Broodtrommelsquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:27 schreef 2NutZ het volgende:
Had broodtrommel, die ging niet goed dicht dus heb elastiek gepakt maar dan draai je die er om en dan is het net te los en gaat ie weer open. Doe je hem er dubbel om, is het net te strak.
Och die leventjuhpfffffff
Dat was een JB'tjequote:
Het is aauw koei.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
gij mot geen ouwe koeien uut de sleut hale he govedomme
Haha wij hadden in de brugklas zo'n jongen in de klas. Die beker is zo vaak open gegaan in zijn tas he.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:30 schreef Salatrel het volgende:
nootjes met zijn broodtrommeltje en beker melk
pssst edit je quotequote:
JB'tjesquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat was een JB'tjeik heb broodzakjes.
en vanaf de 2e nam jij elke dag een koe mee naar school die je ter plekke ging melken om verse melk te verkopen voor een dubbeltje?quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha wij hadden in de brugklas zo'n jongen in de klas. Die beker is zo vaak open gegaan in zijn tas he.
fototopic.quote:
Als ze dat doet maak ik dat kind naast doof ook gewoon blind.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:03 schreef krioro het volgende:
[..]
Maak eens foto's van dWc in het wild, gewoon even volgen vanaf z'n huis naar de supermarkt of zo.
Het gaat mij juist om de kop er bij... niet om je lichaamquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:32 schreef Dimachaerus het volgende:
2nutz ik had je post niet gelezen man maar ik blijf graag anoniem
misschien over jaartje S&G pic ofzo zonder face
Het gaat mij juist om lichaam.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het gaat mij juist om de kop er bij... niet om je lichaam
helemaal locoooooooooooooooo gquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als ze dat doet maak ik dat kind naast doof ook gewoon blind.
? :S waarom zo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |