Zo veel geleerd, je zou het onderwijs in moeten gaan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewoon eiwittekort, einde van de les.
Is een fysieke reactie om mentale stimulatie te geven, soort van fail safe. Krijg je een ballon buik. Waarom denk je dat ballonnen alleen bij leuke dingen gebruikt worden, doet je lichaam om je geest happy te maken, snap je?quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat heb ik hier aan; waardeloos. Leg dan gelijk het gehele proces uit zodat ik weer wat kan leren.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat heb ik hier aan; waardeloos. Leg dan gelijk het gehele proces uit zodat ik weer wat kan leren.
quote:Die enorme buik die we vaak zien bij ondervoede kleine kinderen (maar die ook bij volwassenen gewoon voorkomt , zelfs in het rijke westen als iemand door ziekte langdurige weinig voedingsstoffen binnenkrijgt) noemen we ’ honger-oedeem’ .
Oedeem is een opzwelling van lichaamsdelen door vochtophoping (zoals dikke voeten en vingers bij warm weer). Het is een verschijnsel dat bij verschillende ziektes kan optreden en wordt veroorzaakt door een verstoring van de waterhuishouding.
Hongeroedeem treedt op bij een eiwittekort door een slechte of eenzijdige voeding. Ieder verlies van eiwit uit het bloed heeft invloed op de waterhuishouding door het wegvallen van de colloid-osmotische druk, waardoor er geen vocht meer uit de weefsels kan worden weggezogen. Bij een hongeroedeem ontstaat vooral een grote vochtophoping in de buik (hongerbuikjes).
Het komt wel degelijk ook voor bij anorexia-patiënten, maar omdat we hier alle mogelijke middelen bij de hand hebben om iedere mogelijke kwaal te lijf te gaan (in tegenstelling tot Afrika), slikken ze vaak plaspillen om het vocht kwijt te raken.
http://www.goeievraag.nl/(...)pgeblazen-buik.13874
kan ze geologie docerenquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zo veel geleerd, je zou het onderwijs in moeten gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
kan ze geologie docerenOf Midden-Oosters strafrecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stoned![]()
![]()
.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
kan ze geologie docerenMoest lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
w8 marquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewoon eiwittekort, einde van de les.
quote:
Ik ga nu ballonnen halen en aftrekken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Is een fysieke reactie om mentale stimulatie te geven, soort van fail safe. Krijg je een ballon buik. Waarom denk je dat ballonnen alleen bij leuke dingen gebruikt worden, doet je lichaam om je geest happy te maken, snap je?
Deze man snapt hoe het leventje werkt, gedeeltelijk.quote:
Jij kan niet eens fatsoenlijk vertellen wanneer je voor het laatst hebt gebald, wat praat jequote:Op donderdag 4 juli 2013 16:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Deze man snapt hoe het leventje werkt, gedeeltelijk.
jij wel?quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij kan niet eens fatsoenlijk vertellen wanneer je voor het laatst hebt gebald, wat praat je.
Hoe vertel je zoiets fatsoenlijk? Het hele gebeuren is toch zo onfatsoenlijk als wat?quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij kan niet eens fatsoenlijk vertellen wanneer je voor het laatst hebt gebald, wat praat je.
Ik vind het niet leuk dat je dit zegt. Ik daag je uit om te vechten zodat we dit recht kunnen zetten.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zeg gewoon vorig weekend, kan toch niemand controlerenquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik vind het niet leuk dat je dit zegt. Ik daag je uit om te vechten zodat we dit recht kunnen zetten.
"Wanneer heb jij voor het laatst te maken gehad met de bloemetjes en de bijtjes?"quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoe vertel je zoiets fatsoenlijk? Het hele gebeuren is toch zo onfatsoenlijk als wat?
vorig weekendquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
"Wanneer heb jij voor het laatst te maken gehad met de bloemetjes en de bijtjes?"
Ik heb het hem al verteld, maar hij gelooft het niet. Mensen nemen micro-penissen niet serieus. Het is verschrikkelijk.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zeg gewoon vorig weekend, kan toch niemand controleren
Ja, jij ook? Weet je die dag in 2011 nog precies?quote:
"Woensdag 3 juli" bijvoorbeeld, niks onfatsoenlijks aan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoe vertel je zoiets fatsoenlijk? Het hele gebeuren is toch zo onfatsoenlijk als wat?
Zelfs dat doet 'ie niet, dus hij zit er wel echt meequote:Op donderdag 4 juli 2013 16:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zeg gewoon vorig weekend, kan toch niemand controleren
Gewoon een hulpstukje kopen, vibreert, doet al het werk en zet ook nog eens prima senseo.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb het hem al verteld, maar hij gelooft het niet. Mensen nemen micro-penissen niet serieus. Het is verschrikkelijk.
Ja.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, jij ook? Weet je die dag in 2011 nog precies?
[..]
Prima keuze, niks mis mee. Al dat geslet tegenwoordig.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Oké, nu serieus: ik ben celibaat. (srs)
Ik maak er gewoon eentje met mijn 3D-printer.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon een hulpstukje kopen, vibreert, doet al het werk en zet ook nog eens prima senseo.
Jij bent nog echt maagd ook, of niet?quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Oké, nu serieus: ik ben celibaat. (srs)
Celibaat is toch juist dat je wel doet sletten, HARAMquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Prima keuze, niks mis mee. Al dat geslet tegenwoordig.
Ik weet dat nooit hoor, of t nou gisteren was of eergisteren, geen idee..quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, jij ook? Weet je die dag in 2011 nog precies?
[..]
"Woensdag 3 juli" bijvoorbeeld, niks onfatsoenlijks aan.
[..]
Zelfs dat doet 'ie niet, dus hij zit er wel echt mee.
godverdomme kut artikelen, dit is zo'n artikel waar je een afbeelding bij wilt hebben.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:54 schreef Salatrel het volgende:
04/07 Japanse reuzenspinkrab Alexander dood
03/07 Reuzenspinkrab komt aan in Scheveningen
01/07 Enorme krab naar Sea Life
Ik steek alleen anaal. Dat is niet erg zeggen ze.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Prima keuze, niks mis mee. Al dat geslet tegenwoordig.
Klopt, is alleen voor het oog terwijl je tussendoor alles en iedereen afneukt tot je pik er letterlijk afvalt van een of andere nasty disease.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:54 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Celibaat is toch juist dat je wel doet sletten, HARAM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |