Ja maar ik heb geen Samsung Galaxy.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik had ook altijd gekut met m'n koptelefoon, oortjes vielen er bij het minste geringste uit. Heb nu deze:
[ afbeelding ]
Ik kreeg daar drie soorten hoesjes bij, dat doorzichtige ding, en de kleinste maat zit echt perfect in m'n oor.Kan hem gewoon uren inhebben zonder ermee te hoeven prutsen.
Ja maar ik ben niet gay.quote:
Je hebt ze ook in het rood, blauw, paars, zwart en groen hoor, ouwe brombeerquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:00 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja maar ik heb geen Samsung Galaxy.
[..]
Ja maar ik ben niet gay.
Geen idee ik heb 'm niet gesproken ofzoquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe lang? En heeft hij nu ook een DM-ban of dat niet?
Tussen hem en Sinosquote:
Huh? Nu nog na al die tijd? Of recente DM's? Staan ze nog ergens of is het al weggehaald?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geen idee ik heb 'm niet gesproken ofzo
[..]
Tussen hem en Sinos
Nee vanmiddag, hij had ze wel zelf weggehaald na een paar minuten maar tochquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Huh? Nu nog na al die tijd? Of recente DM's? Staan ze nog ergens of is het al weggehaald?
Oh OK.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je hebt ze ook in het rood, blauw, paars, zwart, groen en nog een paar hoor, ouwe brombeer
Jij ja ;squote:
Je had zeker een TR gemacht hè, NSBer.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
"Nee hoor, DM's posten mag gewoon."
Er stond "Krio moet zijn witzwarte neus uit andermans zaken houden gr gr Panzermaus"quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:05 schreef krioro het volgende:
[..]
Je had zeker een TR gemacht hè, NSBer.
En wat stond er in die DM?
quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Er stond "Krio moet zijn witzwarte neus uit andermans zaken houden gr gr Panzermaus"
En bovendien was sinos me girl dus all of my business.quote:
Skittie, poepie. Hij doet je pijn jongah.quote:
Hij denkt mij even nakend op te kunnen sluiten in een kooi.. NOU, DACHT T NIET HEquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Skittie, poepie. Hij doet je pijn jongah.
Pics van jouw oordopjes.quote:
Ik heb gewoon die standaard ipod dingen. Die maken alleen veel te veel geluid naar buiten toe. Inb4 'Dan zet je hem toch zachter'quote:
Ik ook.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:05 schreef krioro het volgende:
[..]
Je had zeker een TR gemacht hè, NSBer.
En wat stond er in die DM?
Ja nou zeg het ze hoor, zet je nagels maar flink in hun rug en let them bleedquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:17 schreef Dqod het volgende:
Ik vind die kutpubertjes die gewoon muziek luisteren vanaf hun telefoon, dus zonder oordopjes, echt schijtirritant trouwens.. Daarbij is het ook gewoon de grootste tyfusherrie ever.. KOOP OORDOPJES ARMOEDIGE KUTKOTERS
Gebruik jij ze ook tijdens het sporten?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:15 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik heb gewoon die standaard ipod dingen. Die maken alleen veel te veel geluid naar buiten toe. Inb4 'Dan zet je hem toch zachter'.
Ja precies, daarom zijn ze niet zo fijn. Maar goed, jij luistert ook naar van die brulmetal, he.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:15 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik heb gewoon die standaard ipod dingen. Die maken alleen veel te veel geluid naar buiten toe. Inb4 'Dan zet je hem toch zachter'.
Nee.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Gebruik jij ze ook tijdens het sporten?
Echt eh, ik doe het hoor en dan zeg ik dat jij mij er toe aanzettequote:Op donderdag 4 juli 2013 22:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja nou zeg het ze hoor, zet je nagels maar flink in hun rug en let them bleed
Jammer, anders had ik kunnen lachen.quote:
ja ze zou godver eens zelf de verantwoordelijkheid nemen hequote:Op donderdag 4 juli 2013 22:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Echt eh, ik doe het hoor en dan zeg ik dat jij mij er toe aanzette
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |