daarnaast heb ik veel smileyposts, veel discussies etc. Vas d'r postgedrag- en gemiddelden bijvoorbeeld is veel intenser.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:59 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
DUDE, 10 JAAR LANG, 19 POSTS PER DAG! Dat is niet entertainen in je vrije tijd! Daar moet meer achter zitten! Je kwalificeert bijna voor My Strange Addiction op TLC ofzo met al die tijd die je in dit forum pompt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |