Tuurlijkquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:33 schreef Salatrel het volgende:
[..]
jij gaat voor de volle 6x5 bestellingen zeker?
je bent zelfquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
ik was hier niet stomme kuttekop ;squote:
Kattekopquote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
ik was hier niet stomme kuttekop ;s
en dank je sis
Zou je wang likken :$quote:
Oh ja. Jammer dat die C zo klein is.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:51 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Daar staat KLBSc in usericons uitgeschreven
Fasquote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh ja. Jammer dat die C zo klein is.
Aww.quote:
echt hequote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Krijg de tyfus met die autistische-OP, ik zit mobiel.
Mensen die telkens aandachtshoereren met het feit dat ze brak zijnquote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mensen die niet fucking brak om 6:00u een bbq opsteken met de restantjes vlees.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is normaalquote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:16 schreef WAHRHEIT het volgende:
ik zie hier net trouwens iets heel bizars:
Een hommel met een bij op z'n kont vloog/crashlandde net in mn keuken. Ze lijken elkaar gestoken te hebben en vast te zitten aan elkander
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mensen die telkens aandachtshoereren met het feit dat ze brak zijn
Van rosé!!!
Twee sixpacks en een halve fles rosé. Had nog wat vlees voor L. over, maarja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze is toch vegetarisch dus jammer.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Twee sixpacks en een halve fles rosé. Had nog wat vlees voor L. over, maarja.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Twee sixpacks en een halve fles rosé. Had nog wat vlees voor L. over, maarja.
link dan gelijk, schimmelkutquote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:35 schreef Vaseline_ het volgende:
Die nieuwste outfit van A-boy in wat draag jij vandaag, die schoenen?
ik vind het sowieso best een wijvenreeksquote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
sry :$ LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #93
Gvd, wat kklelijk.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wel gvd. Nog gekeken of ik d'r zag op d'r bankje, maar nee hoorquote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ze is toch vegetarisch dus jammer.
Laffe borrelaar?quote:
say whutquote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:20 schreef Robophatt het volgende:
Wooow lekker dit
Banaan, meloen, kwark, pindakaas en perenijsje (had geen ijsklontjes) in de blender gedaan.
Is lekker hoor.quote:
Wauw, wat dacht hij precies...quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Inderdaadquote:
Oh nee, boeie hoeveel en wat iemand drinktquote:
Ik vond het ook erg meevallen jaquote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oh nee, boeie hoeveel en wat iemand drinkt
Meer dat ik een enorme comeback had verwacht.
Je bent zo lief geworden. Dat maakt me bang. eind van de wereld zit er aan te komen denk ik.
Je aanvaardt je nederlaag gewoon al bij voorbaat, en terecht, want: "mannen" die rosé drinkenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zonder spoiler had ik tegen je geraged tot de curry op het scherm spatte.
Tuurlijk dWctjequote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zonder spoiler had ik tegen je geraged tot de curry op het scherm spatte.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb ik toen gezien. Uiteindelijk kwam het toen gewoon weer goed tussen hen. Lijkt bij zo'n dom tokkiewijf nog de meest effectieve aanpak te zijn geweest, gewoon op haar eigen niveau communiceren.quote:
Mooie topicquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:32 schreef ntm het volgende:
[..]
KLB / Het practics/titta mysterie,Bijna ontrafeld?
And you know I don't care what y'all say.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:17 schreef krioro het volgende:
[..]
Je aanvaardt je nederlaag gewoon al bij voorbaat, en terecht, want: "mannen" die rosé drinken!!!!!!!!!!!!
Die heb je al 's gepost, pervquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:36 schreef Modus het volgende:
http://24.media.tumblr.co(...)iO1sufhlio1_1280.jpg.
WC RUGRIDDERquote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:09 schreef Salatrel het volgende:
De wc rugridder gaat voor de sloppy seconds van mur ja?
jaja ik ben mij er eendjequote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
WC RUGRIDDER. OMG HAHAHHA DIJKENKLETSER
![]()
![]()
:::
:D
D !! !!1111
Jong geleerdquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:36 schreef Modus het volgende:
http://24.media.tumblr.co(...)iO1sufhlio1_1280.jpg.
Wacht, wat?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Lol, wie zit de roddel te verspreiden dat er iets gaande is tussen mij en Vas tegenwoordig en Mbhhh voorzichtig moet zijn?
Ah, Fotoboek van itsmebitch dus.
Maar wat, diegene heeft miss geDM't met dat ofzo?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dunno, mensen willen meer KTST tijdens de zomerstop ofzo.
Al heel lang hoor, heb je niet opgelet ofzo, ik ben missquote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:30 schreef Salatrel het volgende:
Maar zijn vas en dwc nou een setje of niet?
ik kan dat allemaal niet volgen ben veel te druk met werkquote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Al heel lang hoor, heb je niet opgelet ofzo, ik ben miss.
Ja.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar wat, diegene heeft miss geDM't met dat ofzo?
Nee.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:30 schreef Salatrel het volgende:
Maar zijn vas en dwc nou een setje of niet?
Que?quote:
Ezioooooo, ik vroeg laatst nog naar je waar je gebleven wasquote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:49 schreef Ezio het volgende:
wat is het stil hier voor den zaterdagavond
Mis je haar nu al zo erg, ja?quote:
Quote or it didn't happenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ezioooooo, ik vroeg laatst nog naar je waar je gebleven was
quote:
Je denkt ik lieg ofzo zeg woelah.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:32 schreef Vaseline_ het volgende:
Waar is Ezio lately? gestorven in een ijsberg?
Oh, da's kut.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:02 schreef Ezio het volgende:
Godver
Nee het is recent uit gegaan met mijn vriendin dus ik ben ff niet op FOK! geweest
Eerder die baasjes, wat een figuren zijn het soms zeg die niet weten hoe ze zo'n beest moeten behandelenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:03 schreef Fascination het volgende:
Cats from hell net.Ik zou zo'n klerelijer door de kamer trappen.
Ben er alweer overheen hoor, dus het is goed.quote:
Katten zijn ook gewoon moeilijk.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Eerder die baasjes, wat een figuren zijn het soms zeg die niet weten hoe ze zo'n beest moeten behandelen.
Oh oke nou da's mooi, nu ook verhuisd? Want jullie woonden samen toch?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:04 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ben er alweer overheen hoor, dus het is goed.
Ja honden toch ookquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Katten zijn ook gewoon moeilijk.Als je bang voor ze bent, gaan ze je aanvallen.
Nee.quote:
Schatje ben je af en toe ook, he.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wel, je moet 'calm and assertive' zijn.
Af en toe ja.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Schatje ben je af en toe ook, he.
die hardquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:26 schreef Fascination het volgende:
Vas, weet je nog een leuke romantische film?
Nee dat dus nog nietquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh oke nou da's mooi, nu ook verhuisd? Want jullie woonden samen toch?
[..]
Ja honden toch ook.
Hoop scheisse manquote:Op zondag 14 juli 2013 02:57 schreef Ezio het volgende:
[..]
Nee dat dus nog nietEn ik zit ook diep in de problemen met geld momenteel
quote:Op zondag 14 juli 2013 10:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had best nog wel kunnen slapen als honden en kinderen niet zoveel herrie zouden maken
quote:
Bekend gevoel wel beetje, onze buurman begint vaak 's ochtends vroeg te fluitenquote:Op zondag 14 juli 2013 10:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had best nog wel kunnen slapen als honden en kinderen niet zoveel herrie zouden maken
roboquote:Op zondag 14 juli 2013 10:48 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Bekend gevoel wel beetje, onze buurman begint vaak 's ochtends vroeg te fluiten
Maar gelukkig ben ik zelf een vroege vogel en ben ik meestal al op voor hij begint
is je buurman toevallig de maker van deze?quote:Op zondag 14 juli 2013 10:48 schreef Robophatt het volgende:
onze buurman begint vaak 's ochtends vroeg te fluiten
Nee van dezequote:Op zondag 14 juli 2013 10:52 schreef Salatrel het volgende:
[..]
is je buurman toevallig de maker van deze?
Haiquote:Op zondag 14 juli 2013 10:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
robo![]()
normaal weinig last van, maar toevallig dat de buren de kleinkinderen op bezoek hebben. die dus onder mijn open raam gaan schreeuwen.
en de honden van de overburen blaffen wel eens als er iemand langs komt. en vandaag komt er dus de hele ochtend een wandeltocht langs
jep, geen goede combi met het bier van gisteravondquote:Op zondag 14 juli 2013 10:54 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hai![]()
Hahaha lekker aaneengesloten kloteherrie dus
Oh ja dat maakt zoiets een stuk minder nog iddquote:Op zondag 14 juli 2013 10:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jep, geen goede combi met het bier van gisteravond
ohwja, zag foto's jaquote:Op zondag 14 juli 2013 11:05 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh ja dat maakt zoiets een stuk minder nog idd
Ik was vorig weekend in Innsbruck voor een concertreis () en daar begonnen de kerkklokken om 7 uur 's ochtends te luiden. Mijn raam was aan de kant van de kerk en die stond een paar meter verderop
Ik werd niet goed, de avond daarvoor hadden we ook flink gedronken.
Ja joh speel in twee orkestenquote:Op zondag 14 juli 2013 11:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohwja, zag foto's ja
wist helemaal niet dat je een band-geek was
ik woon op nog geen 50 meter van de kerk, dat ding dat hoor ik al bijna niet meer.
alleen als op zondag ochtend de hoogmis begint weet ik dat het echt tijd wordt om op te staan
nou nou. ook nog muzikaalquote:Op zondag 14 juli 2013 11:09 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja joh speel in twee orkesten![]()
Hahaha ja je raakt gewend aan dat soort geluiden. Woon zelf vlakbij het spoor, hoor zelden een trein. Af en toe als de wind goed staat hoor ik wel of er vertraging is
welk instrument?quote:Op zondag 14 juli 2013 11:09 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja joh speel in twee orkesten![]()
Hahaha ja je raakt gewend aan dat soort geluiden. Woon zelf vlakbij het spoor, hoor zelden een trein. Af en toe als de wind goed staat hoor ik wel of er vertraging is
Dus datquote:
i know right?quote:Op zondag 14 juli 2013 13:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
geen idee waarom maar die combinatie lijkt mij hoogstens appetijtelijk.
Struggles man, jeweettogquote:
Nah.quote:
Nee gij.quote:
Ik denk dat niemand zou caren en misschien zouden sommige mensen de zon eens zien.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoelang zou het duren voor er reactie komt?
Oh, dan is het goed.quote:
doe er wat aan, slomequote:Op maandag 15 juli 2013 09:33 schreef 2NutZ het volgende:
Nog steeds geen nieuw topic? slome sukkels.
Wish i couldquote:
Deed ik maar alsof.. Kutcollega's die om de haverklap lopen miepenquote:
collega'squote:Op maandag 15 juli 2013 10:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Deed ik maar alsof.. Kutcollega's die om de haverklap lopen miepen![]()
Vooral klagendequote:
geen last van nuquote:Op maandag 15 juli 2013 10:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vooral klagende
Nee kut, het is bijna half 11 en nog lang geen 4 uur
sodemieter opquote:Op maandag 15 juli 2013 13:27 schreef Salatrel het volgende:
Taaie Libië weer vandaag. Dienst van 6 uur met een uur pauze en Aalst mee zit 45 minuten eerder thuis
Ik zit gvd 8,5 uur op kantoor terwijl buiten de leven is.quote:
Elke ochtend gvdquote:Op maandag 15 juli 2013 13:30 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Met het verkeerde been uit bed gestapt?
Awwwquote:Op maandag 15 juli 2013 13:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zit gvd 8,5 uur op kantoor terwijl buiten de leven is.
Niet zo mokken, vlerk.
[..]
Elke ochtend gvd
opeens heb je het......quote:Op maandag 15 juli 2013 13:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zit gvd 8,5 uur op kantoor terwijl buiten de leven is.
Niet zo mokken, vlerk.
Nee, ook niet gvd!quote:Op maandag 15 juli 2013 13:32 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
AwwwDat is echt klote. Ga je niet nog op vakantie ofzo, dat je daar naar uit kan kijken?
Dat is wel een hele stap terug hoorquote:
quote:
Jammer zegquote:Op maandag 15 juli 2013 13:46 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Au. Ik wil wat positiefs verzinnen maar ik weet ook niks
Hou eens op, ik voel me al zo oud sinds dat gezeik van dWcquote:Op maandag 15 juli 2013 14:13 schreef fyah het volgende:
Chicks van voor 1990Bejaarden zijn het ineens
...... Ik koop wel vast een looprekjequote:Op maandag 15 juli 2013 14:14 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hou eens op, ik voel me al zo oud sinds dat gezeik van dWc
Dan ligt Dqod al in het graf denk ik.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:30 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Kom je me dan verzorgen als ik oud en ziek en sneu ben?
quote:Op maandag 15 juli 2013 14:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan ligt Dqod al in het graf denk ik.
Dqod is onsterfelijk.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Werkze bbyquote:
Wowquote:Op maandag 15 juli 2013 14:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ploppen? Die hou ik erinquote:Op maandag 15 juli 2013 15:25 schreef 2NutZ het volgende:
Meisje op naaktfoto met Ajacied
"Net klaar met ploppen"
Ploppen met Arnold Scholtenquote:Op maandag 15 juli 2013 15:25 schreef 2NutZ het volgende:
Meisje op naaktfoto met Ajacied
"Net klaar met ploppen"
Al járen in gebruik in de Amsterdamse straattaalquote:
quote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 15:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ploppen met Arnold Scholten
[ afbeelding ]
Ploppen met Ivo Niehe
[ afbeelding ]
Ploppen met Louis van Gaal
[ afbeelding ]
Plopperdeplopperdeploppen met kabouter Plop
[ afbeelding ]
Gaat snel.
[..]
Al járen in gebruik in de Amsterdamse straattaal.
quote:Wat doe je als hooligan wanneer je genoeg hebt van ijzeren staven, vuurwerk, messen en ander onbenullig spul? Precies, je regelt een oude tank die je gebruikt om je tegenstanders bang te maken.
Fans van Atalanta Bergamo regelden volgens VoetbalPrimeur een tank. Met dat gevaarte reden de fans naar het centrum Bergamo.
Daar aangekomen besloten de fans hun haat voor aartsrivaal Brescia eens te botvieren op een aantal auto's die in de clubkleuren geverfd waren. Enkele witte en blauwe auto's moesten er dus aan geloven.
Wow stoer ben jijquote:Op maandag 15 juli 2013 15:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Al járen in gebruik in de Amsterdamse straattaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is het chloro?![]()
geregistreerd op: woensdag 3 september 2003 @ 09:14quote:Op maandag 15 juli 2013 15:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zegt de vrijwilligemoderator
op een internetforum
.
quote:Op maandag 15 juli 2013 15:44 schreef Murdera het volgende:
Zou haar niet ploppenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is het chloro?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Is niet Amsterdamsquote:Op maandag 15 juli 2013 15:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]die plaatjes...
Ik kende het woord ook niet. Maar goed, ben ook geen amsterdammer.
Gvd, daar heb je me.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
aantal posts: 68.360 (gemiddeld 19 per dag)
OG deze man
Jij bent pas 18 jaar Amsterdammer man, wat weet jij ervanquote:
dWc is back.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Jij bent pas 18 jaar Amsterdammer man, wat weet jij ervan.
Daarnaast bestaat jouw vriendenkring ook maar uit 3 mensen ofzo, dus niet representatief.
Oh, verwarrend allemaalquote:
FYI: ik ben allang 19.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Jij bent pas 18 jaar Amsterdammer man, wat weet jij ervan.
Daarnaast bestaat jouw vriendenkring ook maar uit 3 mensen ofzo, dus niet representatief.
ik wil zo'n airhockey dingquote:Op maandag 15 juli 2013 15:52 schreef 2NutZ het volgende:
Heb vanochtend btw een fussbal tafel besteld![]()
chill voor in de tuin.
http://www.1dayfly.com/nl/nl/kidsquote:
Wat voor auto heb je nu?quote:Op maandag 15 juli 2013 16:04 schreef Gridlok het volgende:
ik wil wereldvrede en iedereen die gelukkig is, o wacht ik bedoel natuurlijk ik wil een nieuwe auto.
helaas geen ruimtequote:Op maandag 15 juli 2013 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
http://www.1dayfly.com/nl/nl/kids
[..]
Wat voor auto heb je nu?
quote:
Ja, of nietquote:Op maandag 15 juli 2013 16:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Toevallig. Is wel een bazensite dat ja
.
Dan maak je ruimtequote:
Geloof me. Ik heb echt geen ruimtequote:Op maandag 15 juli 2013 16:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan maak je ruimtegewoon eethoek weg, je kan wel eten op de bank.
Als 'ie z'n kop kaal scheert kan 'ie ze allebei kopenquote:Op maandag 15 juli 2013 16:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan maak je ruimtegewoon eethoek weg, je kan wel eten op de bank.
Oh wacht, jij had dat gare studiootje toch? met die gekke ramen?quote:
Hehequote:Op maandag 15 juli 2013 16:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als 'ie z'n kop kaal scheert kan 'ie ze allebei kopen.
En een dragende pilaar in het midden ja.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh wacht, jij had dat gare studiootje toch? met die gekke ramen?
Jaquote:Op maandag 15 juli 2013 16:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
En een dragende pilaar in het midden ja.
De dragende pilaar?quote:Op maandag 15 juli 2013 16:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jadat is zeker niet handig
Zet je die gewoon bij vas op de kamer.
Dat is vas...quote:
mehquote:Op maandag 15 juli 2013 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is vas...
Ik bedoel die airhockey tafel
Hoezo?quote:Op maandag 15 juli 2013 16:18 schreef CristinaYang het volgende:
dWc, heet jij echt Michael?
Inb4: HAHAHAHA CY IS ZO NAIEF
Nieuwsgierigheid. Naar aanleiding van Mortaxx z'n post keek ik op je profiel, en daar stond dat.quote:
Voor meer persoonsinformatie PM mequote:Op maandag 15 juli 2013 16:18 schreef CristinaYang het volgende:
dWc, heet jij echt Michael?
Inb4: HAHAHAHA CY IS ZO NAIEF
LOL, weet je dat ik dat serieus wou zeggen?quote:Op maandag 15 juli 2013 16:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Voor meer persoonsinformatie PM me.
Oh daar deed ik altijd al gedeeltelijk aan mee. In het algemeen interesseart het mah niquote:Op maandag 15 juli 2013 16:22 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ga jij nu ook al beginnen met dat hele "je interesseren voor FOK!kers________!" gebeuren?
Hoiquote:Op maandag 15 juli 2013 16:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
LOL, weet je dat ik dat serieus wou zeggen?"Vas zal je nadere info wel via DM verstrekken"
![]()
.
#hardop
O oke, GMTA.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
LOL, weet je dat ik dat serieus wou zeggen?"Vas zal je nadere info wel via DM verstrekken"
![]()
.
#hardop
Dat snap ik dan oprecht weer niet. Hoe lang post je nu al in deze SC? Er zijn mensen die elkaar hier meer spreken dan dat ik sommige van m'n vrienden spreekquote:Op maandag 15 juli 2013 16:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh daar deed ik altijd al gedeeltelijk aan mee. In het algemeen interesseart het mah ni
Welk subforum zit ze?quote:
Oh dat buurmeisje?quote:
Of is het juist autistisch dat je iemand wil meeten?quote:Op maandag 15 juli 2013 16:25 schreef CristinaYang het volgende:
maar ik vind het juist een beetje autistisch en contactgestoord om perse mensen niet te willen meeten.
Geen idee, heb genoeg mensen in mijn contactenkring waar de energie heen gaat denk ik?quote:Op maandag 15 juli 2013 16:25 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat snap ik dan oprecht weer niet. Hoe lang post je nu al in deze SC? Er zijn mensen die elkaar hier meer spreken dan dat ik sommige van m'n vrienden spreekHoe kan je je daar NIET voor interesseren? Ik weet hoe dWc erin staat (en jij kennelijk ook), maar ik vind het juist een beetje autistisch en contactgestoord om perse mensen niet te willen meeten.
quote:Op maandag 15 juli 2013 16:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]_________________________
This shit real life nigga.
Oh die ene die dwc zijn feestjes nooit mee krijgt?quote:Op maandag 15 juli 2013 16:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zijn overbuurmeisje en vriendin van mij ja.
Dat mag je vinden hoor, en dat vinden kennelijk wel meer mensen hier. Ikzelf zie dat gewoon anders. Als ik de tijd en energie neem om met iemand te DMen of te whatsappen ofzo, hoeveel meer energie kost het dan om in RL hetzelfde gesprek te voeren, maar dan bijv met een drankje erbij?quote:Op maandag 15 juli 2013 16:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Of is het juist autistisch dat je iemand wil meeten?
Maar je zou alle energie die het kost om hier dagelijks te posten, toch ook kunnen besteden aan RL contacten onderhouden met die mensen? Ik snap je op zich wel hoor, alleen ik snap die ":')quote:Op maandag 15 juli 2013 16:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen idee, heb genoeg mensen in mijn contactenkring waar de energie heen gaat denk ik?
Heb die behoefte gewoon niet zo.
Heb al wel 2x iemand ontmoet btw hoor om niet geheel als een dwc'tje over te komen. Maar dat waren personen waar ik zwaar in geinteresseerd was en dus de moeite wel wou nemen
Ja die ja, en tevens ontkent dat dWc swag heeft.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:28 schreef 2NutZ het volgende:
Oh die ene die dwc zijn feestjes nooit mee krijgt?
Haha, echt hèquote:Op maandag 15 juli 2013 16:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen idee, heb genoeg mensen in mijn contactenkring waar de energie heen gaat denk ik?
Heb die behoefte gewoon niet zo.
Als een persoon interessant is en ik de moeite wil nemen doe ik dat, dat is alleen bij vrijwel niemand in KLB SCquote:Heb al wel 2x iemand ontmoet btw hoor om niet geheel als een dwc'tje over te komen. Maar dat waren personen waar ik zwaar in geinteresseerd was en dus de moeite wel wou nemen
Nee, dat kan niet. Ik FOK! nauwelijks buiten werktijd (quote:Op maandag 15 juli 2013 16:29 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat mag je vinden hoor, en dat vinden kennelijk wel meer mensen hier. Ikzelf zie dat gewoon anders. Als ik de tijd en energie neem om met iemand te DMen of te whatsappen ofzo, hoeveel meer energie kost het dan om in RL hetzelfde gesprek te voeren, maar dan bijv met een drankje erbij?
[..]
Maar je zou alle energie die het kost om hier dagelijks te posten, toch ook kunnen besteden aan RL contacten onderhouden met die mensen? Ik snap je op zich wel hoor, alleen ik snap die ":')![]()
" reacties niet zo.
Was maar een argument hoor, jezus, sorry, godver, #kanniethandlen #fmlwaaromik.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:29 schreef CristinaYang het volgende:
Dat mag je vinden hoor, en dat vinden kennelijk wel meer mensen hier. Ikzelf zie dat gewoon anders. Als ik de tijd en energie neem om met iemand te DMen of te whatsappen ofzo, hoeveel meer energie kost het dan om in RL hetzelfde gesprek te voeren, maar dan bijv met een drankje erbij?
Alsof zij dat meekrijgt met dat gestaar naar de grond/pocky.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja die ja, en tevens ontkent dat dWc swag heeft.
pics.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb al meer sociale omgeving dan dat ik kan onderhouden, en eigenlijk is FOK! dus ook totaal geen slimme tijdsbestedingquote:Op maandag 15 juli 2013 16:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha, echt hè. Hun huidige sociale omgeving verzadigd de gewoon niet genoeg.
[..]
Als een persoon interessant is en ik de moeite wil nemen doe ik dat, dat is alleen bij vrijwel niemand in KLB SC.
Dat 1e, ik weet het niet. Sowieso waarom zou je zoveel mensen willen meeten ook? genoeg vrienden idd. Meer niet nodigquote:Op maandag 15 juli 2013 16:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha, echt hè. Hun huidige sociale omgeving verzadigd de gewoon niet genoeg.
[..]
Als een persoon interessant is en ik de moeite wil nemen doe ik dat, dat is alleen bij vrijwel niemand in KLB SC.
Hahahahaquote:Op maandag 15 juli 2013 16:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ze kon mij anders wel een keer precies beschrijven hoe jij in de Appie stond te vegen, inclusief beschrijving van je zichtbare kleding.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Alsof zij dat meekrijgt met dat gestaar naar de grond/pocky.
Die ene keer dat ik even snel wat moest opruimenquote:Op maandag 15 juli 2013 16:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ze kon mij anders wel een keer precies beschrijven hoe jij in de Appie stond te vegen, inclusief beschrijving van je zichtbare kleding.
Stuur jij een vriendin om dWc te bespioneren?quote:Op maandag 15 juli 2013 16:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ze kon mij anders wel een keer precies beschrijven hoe jij in de Appie stond te vegen, inclusief beschrijving van je zichtbare kleding.
Haha ja oke, fair enoughquote:Op maandag 15 juli 2013 16:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. Ik FOK! nauwelijks buiten werktijd (!! )
En daarbij woon ik gewoon te ver dan 98% van de FOK!ers.
Ik bedoelde het niet onaardig!quote:Op maandag 15 juli 2013 16:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Was maar een argument hoor, jezus, sorry, godver, #kanniethandlen #fmlwaaromik.
FUCKING FREAKY TOCH (srs).quote:Op maandag 15 juli 2013 16:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Stuur jij een vriendin om dWc te bespioneren?
Had jij niet laatst stalkberichten over hoe je L zag zitten?quote:Op maandag 15 juli 2013 16:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die ene keer dat ik even snel wat moest opruimen. En lol, stalkers/creepers.
Ik reed laatst langs de Appie waar je werkt, durfde niet naar binnen te gaan omdat ik bang was dat je hier zou posten dat ik je achtervolg ofzoquote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 16:33 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik reed laatst langs de Appie waar je werkt, durfde niet naar binnen te gaan omdat ik bang was dat je hier zou posten dat ik je achtervolg ofzoEn dat terwijl ik eigenlijk heel erg zin had in een kaassnack
Nee ze appte me dan zelf hoor, die dWc en L. zijn precies hetzelfde, allemaal apps naar mij toe over huehuehe ik zag haar weer hihihi, so shy so shy omg :$quote:Op maandag 15 juli 2013 16:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Stuur jij een vriendin om dWc te bespioneren?
quote:Op maandag 15 juli 2013 16:32 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Haha ja oke, fair enoughDat zijn wel legit redenen. Jij woont ook in Groningen toch?
[..]
Ik bedoelde het niet onaardig!
Doe een beetje matchmaking als liefdadigheidsprojectquote:Op maandag 15 juli 2013 16:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ze appte me dan zelf hoor, die dWc en L. zijn precies hetzelfde, allemaal apps naar mij toe over huehuehe ik zag haar weer hihihi, so shy so shy omg :$
Die mensen kiezen ervoor om geen gordijnen te hebben, dan is het niet raar als ik uit m'n raam kijk dat ik d'r zie zitten tochquote:Op maandag 15 juli 2013 16:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Had jij niet laatst stalkberichten over hoe je L zag zitten?
Houden zo.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:33 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik reed laatst langs de Appie waar je werkt, durfde niet naar binnen te gaan omdat ik bang was dat je hier zou posten dat ik je achtervolg ofzoEn dat terwijl ik eigenlijk heel erg zin had in een kaassnack
Gewoon naar binnen lopen, mij herkende hij ook niet toen ik daar een blik monster ging kopen.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:33 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat wil ik haar niet aan doen lieve schat.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:34 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Doe een beetje matchmaking als liefdadigheidsproject
Ik zou gewoon met een erwtenschieter op haar raam schietenquote:Op maandag 15 juli 2013 16:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die mensen kiezen ervoor om geen gordijnen te hebben, dan is het niet raar als ik uit m'n raam kijk dat ik d'r zie zitten toch. Da's wat anders dan handelingen verrichten die normaal in het KGB-takenpakket zitten
.
[..]
Houden zo.
Je hebt het nu over shit van minstens een jaar terugquote:Op maandag 15 juli 2013 16:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ze appte me dan zelf hoor, die dWc en L. zijn precies hetzelfde, allemaal apps naar mij toe over huehuehe ik zag haar weer hihihi, so shy so shy omg :$
Jellyquote:Op maandag 15 juli 2013 16:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat wil ik haar niet aan doen lieve schat.
Inderdaad. Neem aan dat hij niet 3 keer op je dag je foto bekijkt dus hij herkent je echt nietquote:Op maandag 15 juli 2013 16:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon naar binnen lopen, mij herkende hij ook niet toen ik daar een blik monster ging kopen.
Er wonen echt te veel FOK!kers in een straal van 2 km om mijn huis, super enge gedachte. Zit nu iedere keer para in de metro, bang dat CB zich ergens verstopt heeft ofzo.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon naar binnen lopen, mij herkende hij ook niet toen ik daar een blik monster ging kopen.
Dit, jaquote:Op maandag 15 juli 2013 16:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
HAHA echt hè! Boos dat ik d'r niet wou en dan nietsgunnen
.
Wel grappig dat je mijn berichtje finaal negeert, chapeauquote:Op maandag 15 juli 2013 16:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
.
Huh, maar Vas had jou toch afgewezen?quote:Op maandag 15 juli 2013 16:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
.
Smoke jij veel? Te kk para jij.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:36 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Er wonen echt te veel FOK!kers in een straal van 2 km om mijn huis, super enge gedachte. Zit nu iedere keer para in de metro, bang dat CB zich ergens verstopt heeft ofzo.
Overigens zat Vas die vriendin ook zwart te maken, dat ze saai en stil was, niet kon dansen, de hele tijd met d'r telefoon op de dansvloer bezig was etcquote:Op maandag 15 juli 2013 16:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit, jawalgelijk en nu na al die tijd er NOG over doorhameren
Hahahaquote:Op maandag 15 juli 2013 16:37 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Huh, maar Vas had jou toch afgewezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |