Of, het was een tactiek van Vas om haar minder geschikt over te laten komen zodat haar eigen 'kansen' groter werden.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Overigens zat Vas die vriendin ook zwart te maken, dat ze saai en stil was, niet kon dansen, de hele tijd met d'r telefoon op de dansvloer bezig was etc.
Van je vriendinnen moet je het hebben.
Welke buurt woon je dan eigenlijk?quote:Op maandag 15 juli 2013 16:36 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Er wonen echt te veel FOK!kers in een straal van 2 km om mijn huis, super enge gedachte. Zit nu iedere keer para in de metro, bang dat CB zich ergens verstopt heeft ofzo.
Dit heb ik nog gelezen jaquote:Op maandag 15 juli 2013 16:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Overigens zat Vas die vriendin ook zwart te maken, dat ze saai en stil was, niet kon dansen, de hele tijd met d'r telefoon op de dansvloer bezig was etc.
Van je vriendinnen moet je het hebben.
Dat interesseert ons allemaal niet.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Vas, heeft L. ook gehoord hoe ik m'n fwb meerdere malen helemaal uit elkaar heb gescheurd?
Raam stond open met die warmte, dus best mogelijk.
Ik weet het niet (meer), en het interesseert me ook niet.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:39 schreef CristinaYang het volgende:
Ongeveer op de helft van dWc en CBIs hier al eens gepost trouwens.
Hmm, DM eens dan?quote:Op maandag 15 juli 2013 16:39 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
WAT?
[..]
Ongeveer op de helft van dWc en CBIs hier al eens gepost trouwens.
Mij wel, leuk feitje hahaquote:Op maandag 15 juli 2013 16:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat interesseert ons allemaal niet.
Dan woon je nog redelijk dicht bij mijquote:Op maandag 15 juli 2013 16:39 schreef CristinaYang het volgende:
Ongeveer op de helft van dWc en CB Is hier al eens gepost trouwens.
Jij woont 5 min van Zonnestein af toch?quote:Op maandag 15 juli 2013 16:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dan woon je nog redelijk dicht bij mij
Oh wacht hieruit kan ik dus concluderen dat Miss en dWc niks hebben, gr gr.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Vas, heeft L. ook gehoord hoe ik m'n fwb meerdere malen helemaal uit elkaar heb gescheurd?
Raam stond open met die warmte, dus best mogelijk.
Ja, beeld mij helemaal in hoe zij aan het ploppen zijn lolquote:
Alsnog geen antwoord geven nadat je hebt aangegeven dat het je wél interesseert..quote:
Woon jij tegenwoordig in A'dam ja?quote:Op maandag 15 juli 2013 16:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dan woon je nog redelijk dicht bij mij
Wtf hoe weet jij dat.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jij woont 5 min van Zonnestein af toch?Dan KAN je niet meer dan 10 min van mij af wonen
Plop haha biertjequote:Op maandag 15 juli 2013 16:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, beeld mij helemaal in hoe zij aan het ploppen zijn lol9
Heb je zelf gepost toen CB met z'n scootertje langs de metrohalte zou rijden om te zwaaien naar Panz en mijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hahahaha grolsch beugel ;Dquote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 16:42 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Heb je zelf gepost toen CB met z'n scootertje langs de metrohalte zou rijden om te zwaaien naar Panz en mijLeugens, allemaal!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |