Dat krijg je hè, bij zeer matige seks.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet dat nooit hoor, of t nou gisteren was of eergisteren, geen idee..
dat kost geld en danny moet ene nieuwe hummerquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:54 schreef Gridlok het volgende:
[..]
godverdomme kut artikelen, dit is zo'n artikel waar je een afbeelding bij wilt hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo maagd als Maria Magdalena.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij bent nog echt maagd ook, of niet?
Nee, dat krijg je bij zeer regelmatige seks. Toch anders.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat krijg je hè, bij zeer matige seks.
Dat krijg je met seks op regelmatige basis...quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:56 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat kost geld en danny moet ene nieuwe hummerIk wil weten hoe die smaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat was je beste beurt?quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, dat krijg je bij zeer regelmatige seks. Toch anders.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Spijtig voor jequote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
En wat was je beste beurt?
Vlak voor je die nekbrace kreeg?
Kinderen komen toch met een ooievaar?quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Yuri zit zich nu helemaal kapot te maken door het besef dat hij geen flauw benul heeft hoe een kut er van dichtbij uitziet.
Hij mist niks, zijn monstersquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Yuri zit zich nu helemaal kapot te maken door het besef dat hij geen flauw benul heeft hoe een kut er van dichtbij uitziet.
Om nou zo over JB te praten..quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:58 schreef Salatrel het volgende:
dat kutbeest van 40zal wel taaie kip zijn eerder
Die zijn er zoveel geweest.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
En wat was je beste beurt?
Vlak voor je die nekbrace kreeg?
Dude..quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Beschouw jij jezelf aantrekkelijk voor chicks?quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kinderen komen toch met een ooievaar?
Wat is er bby?quote:
Ik ben geen 40quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Om nou zo over JB te praten...
Dat moet je Ado vragen. Ik proef mijn kutbeest niet zo vaak.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Smaakt je kutbeest wel naar taaie kip, of..?
quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Overigens is taaie kip met genoeg saus nog best te doen
Ik hoor je toch niet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:03 schreef Vaseline_ het volgende:
Wat zijn dit voor kinderachtige posts man dWc flikker op, niemand lacht om je.
Je kan het gewoon lezen he, horen is niet nodig hier..quote:
Feitelijk gezien klopt het gewoon wat ik zegquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je kan het gewoon lezen he, horen is niet nodig hier..
Fijn medium is het toch
Ik ga koken ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |