Spijtig voor jequote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
En wat was je beste beurt?
Vlak voor je die nekbrace kreeg?
Kinderen komen toch met een ooievaar?quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Yuri zit zich nu helemaal kapot te maken door het besef dat hij geen flauw benul heeft hoe een kut er van dichtbij uitziet.
Hij mist niks, zijn monstersquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Yuri zit zich nu helemaal kapot te maken door het besef dat hij geen flauw benul heeft hoe een kut er van dichtbij uitziet.
Om nou zo over JB te praten..quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:58 schreef Salatrel het volgende:
dat kutbeest van 40zal wel taaie kip zijn eerder
Die zijn er zoveel geweest.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
En wat was je beste beurt?
Vlak voor je die nekbrace kreeg?
Dude..quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Beschouw jij jezelf aantrekkelijk voor chicks?quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kinderen komen toch met een ooievaar?
Wat is er bby?quote:
Ik ben geen 40quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Om nou zo over JB te praten...
Dat moet je Ado vragen. Ik proef mijn kutbeest niet zo vaak.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Smaakt je kutbeest wel naar taaie kip, of..?
quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Overigens is taaie kip met genoeg saus nog best te doen
Ik hoor je toch niet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:03 schreef Vaseline_ het volgende:
Wat zijn dit voor kinderachtige posts man dWc flikker op, niemand lacht om je.
Je kan het gewoon lezen he, horen is niet nodig hier..quote:
Feitelijk gezien klopt het gewoon wat ik zegquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je kan het gewoon lezen he, horen is niet nodig hier..
Fijn medium is het toch
Ik ga koken ofzo
Heb massive acne, waarom denk je dat ik mijn gezicht nooit laat zien.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Beschouw jij jezelf aantrekkelijk voor chicks?
[..]
Wat is er bby?
Doen alsof het je niet boeit, kicken vrouwen op. ( snappen ze niet, gaan alle impulsen direct naar ze crotch )quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:05 schreef tetouaribo het volgende:
Ambi is boos op mij, wat moet ik doen?
Ik zei ook niet dat het niet klopte.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Feitelijk gezien klopt het gewoon wat ik zeg.
Is goed, ze stinkt toch naar sucukquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Doen alsof het je niet boeit, kicken vrouwen op. ( snappen ze niet, gaan alle impulsen direct naar ze crotch )
Laat me met rust freakquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:05 schreef tetouaribo het volgende:
Ik spuit dagelijks test in mijn calf, en in mijn penis; in de hoop dat hij groeit.quote:
Of je normaal wilde doen!! Fuck off wil je. Laat me met rust.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:12 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
hehe, jij dmt mij. Niet andersom turkje x
Ik zit met hetzelfde probleem.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:05 schreef tetouaribo het volgende:
Bah bah, praat ze ook tegen jou? Ik voelde me heel even speciaal.quote:
Ze praat amper met mij.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:19 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Bah bah, praat ze ook tegen jou? Ik voelde me heel even speciaal.
Ik vroeg of je normaal kon doen naar aanleiding van jouw uitschelden met slet. Als dat je speciaal maakt, cool. Maar je vergist je. Weirdo.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:19 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Bah bah, praat ze ook tegen jou? Ik voelde me heel even speciaal.
Hey, je zit nu wel slachtoffertje te spelen maar jij zit mij ook uit te schelden dus bek.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik vroeg of je normaal kon doen naar aanleiding van jouw uitschelden met slet. Als dat je speciaal maakt, cool. Maar je vergist je. Weirdo.
Ik schold jou uit, nadat jij vroeg of ik een bepaalde handeling wilde verrichtenquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:26 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Hey, je zit nu wel slachtoffertje te spelen maar jij zit mij ook uit te schelden dus bek.
En zoals ik al zei, als mijn gedrag jou niet aanstaat hoef je niet tegen mij te praten en dan moet je de rollen ook niet gaan omdraaien schijnheiligerd.
Ja. Vermoeiendquote:
Alsof ik dat meende, ik ken jou niet. En hou nu maar gewoon je mond.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik schold jou uit, nadat jij vroeg of ik een bepaalde handeling wilde verrichtenGa ga
quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Allochtonen-issues.
Goede Tijden, Koerden Tijden is weer begonnen.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
kk allochtonen allemaal land uitflikkeren
Jij hebt ook 1 excuus nodig he om die shit te postenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |