die doet het al lang nietquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:28 schreef Vaseline_ het volgende:
doet die ava tussen veer en janies het niet of ligt het aan mij?
ik moest lachenquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:29 schreef Modus het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
quote:
Je bent boos he? Kut voor jequote:Op donderdag 4 juli 2013 21:29 schreef Modus het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:25 schreef krioro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
volgens mij welwel een hert ja. Heb het echt heel Lang geleden gezien he, weet het niet meer zo goed
quote:
Ik las automatisch het woordje "sla" erachter.. Not even kiddingquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:32 schreef Vaseline_ het volgende:
Waar is Ezio lately? gestorven in een ijsberg?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ohja ik weet het weer. Idd niet zo. Wel een mooie hertjesnekquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind haar gezicht niks
Hoe danquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik las automatisch het woordje "sla" erachter.. Not even kidding
Hertjesnekquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
ohja ik weet het weer. Idd niet zo. Wel een mooie hertjesnek
quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:33 schreef Modus het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]Natte vinger in je oor ;sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Wil je mossel wel zienquote:
Zieke geestquote:
Kan er geen genoeg van krijgen weet je :$ :$ :$quote:
leugens.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:37 schreef krioro het volgende:
[..]
Schaamlippen gespot, TR gemacht, enjoy your ban.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:37 schreef krioro het volgende:
[..]
Schaamlippen gespot, TR gemacht, enjoy your ban.
quote:
Gifje van mijn dochter gemaaktquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gifje van mezelf gemaakt
[ afbeelding ]
Sennheiser vind ik erg fijn. Die van Apple nog niet gebruiktquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:42 schreef krioro het volgende:
Zijn die in-ear koptelefoondingen van Apple zelf OK of zeggen jullie van nee neem Sennheiser of een ander merk?
Jij bent veel te jong voor een dochterquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gifje van mijn dochter gemaakt
[ afbeelding ]
Best.Compliment.Everquote:
Godsammequote:Op donderdag 4 juli 2013 21:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
nee hoor dit kind is 3 ofzo dan had ik d'r op m'n 16e gekregen kan best hier in de bijlmer
Gek gleufdiertje, mag ik je wang aaien?quote:
Hm, ik heb nog nooit iets van Sennheiser gebruikt, ze zijn iig wel goedkoper dan die van Apple.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Sennheiser vind ik erg fijn. Die van Apple nog niet gebruikt
Ik ben erg tevreden over de Sennheiserquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Hm, ik heb nog nooit iets van Sennheiser gebruikt, ze zijn iig wel goedkoper dan die van Apple.
Bedoel overigens niet deze, die bij m'n iPhone zaten:
[ afbeelding ]
De ene zit redelijk in m'n oor maar aan de andere kant pleurt ie er steeds uit. En het geluid is kkslecht, nog nooit zo slecht gehoord.
Hoop dat deze dus beter in m'n oren blijven hangen, hebben ook 3 maten rubber dingen erbij:
[ afbeelding ] of [ afbeelding ]
Hoeft geen heel goed geluid te zijn maar ook niet bagger. Oh, zwart is trouwens ook beter want wit wordt vies en m'n iPhone is zwart.
Sennheiser it is, I guess.
Ik had ook altijd gekut met m'n koptelefoon, oortjes vielen er bij het minste geringste uit. Heb nu deze:quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Hm, ik heb nog nooit iets van Sennheiser gebruikt, ze zijn iig wel goedkoper dan die van Apple.
Bedoel overigens niet deze, die bij m'n iPhone zaten:
[ afbeelding ]
De ene zit redelijk in m'n oor maar aan de andere kant pleurt ie er steeds uit. En het geluid is kkslecht, nog nooit zo slecht gehoord.
Hoop dat deze dus beter in m'n oren blijven hangen, hebben ook 3 maten rubber dingen erbij:
[ afbeelding ] of [ afbeelding ]
Hoeft geen heel goed geluid te zijn maar ook niet bagger. Oh, zwart is trouwens ook beter want wit wordt vies en m'n iPhone is zwart.
Sennheiser it is, I guess.
Oh, deze zijn 60, tegenover 80 van Apple. En dat zijn zo ongeveer de goedkoopste bij de Apple store.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ben erg tevreden over de Sennheiser3tientjes en je bent klaar.
Ik ga voor dit soort meuk sowieso niet helemaal naar de winkel iig. Als ze tegenvallen klaag ik hier wel tegen Moeraskat.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:55 schreef Modus het volgende:
Sowieso kut dat je dingen niet op 1 of andere manier ergens uit kan proberen.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
"Nee hoor, DM's posten mag gewoon."
Wiens DM had ie gepost?quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
"Nee hoor, DM's posten mag gewoon."
Ja je mag mij op mn flikker geven als ze kut zijn.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:59 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh, deze zijn 60, tegenover 80 van Apple. En dat zijn zo ongeveer de goedkoopste bij de Apple store.Maar goed, ik vertrouw op je oordeel ook al ken ik je niet en weet ik niet of jouw mening overeen zal komen met de mijne.
[..]
Ik ga voor dit soort meuk sowieso niet helemaal naar de winkel iig. Als ze tegenvallen klaag ik hier wel tegen Moeraskat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |