HIj weet ook niet wat ie wil he.. wel erop, dan weer weg, dan weer erop... My god. Net Ambi.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
ook goed, maar ambi was toch al te snel
Heb eergisteren met mijn micro-penis een crackhoer in de neus geneukt, telt dat?quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wanneer is de laatste keer dat jij hebt gebald?
Nee, serieus?quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb eergisteren met mijn micro-penis een crackhoer in de neus geneukt, telt dat?
Wanneer heb jij voor het laatst gestoken?quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mja, zegt genoeg dit antwoord.
Jajaquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat was een JB'tjeik heb broodzakjes.
Je moet juist je gezicht laten zien, zo van kijk maar goed.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:32 schreef Dimachaerus het volgende:
2nutz ik had je post niet gelezen man maar ik blijf graag anoniem
misschien over jaartje S&G pic ofzo zonder face
Mijn baas doet vaak met zijn vinger alle kruimeltjes opeten tijdens lunchquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:39 schreef Modus het volgende:
Mijn ouwe chef altijd, brood op 's middags, dan nog even broodtrommeltje in zijn mond leegschudden met allemaal al hard geworden kruimels..
quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:35 schreef Panzermaus het volgende:
BEN LUCHTIG ALS WASA
BRENG DRAMA
SPIT ALS LAMA
EN NU SAMEN JA
Of vechten of zwijgen tegen elkaar, dit gekakel over elkaar heeft nu al te lang geduurd.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wanneer is de laatste keer dat jij hebt gebald?
quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:39 schreef Modus het volgende:
Mijn ouwe chef altijd, brood op 's middags, dan nog even broodtrommeltje in zijn mond leegschudden met allemaal al hard geworden kruimels..
Kruimeltjes opeten dus, als je ooit nog baas wilt worden.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mijn baas doet vaak met zijn vinger alle kruimeltjes opeten tijdens lunch
quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wanneer heb jij voor het laatst gestoken?
Logisch, in Afrika sterven ze van de honger. Daar kunnen ze een dag doen op die kruimeltjes. Ondankbaar ben jij ook.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mijn baas doet vaak met zijn vinger alle kruimeltjes opeten tijdens lunch
Was de laatste keer wel nog in 2013 of..?quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Logisch, in Afrika sterven ze van de honger. Daar kunnen ze een dag doen op die kruimeltjes. Ondankbaar ben jij ook.
valt wel mee hoor.. elke keer als je die spotjes op tv ziet hebben die kinderen een bol buikjequote:
Beetje nutteloos om hun pijnlijke leven nog langer te rekken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Logisch, in Afrika sterven ze van de honger. Daar kunnen ze een dag doen op die kruimeltjes. Ondankbaar ben jij ook.
Stoer man.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:42 schreef tetouaribo het volgende:
Wejo wejo, net in de trein bijna gepakt door boa's. Maar deze boy zet die sprint. Eentje wo stoer doen. Pakt hij m'n arm vast, maar ik trok hem los, krijgt hij nog halve bitch clap omdat ik met m'n arm zwaaide.
Had toch iets te maken met eiwitten? Eiwitbuikjes oid.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:42 schreef Salatrel het volgende:
[..]
valt wel mee hoor.. elke keer als je die spotjes op tv ziet hebben die kinderen een bol buikje
quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:42 schreef Salatrel het volgende:
[..]
valt wel mee hoor.. elke keer als je die spotjes op tv ziet hebben die kinderen een bol buikje
6,65/10 op de schaal van skeerheidquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:42 schreef tetouaribo het volgende:
Wejo wejo, net in de trein bijna gepakt door boa's. Maar deze boy zet die sprint. Eentje wo stoer doen. Pakt hij m'n arm vast, maar ik trok hem los, krijgt hij nog halve bitch clap omdat ik met m'n arm zwaaide.
Jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Had toch iets te maken met eiwitten? Eiwitbuikjes oid.
Wat heb ik hier aan; waardeloos. Leg dan gelijk het gehele proces uit zodat ik weer wat kan leren.quote:
Gewoon eiwittekort, einde van de les.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat heb ik hier aan; waardeloos. Leg dan gelijk het gehele proces uit zodat ik weer wat kan leren.
Ik koop uit principe geen kaartje. Ik gun het die afzetters niet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
6,65/10 op de schaal van skeerheid. Koelieacties alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |