Wowquote:Op maandag 15 juli 2013 16:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Sowieso de ex van Vas die mij bedankt dat ik 'm geprobeerd had te waarschuwen, en haar achteraf ook een egoïstisch, chronisch stoned, simpel kutkind vond.
Dit is echt next level modder gooien, doe eens normaal man.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Sowieso de ex van Vas die mij bedankt dat ik 'm geprobeerd had te waarschuwen, en haar achteraf ook een egoïstisch, chronisch stoned, simpel kutkind vond.
Dit is normaal johquote:Op maandag 15 juli 2013 16:45 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dit is echt next level modder gooien, doe eens normaal man.
'..In de coffeeshop links zien wij de dove kwartel.. in de metro voor ons de oudekopmakaak.."quote:Op maandag 15 juli 2013 16:44 schreef 2NutZ het volgende:
Tijd binnenkort voor a'dam foksafarilekker fokkers in hun natuurlijke habitat creepen
Ik blij dat ik daar niet woonquote:Op maandag 15 juli 2013 16:44 schreef 2NutZ het volgende:
Tijd binnenkort voor a'dam foksafarilekker fokkers in hun natuurlijke habitat creepen
Srsquote:Op maandag 15 juli 2013 16:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
'..In de coffeeshop links zien wij de dove kwartel.. in de metro voor ons de oudekopmakaak.."
Probeer de lat elke keer hoger voor mezelf te leggenquote:Op maandag 15 juli 2013 16:45 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dit is echt next level modder gooien, doe eens normaal man.
quote:Op maandag 15 juli 2013 16:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Srs![]()
![]()
ik heb tranen in mijn ogen van het ophouden van mijn lach
Ik dm je wel even de datum, dan ga jij er ook maar heenquote:
Hahahahaquote:Op maandag 15 juli 2013 16:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahaha gast, nam net een hap macaroni bolognese, ging bijna fout.
Oké man.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Durf je wel met mij te meeten dan?quote:Op maandag 15 juli 2013 16:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik dm je wel even de datum, dan ga jij er ook maar heen
Whehe, wat?quote:Op maandag 15 juli 2013 16:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dit dusquote:
Nee, is ook niet om te meeten. Maar meer om je op een afstandje te bekijkenquote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 16:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dit dus"Ik care niet om FOK!kers maar verspil wel m'n tijd aan proberen ze helemaal kapot te maken. Omdat het me niets interesseert. Want dat is logisch, en wie anders zegt redeneert als Chai."
______________________!
quote:Op maandag 15 juli 2013 16:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dit dus"Ik care niet om FOK!kers maar verspil wel m'n tijd aan proberen ze helemaal kapot te maken. Omdat het me niets interesseert. Want dat is logisch, en wie anders zegt redeneert als Chai."
______________________!
Chairedenatie.quote:
Wat wil je dan horen? Dat ik wél care om FOK!kers?quote:Op maandag 15 juli 2013 16:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
______________________!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |