bestaat die topic nog van die gast die bij een internet provider werkt?quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:42 schreef Machupicchu het volgende:
Na het grote succes met deel 1, nu het 2e deel
Zijn er nog mensen die samen oude herinneringen met elkaar zouden ophalen!
Het liefst met foto, of is dat ook al afgeschaft i.v.m privacy?
Ik ken tientallen parels van topics, en topics die onbedoeld het leven van de desbetreffende user.
Even zo uit mijn hoofd:
1 : Alberto die het park liep te "checken"
[ afbeelding ]
2: Die boy die zich groot voordeed, en vervolgens ontmasterd werd als kamioen schaken..
Iemand nog foto's van die boy met z'n schaakbord?
3: Michielos die na zijn 10 bazenpost als ontzettend grote loser werd ontdekt via social media.
4: Of die gozer die bij een internetprovider werkte, ruzie kreeg met een klant om vervolgens zijn hele internet af te sluiten.
Door losers en NSBers is deze eindbaas toen zijn baan kwijtgeraakt nadat zijn topic was doorgelinkd naar zijn werkgever.
Gevolg: Ontslagen en een meestertopic op Fok.
#2: Piovan of zoiets?quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:42 schreef Machupicchu het volgende:
Na het grote succes met deel 1, nu het 2e deel
Zijn er nog mensen die samen oude herinneringen met elkaar zouden ophalen!
Het liefst met foto, of is dat ook al afgeschaft i.v.m privacy?
2: Die boy die zich groot voordeed, en vervolgens ontmasterd werd als kamioen schaken..
Iemand nog foto's van die boy met z'n schaakbord?
4: Of die gozer die bij een internetprovider werkte, ruzie kreeg met een klant om vervolgens zijn hele internet af te sluiten.
Door losers en NSBers is deze eindbaas toen zijn baan kwijtgeraakt nadat zijn topic was doorgelinkd naar zijn werkgever.
Gevolg: Ontslagen en een meestertopic op Fok.
Dat was fijn.quote:
Nee gek, Emimich.quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:42 schreef Machupicchu het volgende:
Wat is SHEquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:58 schreef Pundit_wannabe het volgende:
Zeus Apollo! Of was het Apollo Zeus?
Die worstelaar die een secretaresse op zijn vakantiebaantje deed, met pics...wat natuurlijk niet echt beperkt bleef tot dit kleine internethoekje.
SHE die naakt ging en toch weer niet (ik mis SHE)
SHE bleek volgens mij nep te wezen toch?quote:
SHE was echt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:03 schreef porsche1 het volgende:
[..]
SHE bleek volgens mij nep te wezen toch?
Of was dat een andere van de FOK! crew?
Ja dat was Lotte. Tralalalaboemdikkiedik of hoe die lelijke flapdrol ook mag heten had daar zogenaamd een relatie mee. Althans dat dacht ik. Mijn geheugen is niet heel goed met dat soort niet ter zake doende info, dus ik kan me vergissen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:05 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
SHE was echt.
Iemand van de crew had een internetrelatie(?) met een meisje dat altijd in R&P postte over haar problemen. Vervolgens was er een poging gedaan haar te meeten met verschillende crewleden (incl. yvonne) maar daar is niks van gekomen. Ofzo..
Aha, dat was haar naam. Topic met samenvatting; GC / Lotte: het meisje, de leugens & de zelfmoordquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja dat was Lotte. Tralalalaboemdikkiedik of hoe die lelijke flapdrol ook mag heten had daar zogenaamd een relatie mee. Althans dat dacht ik. Mijn geheugen is niet heel goed met dat soort niet ter zake doende info, dus ik kan me vergissen.
wtfquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:08 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Aha, dat was haar naam. Topic met samenvatting; GC / Lotte: het meisje, de leugens & de zelfmoord
wow vet Ty kardoesquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:08 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Aha, dat was haar naam. Topic met samenvatting; GC / Lotte: het meisje, de leugens & de zelfmoord
ewa mattiquote:
Is toch altijd weer fijnquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
ewa mattihoe bevalt het om weer vrij te zijn
Krentenbol. was de mod die nep bleek te zijn, had foto's van een Amerikaanse in haar fobo staan en die kwam daar op een gegeven moment achter.quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:03 schreef porsche1 het volgende:
[..]
SHE bleek volgens mij nep te wezen toch?
Of was dat een andere van de FOK! crew?
Maar er was ook nog iemand van de crew die zich voordeed als een ander. Die gebruikte foto's van een willekeurige negert uit Amerika geloof ik.quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:05 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
SHE was echt.
Iemand van de crew had een internetrelatie(?) met een meisje dat altijd in R&P postte over haar problemen. Vervolgens was er een poging gedaan haar te meeten met verschillende crewleden (incl. yvonne) maar daar is niks van gekomen. Ofzo..
Juist, die ja.quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Krentenbol. was de mod die nep bleek te zijn, had foto's van een Amerikaanse in haar fobo staan en die kwam daar op een gegeven moment achter.
heb nog maar 2 halve liters en heb voorlopig nog geen zin om te gaan slapen. harde leven zoals gewoonlijkquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:28 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Is toch altijd weer fijn![]()
Sup met jou dan?
Damn ik voel je broeder.quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb nog maar 2 halve liters en heb voorlopig nog geen zin om te gaan slapen. harde leven zoals gewoonlijk
ONZ / [MED]Aan de persoon uit Hengelo die me liep te spammenquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:33 schreef maxburger het volgende:
Iemand linkje naar het topic over die helpdeskmedewerker die het internet afsloot?
Lijkt er nog niet op..quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:05 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
SHE was echt.
Goed topicquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:49 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ONZ / [MED]Aan de persoon uit Hengelo die me liep te spammen
quote:Op woensdag 19 juni 2013 02:17 schreef GeorgeMichael het volgende:
Deze natuurlijk
KLB / "ik vin jou eh lekkur wijf!"
quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:13 schreef TheThirdMark het volgende:
ijsmeis (dochter Yvonne) die nogal pikante foto's van zichzelf (minderjarig) verspreid over de hele wereld.
Leverde ook wel een aantal lachwekkende posts en topics op.
ijsmeis een vriendinnetje van Brechtjequote:Op woensdag 19 juni 2013 02:29 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nee..nee..nee.
Brechtje is dochter van yvonne, ijsmeis was vlgns mij een vriendinnetje van dr oid, iig samen op fokradio geweest ooit eens, in de faalstudio. :p
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |