Voor meer persoonsinformatie PM mequote:Op maandag 15 juli 2013 16:18 schreef CristinaYang het volgende:
dWc, heet jij echt Michael?
Inb4: HAHAHAHA CY IS ZO NAIEF
LOL, weet je dat ik dat serieus wou zeggen?quote:Op maandag 15 juli 2013 16:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Voor meer persoonsinformatie PM me.
Oh daar deed ik altijd al gedeeltelijk aan mee. In het algemeen interesseart het mah niquote:Op maandag 15 juli 2013 16:22 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ga jij nu ook al beginnen met dat hele "je interesseren voor FOK!kers________!" gebeuren?
Hoiquote:Op maandag 15 juli 2013 16:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
LOL, weet je dat ik dat serieus wou zeggen?"Vas zal je nadere info wel via DM verstrekken"
![]()
.
#hardop
O oke, GMTA.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
LOL, weet je dat ik dat serieus wou zeggen?"Vas zal je nadere info wel via DM verstrekken"
![]()
.
#hardop
Dat snap ik dan oprecht weer niet. Hoe lang post je nu al in deze SC? Er zijn mensen die elkaar hier meer spreken dan dat ik sommige van m'n vrienden spreekquote:Op maandag 15 juli 2013 16:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh daar deed ik altijd al gedeeltelijk aan mee. In het algemeen interesseart het mah ni
Welk subforum zit ze?quote:
Oh dat buurmeisje?quote:
Of is het juist autistisch dat je iemand wil meeten?quote:Op maandag 15 juli 2013 16:25 schreef CristinaYang het volgende:
maar ik vind het juist een beetje autistisch en contactgestoord om perse mensen niet te willen meeten.
Geen idee, heb genoeg mensen in mijn contactenkring waar de energie heen gaat denk ik?quote:Op maandag 15 juli 2013 16:25 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat snap ik dan oprecht weer niet. Hoe lang post je nu al in deze SC? Er zijn mensen die elkaar hier meer spreken dan dat ik sommige van m'n vrienden spreekHoe kan je je daar NIET voor interesseren? Ik weet hoe dWc erin staat (en jij kennelijk ook), maar ik vind het juist een beetje autistisch en contactgestoord om perse mensen niet te willen meeten.
quote:Op maandag 15 juli 2013 16:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]_________________________
This shit real life nigga.
Oh die ene die dwc zijn feestjes nooit mee krijgt?quote:Op maandag 15 juli 2013 16:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zijn overbuurmeisje en vriendin van mij ja.
Dat mag je vinden hoor, en dat vinden kennelijk wel meer mensen hier. Ikzelf zie dat gewoon anders. Als ik de tijd en energie neem om met iemand te DMen of te whatsappen ofzo, hoeveel meer energie kost het dan om in RL hetzelfde gesprek te voeren, maar dan bijv met een drankje erbij?quote:Op maandag 15 juli 2013 16:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Of is het juist autistisch dat je iemand wil meeten?
Maar je zou alle energie die het kost om hier dagelijks te posten, toch ook kunnen besteden aan RL contacten onderhouden met die mensen? Ik snap je op zich wel hoor, alleen ik snap die ":')quote:Op maandag 15 juli 2013 16:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen idee, heb genoeg mensen in mijn contactenkring waar de energie heen gaat denk ik?
Heb die behoefte gewoon niet zo.
Heb al wel 2x iemand ontmoet btw hoor om niet geheel als een dwc'tje over te komen. Maar dat waren personen waar ik zwaar in geinteresseerd was en dus de moeite wel wou nemen
Ja die ja, en tevens ontkent dat dWc swag heeft.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:28 schreef 2NutZ het volgende:
Oh die ene die dwc zijn feestjes nooit mee krijgt?
Haha, echt hèquote:Op maandag 15 juli 2013 16:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen idee, heb genoeg mensen in mijn contactenkring waar de energie heen gaat denk ik?
Heb die behoefte gewoon niet zo.
Als een persoon interessant is en ik de moeite wil nemen doe ik dat, dat is alleen bij vrijwel niemand in KLB SCquote:Heb al wel 2x iemand ontmoet btw hoor om niet geheel als een dwc'tje over te komen. Maar dat waren personen waar ik zwaar in geinteresseerd was en dus de moeite wel wou nemen
Nee, dat kan niet. Ik FOK! nauwelijks buiten werktijd (quote:Op maandag 15 juli 2013 16:29 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat mag je vinden hoor, en dat vinden kennelijk wel meer mensen hier. Ikzelf zie dat gewoon anders. Als ik de tijd en energie neem om met iemand te DMen of te whatsappen ofzo, hoeveel meer energie kost het dan om in RL hetzelfde gesprek te voeren, maar dan bijv met een drankje erbij?
[..]
Maar je zou alle energie die het kost om hier dagelijks te posten, toch ook kunnen besteden aan RL contacten onderhouden met die mensen? Ik snap je op zich wel hoor, alleen ik snap die ":')![]()
" reacties niet zo.
Was maar een argument hoor, jezus, sorry, godver, #kanniethandlen #fmlwaaromik.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:29 schreef CristinaYang het volgende:
Dat mag je vinden hoor, en dat vinden kennelijk wel meer mensen hier. Ikzelf zie dat gewoon anders. Als ik de tijd en energie neem om met iemand te DMen of te whatsappen ofzo, hoeveel meer energie kost het dan om in RL hetzelfde gesprek te voeren, maar dan bijv met een drankje erbij?
Alsof zij dat meekrijgt met dat gestaar naar de grond/pocky.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja die ja, en tevens ontkent dat dWc swag heeft.
pics.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb al meer sociale omgeving dan dat ik kan onderhouden, en eigenlijk is FOK! dus ook totaal geen slimme tijdsbestedingquote:Op maandag 15 juli 2013 16:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha, echt hè. Hun huidige sociale omgeving verzadigd de gewoon niet genoeg.
[..]
Als een persoon interessant is en ik de moeite wil nemen doe ik dat, dat is alleen bij vrijwel niemand in KLB SC.
Dat 1e, ik weet het niet. Sowieso waarom zou je zoveel mensen willen meeten ook? genoeg vrienden idd. Meer niet nodigquote:Op maandag 15 juli 2013 16:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha, echt hè. Hun huidige sociale omgeving verzadigd de gewoon niet genoeg.
[..]
Als een persoon interessant is en ik de moeite wil nemen doe ik dat, dat is alleen bij vrijwel niemand in KLB SC.
Hahahahaquote:Op maandag 15 juli 2013 16:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |