Jawel, in tc.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
WaaromHeb toch ook nooit jouw pics doorgestuurd of wel soms
.
Bedankt broeder, staat gelijk voor me klaar als schimmige figuren met mijn privé willen spelen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:53 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hoezo wil je zijn foto ook doorsturen?
Ik ben seizoen 2 van Luther aan het downloaden, maar die staat er niet op met NL Subs. Weet jij waar ik NL subs kan downloaden voor die episodes van seizoen 2?quote:
http://www.subtitleseeker.com/1474684/Luther/Season-2-Subs/Dutch/quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik ben seizoen 2 van Luther aan het downloaden, maar die staat er niet op met NL Subs. Weet jij waar ik NL subs kan downloaden voor die episodes van seizoen 2?
Sorry nogmaals haha.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:57 schreef Ambipur het volgende:
Foto's doorsturen, wie het ook doet, fucking zielig.
Ik geef geen neuk en was er zelf bij, maar het is wel waar. (srs) Verder was die eerste post een grapje (gebaseerd op waarheid), happert.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geen onwaarheden de wereld inhelpen
Wow, maar welke moet ik dan doen? Of werken ze allemaal?quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
http://www.subtitleseeker.com/1474684/Luther/Season-2-Subs/Dutch/
Ligt aan welke aflevering je zoekt, en welke download je hebt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wow, maar welke moet ik dan doen? Of werken ze allemaal?
Meer dan anderhalf jaar geleden ja, en dWc boeit toch nietquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:59 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik geef geen neuk en was er zelf bij, maar het is wel waar. (srs) Verder was die eerste post een grapje, happert.
Godsamme ik heb daar helemaal geen verstand van manquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ligt aan welke aflevering je zoekt, en welke download je hebt.
Pfff diegene heeft zelfs je telefoonnummer.quote:
je kijkt naar hoe de aflevering heet, en je zoekt de ondertitels die daar het meest op lijken bij.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Godsamme ik heb daar helemaal geen verstand van man
quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
je kijkt naar hoe de aflevering heet, en je zoekt de ondertitels die daar het meest op lijken bij.
Ja dat lukt dus nietquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
je kijkt naar hoe de aflevering heet, en je zoekt de ondertitels die daar het meest op lijken bij.
Maak eens foto's van dWc in het wild, gewoon even volgen vanaf z'n huis naar de supermarkt of zo.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Meer dan anderhalf jaar geleden ja, en dWc boeit toch niet
Jij ook?quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:02 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Pfff diegene heeft zelfs je telefoonnummer.
Kan ik doen. Weet waar hij woont.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:03 schreef krioro het volgende:
[..]
Maak eens foto's van dWc in het wild, gewoon even volgen vanaf z'n huis naar de supermarkt of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |