die doet het al lang nietquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:28 schreef Vaseline_ het volgende:
doet die ava tussen veer en janies het niet of ligt het aan mij?
ik moest lachenquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:29 schreef Modus het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
quote:
Je bent boos he? Kut voor jequote:Op donderdag 4 juli 2013 21:29 schreef Modus het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:25 schreef krioro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
volgens mij welwel een hert ja. Heb het echt heel Lang geleden gezien he, weet het niet meer zo goed
quote:
Ik las automatisch het woordje "sla" erachter.. Not even kiddingquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:32 schreef Vaseline_ het volgende:
Waar is Ezio lately? gestorven in een ijsberg?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ohja ik weet het weer. Idd niet zo. Wel een mooie hertjesnekquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind haar gezicht niks
Hoe danquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik las automatisch het woordje "sla" erachter.. Not even kidding
Hertjesnekquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
ohja ik weet het weer. Idd niet zo. Wel een mooie hertjesnek
quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:33 schreef Modus het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]Natte vinger in je oor ;sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Wil je mossel wel zienquote:
Zieke geestquote:
Kan er geen genoeg van krijgen weet je :$ :$ :$quote:
leugens.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:37 schreef krioro het volgende:
[..]
Schaamlippen gespot, TR gemacht, enjoy your ban.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:37 schreef krioro het volgende:
[..]
Schaamlippen gespot, TR gemacht, enjoy your ban.
quote:
Gifje van mijn dochter gemaaktquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gifje van mezelf gemaakt
[ afbeelding ]
Sennheiser vind ik erg fijn. Die van Apple nog niet gebruiktquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:42 schreef krioro het volgende:
Zijn die in-ear koptelefoondingen van Apple zelf OK of zeggen jullie van nee neem Sennheiser of een ander merk?
Jij bent veel te jong voor een dochterquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gifje van mijn dochter gemaakt
[ afbeelding ]
Best.Compliment.Everquote:
Godsammequote:Op donderdag 4 juli 2013 21:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
nee hoor dit kind is 3 ofzo dan had ik d'r op m'n 16e gekregen kan best hier in de bijlmer
Gek gleufdiertje, mag ik je wang aaien?quote:
Hm, ik heb nog nooit iets van Sennheiser gebruikt, ze zijn iig wel goedkoper dan die van Apple.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Sennheiser vind ik erg fijn. Die van Apple nog niet gebruikt
Ik ben erg tevreden over de Sennheiserquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Hm, ik heb nog nooit iets van Sennheiser gebruikt, ze zijn iig wel goedkoper dan die van Apple.
Bedoel overigens niet deze, die bij m'n iPhone zaten:
[ afbeelding ]
De ene zit redelijk in m'n oor maar aan de andere kant pleurt ie er steeds uit. En het geluid is kkslecht, nog nooit zo slecht gehoord.
Hoop dat deze dus beter in m'n oren blijven hangen, hebben ook 3 maten rubber dingen erbij:
[ afbeelding ] of [ afbeelding ]
Hoeft geen heel goed geluid te zijn maar ook niet bagger. Oh, zwart is trouwens ook beter want wit wordt vies en m'n iPhone is zwart.
Sennheiser it is, I guess.
Ik had ook altijd gekut met m'n koptelefoon, oortjes vielen er bij het minste geringste uit. Heb nu deze:quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Hm, ik heb nog nooit iets van Sennheiser gebruikt, ze zijn iig wel goedkoper dan die van Apple.
Bedoel overigens niet deze, die bij m'n iPhone zaten:
[ afbeelding ]
De ene zit redelijk in m'n oor maar aan de andere kant pleurt ie er steeds uit. En het geluid is kkslecht, nog nooit zo slecht gehoord.
Hoop dat deze dus beter in m'n oren blijven hangen, hebben ook 3 maten rubber dingen erbij:
[ afbeelding ] of [ afbeelding ]
Hoeft geen heel goed geluid te zijn maar ook niet bagger. Oh, zwart is trouwens ook beter want wit wordt vies en m'n iPhone is zwart.
Sennheiser it is, I guess.
Oh, deze zijn 60, tegenover 80 van Apple. En dat zijn zo ongeveer de goedkoopste bij de Apple store.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ben erg tevreden over de Sennheiser3tientjes en je bent klaar.
Ik ga voor dit soort meuk sowieso niet helemaal naar de winkel iig. Als ze tegenvallen klaag ik hier wel tegen Moeraskat.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:55 schreef Modus het volgende:
Sowieso kut dat je dingen niet op 1 of andere manier ergens uit kan proberen.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
"Nee hoor, DM's posten mag gewoon."
Wiens DM had ie gepost?quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ja je mag mij op mn flikker geven als ze kut zijn.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:59 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh, deze zijn 60, tegenover 80 van Apple. En dat zijn zo ongeveer de goedkoopste bij de Apple store.Maar goed, ik vertrouw op je oordeel ook al ken ik je niet en weet ik niet of jouw mening overeen zal komen met de mijne.
[..]
Ik ga voor dit soort meuk sowieso niet helemaal naar de winkel iig. Als ze tegenvallen klaag ik hier wel tegen Moeraskat.
Ja maar ik heb geen Samsung Galaxy.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik had ook altijd gekut met m'n koptelefoon, oortjes vielen er bij het minste geringste uit. Heb nu deze:
[ afbeelding ]
Ik kreeg daar drie soorten hoesjes bij, dat doorzichtige ding, en de kleinste maat zit echt perfect in m'n oor.Kan hem gewoon uren inhebben zonder ermee te hoeven prutsen.
Ja maar ik ben niet gay.quote:
Je hebt ze ook in het rood, blauw, paars, zwart en groen hoor, ouwe brombeerquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:00 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja maar ik heb geen Samsung Galaxy.
[..]
Ja maar ik ben niet gay.
Geen idee ik heb 'm niet gesproken ofzoquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe lang? En heeft hij nu ook een DM-ban of dat niet?
Tussen hem en Sinosquote:
Huh? Nu nog na al die tijd? Of recente DM's? Staan ze nog ergens of is het al weggehaald?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geen idee ik heb 'm niet gesproken ofzo
[..]
Tussen hem en Sinos
Nee vanmiddag, hij had ze wel zelf weggehaald na een paar minuten maar tochquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Huh? Nu nog na al die tijd? Of recente DM's? Staan ze nog ergens of is het al weggehaald?
Oh OK.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je hebt ze ook in het rood, blauw, paars, zwart, groen en nog een paar hoor, ouwe brombeer
Jij ja ;squote:
Je had zeker een TR gemacht hè, NSBer.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Er stond "Krio moet zijn witzwarte neus uit andermans zaken houden gr gr Panzermaus"quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:05 schreef krioro het volgende:
[..]
Je had zeker een TR gemacht hè, NSBer.
En wat stond er in die DM?
quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Er stond "Krio moet zijn witzwarte neus uit andermans zaken houden gr gr Panzermaus"
En bovendien was sinos me girl dus all of my business.quote:
Skittie, poepie. Hij doet je pijn jongah.quote:
Hij denkt mij even nakend op te kunnen sluiten in een kooi.. NOU, DACHT T NIET HEquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Skittie, poepie. Hij doet je pijn jongah.
Pics van jouw oordopjes.quote:
Ik heb gewoon die standaard ipod dingen. Die maken alleen veel te veel geluid naar buiten toe. Inb4 'Dan zet je hem toch zachter'quote:
Ik ook.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:05 schreef krioro het volgende:
[..]
Je had zeker een TR gemacht hè, NSBer.
En wat stond er in die DM?
Ja nou zeg het ze hoor, zet je nagels maar flink in hun rug en let them bleedquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:17 schreef Dqod het volgende:
Ik vind die kutpubertjes die gewoon muziek luisteren vanaf hun telefoon, dus zonder oordopjes, echt schijtirritant trouwens.. Daarbij is het ook gewoon de grootste tyfusherrie ever.. KOOP OORDOPJES ARMOEDIGE KUTKOTERS
Gebruik jij ze ook tijdens het sporten?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:15 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik heb gewoon die standaard ipod dingen. Die maken alleen veel te veel geluid naar buiten toe. Inb4 'Dan zet je hem toch zachter'.
Ja precies, daarom zijn ze niet zo fijn. Maar goed, jij luistert ook naar van die brulmetal, he.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:15 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik heb gewoon die standaard ipod dingen. Die maken alleen veel te veel geluid naar buiten toe. Inb4 'Dan zet je hem toch zachter'.
Nee.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Gebruik jij ze ook tijdens het sporten?
Echt eh, ik doe het hoor en dan zeg ik dat jij mij er toe aanzettequote:Op donderdag 4 juli 2013 22:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja nou zeg het ze hoor, zet je nagels maar flink in hun rug en let them bleed
Jammer, anders had ik kunnen lachen.quote:
ja ze zou godver eens zelf de verantwoordelijkheid nemen hequote:Op donderdag 4 juli 2013 22:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Echt eh, ik doe het hoor en dan zeg ik dat jij mij er toe aanzette
Valt mee hoor.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja precies, daarom zijn ze niet zo fijn. Maar goed, jij luistert ook naar van die brulmetal, he.
Echt eh.. Altijd t zelfde met die Vasquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja ze zou godver eens zelf de verantwoordelijkheid nemen he
Huh?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:20 schreef krioro het volgende:
[..]
Jammer, anders had ik kunnen lachen.
Ik wil ook niet maar mensen laten mij geen keuze.
INDERDAADquote:
Het geeft niet schatje. Haal eens diep adem door je neus, en door je mond weer uitademen. Probeer dan nog eens rustig te typenquote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
INDERDAAD
wat?
Nee !!!
ik bedoelde jou!! Stuk krapul!
omdat jij het bent, alles goed?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het geeft niet schatje. Haal eens diep adem door je neus, en door je mond weer uitademen. Probeer dan nog eens rustig te typen![]()
Zie jequote:
quote:
quote:
Wow, direct zo ;squote:
Ja, vind je het erg?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wow, direct zo ;s
Goed hoor, met jou ook?
Hedde nie gegeten dan? Ik heb geen honger. Net nog een cupcake op.quote:
Lekker grof weerquote:
Z'n gangetje. Ik heb alleen geen zin om te douchen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zie jeMeteen resultaat.
Prima, danku. Hoe gaat het met u?
Al die kleinzerige bitches hier.quote:
Nee, ik care niet om meningen van mensen van het internetquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, vind je het erg?
[..]
Hedde nie gegeten dan? Ik heb geen honger. Net nog een cupcake op.![]()
Heb ouders die om 5 uur eten, dus at ik ook om 5u.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, vind je het erg?
[..]
Hedde nie gegeten dan? Ik heb geen honger. Net nog een cupcake op.![]()
Ik heb wel een hard ja.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Al die kleinzerige bitches hier.
Behalve Ambi, maar zij heeft geen hart.![]()
Volgens Dqod zat jij in de tas van die creepy man met een blauwe trui op parkpop. Klopt dit?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Al die kleinzerige bitches hier.
Behalve Ambi, maar zij heeft geen hart.![]()
quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, ik care niet om meningen van mensen van het internet
Stroopwafel.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heb ouders die om 5 uur eten, dus at ik ook om 5u.
heb nu een yoghurt of stroopwafel. Wat zeg jij
Ben niet boos hoorquote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Volgens Dqod zat jij in de tas van die creepy man met een blauwe trui op parkpop. Klopt dit?
Ja, klopt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Volgens Dqod zat jij in de tas van die creepy man met een blauwe trui op parkpop. Klopt dit?
padum tsjjquote:
niet zitte liegen nuquote:
ze was niet dronken, wel stoned. Telt het dan ook?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, klopt.Sowieso moet je Dqod altijd geloven, dronken mensen spreken 95% van de tijd de waarheid.
[..]
padum tsjj
Dat zegt dWc ook altijd.quote:
Ik spreek 95% v.d tijd de waarheid hoor, toevalligquote:
Dqod is altijd dronken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ze was niet dronken, wel stoned. Telt het dan ook?
God, het kwartje valt?quote:
Je snapte m'n "that's a bingo"-plaatje van net niet?quote:
Deze keer niet. Of zou dat gelogen zijn.quote:
Ik wist niet dat het een "that's a bingo" plaatje was, pardonquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je snapte m'n "that's a bingo"-plaatje van net niet?
Nee, die joint deed t mquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Deze keer niet. Of zou dat gelogen zijn.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:45 schreef Chloroform het volgende:
Was vandaag trouwens bijna doodgereden door een vrachtwagen die opeens zonder knipperlicht van baan wisselde en mij bijna tegen de vangrail duwde.
Bijna.
Ga weg, alsjeblieftquote:
Jezus, dqod.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat was t nummerbord, ik maak m af
Zomaar maakt ie mijn zonnestraaltje bijna dood
Heb je al een auto gekocht?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:45 schreef Chloroform het volgende:
Was vandaag trouwens bijna doodgereden door een vrachtwagen die opeens zonder knipperlicht van baan wisselde en mij bijna tegen de vangrail duwde.
Bijna.
Jezus was jouw redder, jaquote:
In de auto van m'n broer.quote:
Ik heb een lichtje in m'n hart en dat is Jeeheezus.quote:
alle schaapjesquote:
Praat jij ook zo in da realz?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat was t nummerbord, ik maak m af
Zomaar maakt ie mijn zonnestraaltje bijna dood
quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
In de auto van m'n broer.
[..]
Ik heb een lichtje in m'n hart en dat is Jeeheezus.
Jezus is m'n allerbeste vriend.
Wij zullen opstaan en met Hem meegaan, straks als Jezus terugkomt..quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
alle schaapjesjeeeezusss is de goede heeeeeddderrrr jezus hij is overal
![]()
Dat hangt er vanaf wie ik voor me hebquote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:49 schreef krioro het volgende:
[..]
Ah zo. Ben blij dat je nog leeft iig.
stel mijn vertouuuuuuuuwen op de heer mijn god.. WANT IN ZIJN HAND LIGT HEEL MIJN LEVENSLOT HEM HEB IK LIEF ZIJN VREDE IS IN MIJquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Wij zullen opstaan en met Hem meegaan, straks als Jezus terugkomt..
Wij zullen opstaan en met Hem meegaan als Jeeeeeezus kooooomt
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja nee
hoe kom jij op zulke filmpjesquote:
Ik wil je nog 1 ding zeggen. Je bent een parelquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:52 schreef Dqod het volgende:
Ik wou t net zeggen ja.. Zijn boodschap is nu wel overgebracht geloof ik :$
Google. Weenie.quote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:52 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Liefje schatje poepie dushi skittie. Caramelbonbonnetje van me
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Dit is echt nastyquote:
Ja.. Was jij toevallig ook bij die dienst die ik persé moest bijwonen, afgelopen zondag?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik wil je nog 1 ding zeggen. Je bent een parelin gods hand
quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dit is echt nasty
[..]
Ja.. Was jij toevallig ook bij die dienst die ik persé moest bijwonen, afgelopen zondag?
Jij slijmt wel veel héquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
Ik hoorde de stem van ene Jos B.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
Ik hoop het niet voor jequote:
quote:
lagen er nog pepermuntjes op de grond?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik hoop het niet voor je
Tijd die tergend langzaam voorbij ging en gewoon.. Gewoon huilen :$
Vooruit kind, hij heeft mijn zegen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]Wat zeg je nou? Dit is echte liefde.
Geen idee, ik heb een hele rol Mentos fruit leeg zitten etenquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
lagen er nog pepermuntjes op de grond?
heb je toen het zilverpapier los gemaakt van het papierenlaagje en op je liedboek geplakt en strakgestreken met je nagel?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb een hele rol Mentos fruit leeg zitten eten
Soos water en whiskey in dieselfde glasquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]Wat zeg je nou? Dit is echte liefde.
Dat wou ik wel, maar ik was te druk met facepalmen, true storyquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
heb je toen het zilverpapier los gemaakt van het papierenlaagje en op je liedboek geplakt en strakgestreken met je nagel?
quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat wou ik wel, maar ik was te druk met facepalmen, true story
Kan nooit lang duren.quote:
Wie zegt dat ik sokken draag?quote:
Klopt, al klaarquote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:26 schreef VeerEli het volgende:
Wat is deze, ik zie allemaal onbekende namen. Can't handle, man![]()
Niemand. Draag je geen sokken?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik sokken draag?
haha verkeerde accountquote:
Hoe oud ben jij?quote:
Doe niet zo vervelend, rotjong.quote:
Geef haar eens even gewoon antwoord vriend. Wanstaltig gedrag, ditquote:
Bedankt voor je bevestiging (srs)quote:
hihihihihiihihihihihhquote:
Hoe oud ben jij?quote:
Niemand die het weet hierquote:
So funny. So witty. We all bow to your advanced sense of humour. It almost equals that of a 12 year old neanderthal. Wow.quote:
25quote:
Jij dan Chloro? Ben jij bi?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
25Jij?
En ben je nou lesbo of lesbi of wat?
Nee man, ben hartstikke hetero. Mensen met penisnijd.quote:
24quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
25Jij?
En ben je nou lesbo of lesbi of wat?
Lesbo doet alleen mannelijke vrouwen, lesbi doet ook vrouwelijke vrouwen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
24wat is het verschil tussen lesbo en lesbi
![]()
HAHAHAHAHAHA goeie.quote:
Hehehehequote:Op donderdag 4 juli 2013 23:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee man, ben hartstikke hetero. Mensen met penisnijd._! En jij?
Lesbi dan maar..quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lesbo doet alleen mannelijke vrouwen, lesbi doet ook vrouwelijke vrouwen.
Ben ik ook, hehhehe.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
24wat is het verschil tussen lesbo en lesbi
![]()
Wanneer ben je jarig danquote:
Dan ben je bi?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Lesbi dan maar..
Maar ik doe het liefst mannen.
Jij houdt ook veel te veel van een lekkere vleesstaaf eh? Hiuheuheuheuheuhequote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij houdt ook veel te veel van een lekkere vleesstaaf eh? Hiuheuheuheuheuhe![]()
![]()
![]()
Neanderthal. Hoofdletter N.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:49 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
So funny. So witty. We all bow to your advanced sense of humour. It almost equals that of a 12 year old neanderthal. Wow.
Te makkelijk toch.quote:
quote:
Aseksueel, sorry dames. Jullie kunnen stoppen met me DM'en want ik ben niet geinteresseerd.quote:
Moet gewoon lachen omdat het zo'n suffe reactie is.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Aseksueel, sorry dames. Jullie kunnen stoppen met me DM'en want ik ben niet geinteresseerd.
Oh.. Nou dat is me toch ook wat zegquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Aseksueel, sorry dames. Jullie kunnen stoppen met me DM'en want ik ben niet geinteresseerd.
Je bent te jong voor me, sorry.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Oudere man, daar kick je zeker wel op.
Ik had het gecopy-paste van youtube video comment die ik eerder gepost had. Ga daar maar hatenquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
Neanderthal. Hoofdletter N.
In your fissy, sorry broertje.
ik voel je boosheid broertje, geeft nietquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:58 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ik had het gecopy-paste van youtube video comment die ik eerder gepost had. Ga daar maar haten
SPOILER GVDquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:59 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Holy shitballs wat een afzichtelijk monster![]()
![]()
pic`squote:Op donderdag 4 juli 2013 23:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mijn baard telt er al ruim +6 jaar bij.
Che's van deze wereld zijn tof, no worriesquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
ik voel je boosheid broertje, geeft niet
Hehehequote:Op donderdag 4 juli 2013 23:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Moet gewoon lachen omdat het zo'n suffe reactie is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ranzigste wat ik in tijden heb gezien.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:01 schreef Fascination het volgende:
gatver waarom keek ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ranzigste wat ik in tijden heb gezien.![]()
![]()
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ranzigste wat ik in tijden heb gezien.
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
hmm. Nee.quote:
Echt, he, ik kreeg tintelingen op m'n hoofd.quote:
ik word overal gelinkt aan Comandantequote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:00 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Che's van deze wereld zijn tof, no worries
Zelfde momentje als die lotus tietquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Echt, he, ik kreeg tintelingen op m'n hoofd.
Watquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Wauw, het bestaat ook gewoon echt
Wat?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Ja, diezelfde fobie als dWc heeft.quote:
Die vind ik wel heet.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
LEMME ZUCK YA DIIIIIICK.
[ afbeelding ]
ik in mn mond.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Staat je goed.quote:
Wat is daar ranzig aan ? SrsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ranzigste wat ik in tijden heb gezien.Ja nee
Doe normaalquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geef me een loden pijp en dan fix ik dat wel bij je.
Dat patroon.quote:
twilight fan?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik wil wel een paar extra hoektandjes
idd. net als bij zeeannemonenquote:
Twilight, kuttige, glinsterende wannabehommovampsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Ahh, zul je ook wel trypophobia hebben. Tip: niet googelen.quote:
Dat je het eng/vies/whatever vind OK, maar tintelingen op je hoofd vond ik zo raar.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, diezelfde fobie als dWc heeft.
ja ik heb dat ook iddquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahh, zul je ook wel trypophobia hebben. Tip: niet googelen.
nee. ik doe het niet echt nietquote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Twilight, kuttige, glinsterende wannabehommovamps!!!
Ok, dit vind ik dan wel weer enigszins heftig.. Toch mooi, maar ook heftigGgggghkkkkkk tfffffoe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben aan het eten a mens
Moet je niet klikkenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ggggghkkkkkk tfffffoe.
Ben aan het eten a mens
vindt*quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:09 schreef krioro het volgende:
[..]
Dat je het eng/vies/whatever vind OK, maar tintelingen op je hoofd vond ik zo raar.
Denk je ik ga jou batata harra geven met aioli ofzo.. wat denk je huhquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Moet je niet klikken
En als je je eetlust hier van verliest, geef het dan maar aan mij
Wtf is ditquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:59 schreef Che_ het volgende:
VeerEli heb je hier wel eens van gehoord
[ afbeelding ]
Ik denk dat denken overrated isquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Denk je ik ga jou batata harra geven met aioli ofzo.. wat denk je huh
Ik deed helemaal niets maar ik vergeef je.quote:
Waarom in hemelsnaam bovenopquote:
Wel. En OK.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik deed helemaal niets maar ik vergeef je.
Heb ik ook heel vaak.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Wel. En OK.
Zo debiel steeds, maak ik zinnen en dan daar weer andere zinnen van en dan krijg je dat soort verschrikkelijke posts.
Ik denk dat jij honger hebt en drm bla praatquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik denk dat denken overrated is
Harlequin ichthyosis gegoogled?quote:
rot op echtquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Harlequin ichthyosis gegoogled?
Ik denk dat je half gelijk hebt, want ik denk wel dat ik honger heb, maar ik denk ook dat ik altijd bla praatquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik denk dat jij honger hebt en drm bla praat
Aliens!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
They're among usquote:
quote:
WHAT.THE.HELL. Mijn reactie ging als volgt: Eerste seconden niks. Toen hand voor mijn mond voor een paar seconden. En toen moest ik ineens lachenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nog een reden om geen kinderen te baren.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
They're among us!!!! Comin' out of our wombs
zullen we even seks bellen?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]![]()
![]()
Niet meer boos op mij zijn, dat maakt me verdrietig
Ik moet even op mijn hand bijten zodat ik mezelf niet nog meer verraad d.m.v een gifjequote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
WHAT.THE.HELL. Mijn reactie ging als volgt: Eerste seconde niks. Toen hand voor mijn mond voor een paar seconde. En toen moest ik ineens lachenWtf.
Amen to that, Chloroquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nog een reden om geen kinderen te baren.![]()
Okquote:
quote:
Nee ik denk dat dit niet klopt.. dan moet het driekwart gelijk zijn. Denk daar maar over naquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik denk dat je half gelijk hebt, want ik denk wel dat ik honger heb, maar ik denk ook dat ik altijd bla praat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |