Ga weg, alsjeblieftquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:14 schreef Dqod het volgende:
"Do you even lift" Vas.. Ik heb je rug hoor meisje, ik help je wel
Ik vertrouw jou niet met mijn achterkantquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:14 schreef Dqod het volgende:
"Do you even lift" Vas.. Ik heb je rug hoor meisje, ik help je wel
Make mequote:
Gelijk heb je, zet zo m'n nagels er inquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vertrouw jou niet met mijn achterkant
Was gewoon benieuwd hoorquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:41 schreef Modus het volgende:
Wat voor gewichten iemand anders gebruikt is totaal niet relevant verder, Veer, tenzij je Sterkste vrouw van NL wil worden. Je moet echt helemaal voor jezelf uitvogelen wat een goed trainingsgewicht is (kan ook per training nog verschil in zitten).
Idd, als de dood voor die dingen.. Bijna net zo eng als clowns ;squote:
ga je mee naar mijn slaapkamer?quote:
wowquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Idd, als de dood voor die dingen.. Bijna net zo eng als clowns ;s
JA HAHAHA ZE ZEI FOBIE MAN IS TOCH HELEMAAL NIET ZO RUGGEN VIND IK VET TOF xDquote:
Gaan we doen danquote:
Het was gewoon een goedbedoelde tip hoor, zodat je niet gaat forceren.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Was gewoon benieuwd hoor
En wou weten of zij met deadlifts net zoveel gewicht gebruikt als met squats. That's all
Fobie, watquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Moest keihard lachenquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Fobie, wat. Ik bedoel ruggenfetish
.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha ja he. Dikke vissenogen maar pervers psycho. Werd er wel hard Van :pquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:21 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Seizoen 1 afgekekenVind die chick wel cool man
Doe ik niet hoorquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:23 schreef Modus het volgende:
[..]
Het was gewoon een goedbedoelde tip hoor, zodat je niet gaat forceren..
-> [ afbeelding ].
okselharsenquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
JA HAHAHA ZE ZEI FOBIE MAN IS TOCH HELEMAAL NIET ZO RUGGEN VIND IK VET TOF xD
[..]
Gaan we doen dan
Vind je? Vond haar niet zo heel knap, eigenlijk. Irritant ook hoe ze die 2 steeds maar aan het lijntje hield. De vuige slet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha ja he. Dikke vissenogen maar pervers psycho. Werd er wel hard Van :p
Hij heeft een mooie ex vrouw trouwens
Ok choochoo all aboaaaaaaaaaaard :$quote:
volgens mij welquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Vind je? Vond haar niet zo heel knap, eigenlijk. Irritant ook hoe ze die 2 steeds maar aan het lijntje hield. De vuige slet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |