Voor meer persoonsinformatie PM mequote:Op maandag 15 juli 2013 16:18 schreef CristinaYang het volgende:
dWc, heet jij echt Michael?
Inb4: HAHAHAHA CY IS ZO NAIEF
LOL, weet je dat ik dat serieus wou zeggen?quote:Op maandag 15 juli 2013 16:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Voor meer persoonsinformatie PM me.
Oh daar deed ik altijd al gedeeltelijk aan mee. In het algemeen interesseart het mah niquote:Op maandag 15 juli 2013 16:22 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ga jij nu ook al beginnen met dat hele "je interesseren voor FOK!kers________!" gebeuren?
Hoiquote:Op maandag 15 juli 2013 16:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
LOL, weet je dat ik dat serieus wou zeggen?"Vas zal je nadere info wel via DM verstrekken"
![]()
.
#hardop
O oke, GMTA.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
LOL, weet je dat ik dat serieus wou zeggen?"Vas zal je nadere info wel via DM verstrekken"
![]()
.
#hardop
Dat snap ik dan oprecht weer niet. Hoe lang post je nu al in deze SC? Er zijn mensen die elkaar hier meer spreken dan dat ik sommige van m'n vrienden spreekquote:Op maandag 15 juli 2013 16:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh daar deed ik altijd al gedeeltelijk aan mee. In het algemeen interesseart het mah ni
Welk subforum zit ze?quote:
Oh dat buurmeisje?quote:
Of is het juist autistisch dat je iemand wil meeten?quote:Op maandag 15 juli 2013 16:25 schreef CristinaYang het volgende:
maar ik vind het juist een beetje autistisch en contactgestoord om perse mensen niet te willen meeten.
Geen idee, heb genoeg mensen in mijn contactenkring waar de energie heen gaat denk ik?quote:Op maandag 15 juli 2013 16:25 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat snap ik dan oprecht weer niet. Hoe lang post je nu al in deze SC? Er zijn mensen die elkaar hier meer spreken dan dat ik sommige van m'n vrienden spreekHoe kan je je daar NIET voor interesseren? Ik weet hoe dWc erin staat (en jij kennelijk ook), maar ik vind het juist een beetje autistisch en contactgestoord om perse mensen niet te willen meeten.
quote:Op maandag 15 juli 2013 16:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]_________________________
This shit real life nigga.
Oh die ene die dwc zijn feestjes nooit mee krijgt?quote:Op maandag 15 juli 2013 16:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zijn overbuurmeisje en vriendin van mij ja.
Dat mag je vinden hoor, en dat vinden kennelijk wel meer mensen hier. Ikzelf zie dat gewoon anders. Als ik de tijd en energie neem om met iemand te DMen of te whatsappen ofzo, hoeveel meer energie kost het dan om in RL hetzelfde gesprek te voeren, maar dan bijv met een drankje erbij?quote:Op maandag 15 juli 2013 16:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Of is het juist autistisch dat je iemand wil meeten?
Maar je zou alle energie die het kost om hier dagelijks te posten, toch ook kunnen besteden aan RL contacten onderhouden met die mensen? Ik snap je op zich wel hoor, alleen ik snap die ":')quote:Op maandag 15 juli 2013 16:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen idee, heb genoeg mensen in mijn contactenkring waar de energie heen gaat denk ik?
Heb die behoefte gewoon niet zo.
Heb al wel 2x iemand ontmoet btw hoor om niet geheel als een dwc'tje over te komen. Maar dat waren personen waar ik zwaar in geinteresseerd was en dus de moeite wel wou nemen
Ja die ja, en tevens ontkent dat dWc swag heeft.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:28 schreef 2NutZ het volgende:
Oh die ene die dwc zijn feestjes nooit mee krijgt?
Haha, echt hèquote:Op maandag 15 juli 2013 16:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen idee, heb genoeg mensen in mijn contactenkring waar de energie heen gaat denk ik?
Heb die behoefte gewoon niet zo.
Als een persoon interessant is en ik de moeite wil nemen doe ik dat, dat is alleen bij vrijwel niemand in KLB SCquote:Heb al wel 2x iemand ontmoet btw hoor om niet geheel als een dwc'tje over te komen. Maar dat waren personen waar ik zwaar in geinteresseerd was en dus de moeite wel wou nemen
Nee, dat kan niet. Ik FOK! nauwelijks buiten werktijd (quote:Op maandag 15 juli 2013 16:29 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat mag je vinden hoor, en dat vinden kennelijk wel meer mensen hier. Ikzelf zie dat gewoon anders. Als ik de tijd en energie neem om met iemand te DMen of te whatsappen ofzo, hoeveel meer energie kost het dan om in RL hetzelfde gesprek te voeren, maar dan bijv met een drankje erbij?
[..]
Maar je zou alle energie die het kost om hier dagelijks te posten, toch ook kunnen besteden aan RL contacten onderhouden met die mensen? Ik snap je op zich wel hoor, alleen ik snap die ":')![]()
" reacties niet zo.
Was maar een argument hoor, jezus, sorry, godver, #kanniethandlen #fmlwaaromik.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:29 schreef CristinaYang het volgende:
Dat mag je vinden hoor, en dat vinden kennelijk wel meer mensen hier. Ikzelf zie dat gewoon anders. Als ik de tijd en energie neem om met iemand te DMen of te whatsappen ofzo, hoeveel meer energie kost het dan om in RL hetzelfde gesprek te voeren, maar dan bijv met een drankje erbij?
Alsof zij dat meekrijgt met dat gestaar naar de grond/pocky.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja die ja, en tevens ontkent dat dWc swag heeft.
pics.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb al meer sociale omgeving dan dat ik kan onderhouden, en eigenlijk is FOK! dus ook totaal geen slimme tijdsbestedingquote:Op maandag 15 juli 2013 16:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha, echt hè. Hun huidige sociale omgeving verzadigd de gewoon niet genoeg.
[..]
Als een persoon interessant is en ik de moeite wil nemen doe ik dat, dat is alleen bij vrijwel niemand in KLB SC.
Dat 1e, ik weet het niet. Sowieso waarom zou je zoveel mensen willen meeten ook? genoeg vrienden idd. Meer niet nodigquote:Op maandag 15 juli 2013 16:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha, echt hè. Hun huidige sociale omgeving verzadigd de gewoon niet genoeg.
[..]
Als een persoon interessant is en ik de moeite wil nemen doe ik dat, dat is alleen bij vrijwel niemand in KLB SC.
Hahahahaquote:Op maandag 15 juli 2013 16:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ze kon mij anders wel een keer precies beschrijven hoe jij in de Appie stond te vegen, inclusief beschrijving van je zichtbare kleding.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Alsof zij dat meekrijgt met dat gestaar naar de grond/pocky.
Die ene keer dat ik even snel wat moest opruimenquote:Op maandag 15 juli 2013 16:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ze kon mij anders wel een keer precies beschrijven hoe jij in de Appie stond te vegen, inclusief beschrijving van je zichtbare kleding.
Stuur jij een vriendin om dWc te bespioneren?quote:Op maandag 15 juli 2013 16:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ze kon mij anders wel een keer precies beschrijven hoe jij in de Appie stond te vegen, inclusief beschrijving van je zichtbare kleding.
Haha ja oke, fair enoughquote:Op maandag 15 juli 2013 16:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. Ik FOK! nauwelijks buiten werktijd (!! )
En daarbij woon ik gewoon te ver dan 98% van de FOK!ers.
Ik bedoelde het niet onaardig!quote:Op maandag 15 juli 2013 16:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Was maar een argument hoor, jezus, sorry, godver, #kanniethandlen #fmlwaaromik.
FUCKING FREAKY TOCH (srs).quote:Op maandag 15 juli 2013 16:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Stuur jij een vriendin om dWc te bespioneren?
Had jij niet laatst stalkberichten over hoe je L zag zitten?quote:Op maandag 15 juli 2013 16:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die ene keer dat ik even snel wat moest opruimen. En lol, stalkers/creepers.
Ik reed laatst langs de Appie waar je werkt, durfde niet naar binnen te gaan omdat ik bang was dat je hier zou posten dat ik je achtervolg ofzoquote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 16:33 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik reed laatst langs de Appie waar je werkt, durfde niet naar binnen te gaan omdat ik bang was dat je hier zou posten dat ik je achtervolg ofzoEn dat terwijl ik eigenlijk heel erg zin had in een kaassnack
Nee ze appte me dan zelf hoor, die dWc en L. zijn precies hetzelfde, allemaal apps naar mij toe over huehuehe ik zag haar weer hihihi, so shy so shy omg :$quote:Op maandag 15 juli 2013 16:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Stuur jij een vriendin om dWc te bespioneren?
quote:Op maandag 15 juli 2013 16:32 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Haha ja oke, fair enoughDat zijn wel legit redenen. Jij woont ook in Groningen toch?
[..]
Ik bedoelde het niet onaardig!
Doe een beetje matchmaking als liefdadigheidsprojectquote:Op maandag 15 juli 2013 16:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ze appte me dan zelf hoor, die dWc en L. zijn precies hetzelfde, allemaal apps naar mij toe over huehuehe ik zag haar weer hihihi, so shy so shy omg :$
Die mensen kiezen ervoor om geen gordijnen te hebben, dan is het niet raar als ik uit m'n raam kijk dat ik d'r zie zitten tochquote:Op maandag 15 juli 2013 16:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Had jij niet laatst stalkberichten over hoe je L zag zitten?
Houden zo.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:33 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik reed laatst langs de Appie waar je werkt, durfde niet naar binnen te gaan omdat ik bang was dat je hier zou posten dat ik je achtervolg ofzoEn dat terwijl ik eigenlijk heel erg zin had in een kaassnack
Gewoon naar binnen lopen, mij herkende hij ook niet toen ik daar een blik monster ging kopen.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:33 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat wil ik haar niet aan doen lieve schat.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:34 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Doe een beetje matchmaking als liefdadigheidsproject
Ik zou gewoon met een erwtenschieter op haar raam schietenquote:Op maandag 15 juli 2013 16:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die mensen kiezen ervoor om geen gordijnen te hebben, dan is het niet raar als ik uit m'n raam kijk dat ik d'r zie zitten toch. Da's wat anders dan handelingen verrichten die normaal in het KGB-takenpakket zitten
.
[..]
Houden zo.
Je hebt het nu over shit van minstens een jaar terugquote:Op maandag 15 juli 2013 16:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ze appte me dan zelf hoor, die dWc en L. zijn precies hetzelfde, allemaal apps naar mij toe over huehuehe ik zag haar weer hihihi, so shy so shy omg :$
Jellyquote:Op maandag 15 juli 2013 16:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat wil ik haar niet aan doen lieve schat.
Inderdaad. Neem aan dat hij niet 3 keer op je dag je foto bekijkt dus hij herkent je echt nietquote:Op maandag 15 juli 2013 16:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon naar binnen lopen, mij herkende hij ook niet toen ik daar een blik monster ging kopen.
Er wonen echt te veel FOK!kers in een straal van 2 km om mijn huis, super enge gedachte. Zit nu iedere keer para in de metro, bang dat CB zich ergens verstopt heeft ofzo.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon naar binnen lopen, mij herkende hij ook niet toen ik daar een blik monster ging kopen.
Dit, jaquote:Op maandag 15 juli 2013 16:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
HAHA echt hè! Boos dat ik d'r niet wou en dan nietsgunnen
.
Wel grappig dat je mijn berichtje finaal negeert, chapeauquote:Op maandag 15 juli 2013 16:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
.
Huh, maar Vas had jou toch afgewezen?quote:Op maandag 15 juli 2013 16:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
.
Smoke jij veel? Te kk para jij.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:36 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Er wonen echt te veel FOK!kers in een straal van 2 km om mijn huis, super enge gedachte. Zit nu iedere keer para in de metro, bang dat CB zich ergens verstopt heeft ofzo.
Overigens zat Vas die vriendin ook zwart te maken, dat ze saai en stil was, niet kon dansen, de hele tijd met d'r telefoon op de dansvloer bezig was etcquote:Op maandag 15 juli 2013 16:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit, jawalgelijk en nu na al die tijd er NOG over doorhameren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |