Ik wilde dat Vas lief ging vragen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zij mocht toch zien mensAnders had ik het wel voor mezelf gehouden
quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nouja je zegt een pagina omhoog toch dat je ze al ging sturen.
quote:
Trouwens, over lomp gesproken... Ooit op die palen gestaan? I almost died that day.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vind ik ook nietje staat alleen nogal lomp maar vind t meevallen na je verhalen
nu nog je klittelaarquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:50 schreef Ambipur het volgende:
Op deze zonnige dag is mijn ego voldoende gestreeld + bemind. Ik dank u allen.
Ja hallo wie had jou erop geattendeerd dat die foto's van jou en CY rondgingen?quote:
Staat genoteerd.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:50 schreef Ambipur het volgende:
Op deze zonnige dag is mijn ego voldoende gestreeld + bemind. Ik dank u allen.
Ik weet. Laten we het goedmaken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja hallo wie had jou erop geattendeerd dat die foto's van jou en CY rondgingen?ik ben fucking lief je weet het.
Op deze staat geen gezicht, niets.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:52 schreef krioro het volgende:
Vas staat erom bekend foto's door te sturen (vraag maar aan dWc), dus binnen no time heeft iedereen op FOK! hem toch.
[..]
Staat genoteerd.
Waaromquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:52 schreef krioro het volgende:
Vas staat erom bekend foto's door te sturen (vraag maar aan dWc), dus binnen no time heeft iedereen op FOK! hem toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |