wat deed je voorheen in de fitness dan? Koffie drinken en mannen kijken?quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:48 schreef VeerEli het volgende:
Kanonnen nog aan toe, voor het eerst getraind in de fitness
Squats en deadlifts gedaan met 40kg en lunges met aan beide kanten 8kg, mijn onderrug is NAAR DE KLOTE. Is dat normaal, dat ik daar nu zo'n druk/pijn voel?
Terug nr dWc en Panzer dan?quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Allochtonen-issues.
Goede Tijden, Koerden Tijden is weer begonnen.
Ja want ongetwijfeld op een manier belast zoals je normaal niet doet. Juiste vorm is zeer belangrijk bij dat soort oefeningen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:48 schreef VeerEli het volgende:
Squats en deadlifts gedaan met 40kg en lunges met aan beide kanten 8kg, mijn onderrug is NAAR DE KLOTE. Is dat normaal, dat ik daar nu zo'n druk/pijn voel?
Ik train normaal thuisquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:52 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wat deed je voorheen in de fitness dan? Koffie drinken en mannen kijken?
quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:52 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wat deed je voorheen in de fitness dan? Koffie drinken en mannen kijken?
Dat zit wel goed, werd iig beaamt door die instructeur. Maar waarsch omdat ik normaal alleen squats doe en nu deadlifts en lunges erbijquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:52 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja want ongetwijfeld op een manier belast zoals je normaal niet doet. Juiste vorm is zeer belangrijk bij dat soort oefeningen.
Ligt eraan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:48 schreef VeerEli het volgende:
Meeste instructeurs zijn retarded as fuck. Moet je niet op de blauwe ogen geloven in ieder geval.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat zit wel goed, werd iig beaamt door die instructeur. Maar waarsch omdat ik normaal alleen squats doe en nu deadlifts en lunges erbij
Dat zijn sukkels.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
Gebeurde dit ook?quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:48 schreef VeerEli het volgende:
kk lekker vrind, die linker,quote:
Klopt man kk lkkr vrinnd.quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
kk lekker vrind, die linker,
heeft echt wel wat
zoiets moet je gewoon keer gedaan / meegemaakt hebben
Oh, echt?quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Meeste instructeurs zijn retarded as fuck. Moet je niet op de blauwe ogen geloven in ieder geval.Je kunt beter zelf onderzoek doen, of in één van de topics posten.
Hahahaha ja doeiquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:35 schreef Ambipur het volgende:
Upload maar even een video hoe je het doet Veer.
Ja, Veerquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:35 schreef Ambipur het volgende:
Upload maar even een video hoe je het doet Veer.
Ja, het voelt ook echt als een soort spierpijn. Zo'n zeurend gevoelquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:38 schreef Murdera het volgende:
Ik had aan het begin ook rugpijn veer. Maar wel echt spierpijn, geen foute pijn. Ik kwam er later pas achter dat mn rug echt niet gespierd wasnu is het veeel beter
Same here, is alleen maar goed denk ikquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:38 schreef Murdera het volgende:
Ik had aan het begin ook rugpijn veer. Maar wel echt spierpijn, geen foute pijn. Ik kwam er later pas achter dat mn rug echt niet gespierd wasnu is het veeel beter
Heb nu ook ineens weer spierpijn in m'n billenquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Same here, is alleen maar goed denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |