Hahaha dat is ook wel echt een behoorlijk zware oefening, zeker in het begin. Blijft zwaar vind ik.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zou kunnen inderdaad. Ik merk het echt vooral met die oefening boven het hoofd.
Cable side laterals met 5kg gedaan daarstraks (zou minder gedaan hebben maar kan niet, dit was al zonder pin erin jwt).quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:41 schreef Modus het volgende:
Wat voor gewichten iemand anders gebruikt is totaal niet relevant verder, Veer, tenzij je Sterkste vrouw van NL wil worden. Je moet echt helemaal voor jezelf uitvogelen wat een goed trainingsgewicht is (kan ook per training nog verschil in zitten).
Doe nu maar weer onder je eigen account, Veer.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:44 schreef krioro het volgende:
[..]
Cable side laterals met 5kg gedaan daarstraks (zou minder gedaan hebben maar kan niet, dit was al zonder pin erin jwt).
quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:44 schreef krioro het volgende:
[..]
Cable side laterals met 5kg gedaan daarstraks (zou minder gedaan hebben maar kan niet, dit was al zonder pin erin jwt).
gelukkig is iedereen zo begonnenquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:44 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hahaha dat is ook wel echt een behoorlijk zware oefening, zeker in het begin. Blijft zwaar vind ik.
Wow.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:46 schreef Modus het volgende:
[..]
Doe nu maar weer onder je eigen account, Veer.
Da's niet weinig voor een vrouw toch? (inb4 feministen)quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:46 schreef Robophatt het volgende:
[..]ik doe die nog steeds met pussygewicht, 4kg dumbells meestal. En dan denk ik 6kg moet ook wel lukken en dan ben ik na een paar reps klaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:50 schreef krioro het volgende:
[..]
Wow.
[..]
Da's niet weinig voor een vrouw toch? (inb4 feministen)Geen idee, zie nooit andere vrouwen zoiets doen maar er zit zeg maar weinig vooruitgang in. Moet wel zeggen dat ik ze altijd aan het eind van een training doe en meestal heb ik er dan echt geen zin meer inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schouders vind ik sowieso het minst leuk.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
Shoulderpressachtig apparaat.quote:
multipress voor armen/borst/schouders.quote:
Ja, het is sowieso erg moeilijk om hoger in gewicht te gaan bij die oefening (zonder al te veel goede techniek in te leveren). Maar ja, komt vanzelf wel.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:52 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Geen idee, zie nooit andere vrouwen zoiets doen maar er zit zeg maar weinig vooruitgang in. Moet wel zeggen dat ik ze altijd aan het eind van een training doe en meestal heb ik er dan echt geen zin meer inSchouders vind ik sowieso het minst leuk.
Daarom en techniek gaat bij mij echt boven alles. In het begin vond ik het vooral leuk als ik meer gewicht kon, maar daar ging mijn techniek zo hard onder lijden dat het zichtbare resultaat zwaar tegenviel.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:55 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, het is sowieso erg moeilijk om hoger in gewicht te gaan bij die oefening (zonder al te veel goede techniek in te leveren). Maar ja, komt vanzelf wel.
Voor schouders (dus rechtop zittend) lijkt me dat echt een kutding, omdat de vaste bewegingsbaan van dat apparaat niet bepaald overeenkomt met de natuurlijke bewegingsbaan, die veel meer recht omhoog loopt.quote:
ik vind het sowieso zwaarquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:58 schreef Modus het volgende:
[..]
Voor schouders (dus rechtop zittend) lijkt me dat echt een kutding, omdat de vaste bewegingsbaan van dat apparaat niet bepaald overeenkomt met de natuurlijke bewegingsbaan, die veel meer recht omhoog loopt.
dyel?quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:07 schreef krioro het volgende:
[..]
dyel?
Verder wil ik jullie allemaal nog even mededelen dat ik vandaag grote complimenten (serieuze, niet als in 'goed gedaan knul') kreeg over mijn fysiek van de man die mijn grootste inspiratie is in mijn gym.
[ afbeelding ] (srs)
Lovin' life so much right meow.
Traint Dries bij jou?quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:07 schreef krioro het volgende:
[..]
dyel?
Verder wil ik jullie allemaal nog even mededelen dat ik vandaag grote complimenten (serieuze, niet als in 'goed gedaan knul') kreeg over mijn fysiek van de man die mijn grootste inspiratie is in mijn gym.
[ afbeelding ] (srs)
Lovin' life so much right meow.
Ga weg, alsjeblieftquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:14 schreef Dqod het volgende:
"Do you even lift" Vas.. Ik heb je rug hoor meisje, ik help je wel
Ik vertrouw jou niet met mijn achterkantquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:14 schreef Dqod het volgende:
"Do you even lift" Vas.. Ik heb je rug hoor meisje, ik help je wel
Make mequote:
Gelijk heb je, zet zo m'n nagels er inquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vertrouw jou niet met mijn achterkant
Was gewoon benieuwd hoorquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:41 schreef Modus het volgende:
Wat voor gewichten iemand anders gebruikt is totaal niet relevant verder, Veer, tenzij je Sterkste vrouw van NL wil worden. Je moet echt helemaal voor jezelf uitvogelen wat een goed trainingsgewicht is (kan ook per training nog verschil in zitten).
Idd, als de dood voor die dingen.. Bijna net zo eng als clowns ;squote:
ga je mee naar mijn slaapkamer?quote:
wowquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Idd, als de dood voor die dingen.. Bijna net zo eng als clowns ;s
JA HAHAHA ZE ZEI FOBIE MAN IS TOCH HELEMAAL NIET ZO RUGGEN VIND IK VET TOF xDquote:
Gaan we doen danquote:
Het was gewoon een goedbedoelde tip hoor, zodat je niet gaat forceren.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Was gewoon benieuwd hoor
En wou weten of zij met deadlifts net zoveel gewicht gebruikt als met squats. That's all
Fobie, watquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Moest keihard lachenquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Fobie, wat. Ik bedoel ruggenfetish
.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha ja he. Dikke vissenogen maar pervers psycho. Werd er wel hard Van :pquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:21 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Seizoen 1 afgekekenVind die chick wel cool man
Doe ik niet hoorquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:23 schreef Modus het volgende:
[..]
Het was gewoon een goedbedoelde tip hoor, zodat je niet gaat forceren..
-> [ afbeelding ].
okselharsenquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
JA HAHAHA ZE ZEI FOBIE MAN IS TOCH HELEMAAL NIET ZO RUGGEN VIND IK VET TOF xD
[..]
Gaan we doen dan
Vind je? Vond haar niet zo heel knap, eigenlijk. Irritant ook hoe ze die 2 steeds maar aan het lijntje hield. De vuige slet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha ja he. Dikke vissenogen maar pervers psycho. Werd er wel hard Van :p
Hij heeft een mooie ex vrouw trouwens
Ok choochoo all aboaaaaaaaaaaard :$quote:
volgens mij welquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Vind je? Vond haar niet zo heel knap, eigenlijk. Irritant ook hoe ze die 2 steeds maar aan het lijntje hield. De vuige slet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |