abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128584598
"En wat heeft die Rasti Rostelli bij jou allemaal gevonden dan?"
- "Als je zo doet, vertel ik jou nooit meer iets," waarna ze de deur dichtsmeet, en sindsdien heb ik niets meer van haar vernomen, zelfs geen smsje, of gratis WhatsAppie.

Dit ter inleiding van een toch wel heftige zondagmiddag, die begon als een doodnormale, saaie zondag met croissantjes en een glas verse jus. Daarna was ook alles nog gewoon, m'n vriendin had appels geplukt uit de tuin en ze daarna in de fruitmand gelegd. Ik geloof dat het allemaal begon, omdat ik tegen haar zei: "zou je dat ding niet eerst afstoffen, voordat je er fruit in leg?" Ze zei: "Nee, maar ik heb voor jou wel stof tot nadenken." HOPPA! Het vuur was geopend.
- "Oh, wat dan...?", zei ik op m'n allertederst.
- "Dat je nog helemaal niet gevraagd hebt, hoe ik die hypnosesessie woensdag heb beleefd. Je interesseert je nooit eens een keer voor mij."
- "Goed. Goed. Hoe was je hypnosesessie woensdag?"
- "Nee, nou hoeft het al niet meer."

Daarna liep ze kwaad weg, om de was op te hangen. Ik dronk ondertussen mijn koffie op met een grote speculaas erbij. Toen ze terug beneden was, erkende ik, dat het inderdaad vriendelijker was geweest, als ik geinformeerd had. Ze ontdooide daarop, een klein beetje, maar nog lang niet helemaal. Ze zei: "Nou goed: het was verwarrend."
Ik vroeg haar wat hij dan had gezegd. Hij heeft ontdekt, zei ze, dat ze onverwerkte emoties had, uit een vorig leven, omdat ze hospita is geweest in de Tweede Wereldoorlog...*wapperrrrrrrr wapperrrrrrr*.
Ik zei: "Oh, verteeeeeeeeeeeeeeeeeel."

Ben ik nou gek, beste lezer, of is zij het, ja, dit kun je toch moeilijk meer serieus nemen?!?

"Ok, ok," zei ik, "nu gaat het me iets te snel. Begin bij het begin."
Ze vertelde dat hij haar eerst onder hypnose had gebracht. Dat ze zich weinig herinnert, van wat ze heeft gedaan of gezegd, maar toen ze weer bijkwam wel rooddoorlopen ogen had, van de tranen die los waren gekomen, bij de onverwerkte emoties van haar vorige ik. (Hallooooo, bent u daar nog?) Precies zo reageerde ik.

"En oh ja," zei ze, "toen ik wakker werd, was ik helemaal naakt."
Ik keek haar aan.
"Ja," zei ze, "dat was nodig om dichter bij haar innerlijke zijn te komen." Dat had natuurlijk die hypnotiseur beweerd.
Tevens voelde ze pijn bij haar geslachtsorgaan, omdat hij daar, volgens haar haar hè, een apparaat in had moeten stoppen, om op die wijze dichter bij haar chakrapunten te komen.

Ik dacht: meisje, meisje, meisje. Ik zei: "En wat heeft die Rasti Rostelli bij jou allemaal gevonden dan?"
- "Als je zo doet, vertel ik jou nooit meer iets," waarna ze de deur dichtsmeet, en sindsdien heb ik niets meer van haar vernomen, zelfs geen smsje, of gratis WhatsAppie.

Dit is allemaal afgelopen zondag gebeurd. Zelf heb ik nog geprobeerd te bellen, maar ze neemt gewoon de telefoon niet op; ze reageert nergens meer op!

Voel me er zwaar klote onder, de hele situatie.

Mijn vraag:
1. Heeft iemand ervaring met hypnosetherapie, en herkent hij/zij het verhaal van mijn vriendin?
(Wel graag alleen serieuze reacties)
  donderdag 4 juli 2013 @ 16:21:31 #2
395886 hezdunnah
Keep it rasta
pi_128584693
Mooi verhaal
Arie is net weg en die nigger belt me op
pi_128584696
:') Naïve vriendin heb jij.
Op dat zolderkamertje
Twiddel
  donderdag 4 juli 2013 @ 16:21:42 #4
27929 piere
doe mij maar bier
pi_128584699
fapperdefapfap nou jeetje jippie :9
fok you ja!
  donderdag 4 juli 2013 @ 16:22:09 #5
391252 _NZT_
Blue Mountain State
pi_128584734
Wtf did I just read
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
pi_128584786
Ja. Vast.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_128584823
_O_
  donderdag 4 juli 2013 @ 16:23:52 #8
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_128584824
:')
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_128584835
Goede troll. 8)7 _O-
Digo
pi_128584838
Leuk verzonnen *applaus*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  PR en moderator donderdag 4 juli 2013 @ 16:25:18 #11
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_128584881
Mooie OP _O_
Fuck the EBU.
pi_128584894
Hhahahaha verzonnen of niet
Het is een prachtig verhaal _O-
pi_128584914
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 16:25 schreef waspoedertje het volgende:
Het is een prachtig verhaal _O-
pi_128584945
10.gif
  donderdag 4 juli 2013 @ 16:27:39 #15
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_128584967
:7 o|O
pi_128585005
Zal ik dan maar serieus reageren? Het verhaal lijkt me te belachelijk om onzin te zijn.

--------------------

Ik heb de nodige ervaring met hypnose maar wat je vriendin hier allemaal verteld is pure onzin. Ze probeerd je jalours te maken of ze probeerd je gek te maken. Maar haar verhaal klopt iig van geen kant.

De essentie van hypnose is dat je tot rust komt, dat gaat vaak met rustgevende muziek en rustgevende worden. Op dat moment ga je onbewust openstaan voor suggesties. Meer dan dat is het niet.

Je hoeft niet naakt. En die chakrapunten zitten helemaal niet in de buurt van de vagina. sterker nog, heel de hypnose staat los van het chakrapunten -verhaal. Das iets heel anders, zoek ze maar na op internet.
Er zitten altijd 2 kanten aan een verhaal. Mijn kant en de verkeerde kant.
Geloof is voor in de kerk, niet voor een merk!
pi_128585008
Ik moet zeggen dat ik ook een tijdje moeilijk heb kunnen lopen na de laatste hypnose sessie.
  donderdag 4 juli 2013 @ 16:29:35 #18
27929 piere
doe mij maar bier
pi_128585060
quote:
14s.gif Op donderdag 4 juli 2013 16:28 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik moet zeggen dat ik ook een tijdje moeilijk heb kunnen lopen na de laatste hypnose sessie.
Geen last van je keel?
fok you ja!
pi_128585086
10/10
There are only 151 Pokémon.
pi_128585141
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 16:29 schreef piere het volgende:

[..]

Geen last van je keel?
Nee, wel een lockjaw nou je het zegt.
  donderdag 4 juli 2013 @ 16:32:05 #21
261438 StormS.A
#46 Valentino Rossi
pi_128585152
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 16:24 schreef Isabeau het volgende:
Leuk verzonnen *applaus*
  donderdag 4 juli 2013 @ 16:33:03 #22
261438 StormS.A
#46 Valentino Rossi
pi_128585194
quote:
2s.gif Op donderdag 4 juli 2013 16:31 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Nee, wel een lockjaw nou je het zegt.
En kont.
pi_128585211
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 16:28 schreef AlfredJKwak5 het volgende:
Zal ik dan maar serieus reageren? Het verhaal lijkt me te belachelijk om onzin te zijn.

--------------------

Ik heb de nodige ervaring met hypnose maar wat je vriendin hier allemaal verteld is pure onzin. Ze probeerd je jalours te maken of ze probeerd je gek te maken. Maar haar verhaal klopt iig van geen kant.

De essentie van hypnose is dat je tot rust komt, dat gaat vaak met rustgevende muziek en rustgevende worden. Op dat moment ga je onbewust openstaan voor suggesties. Meer dan dat is het niet.

Je hoeft niet naakt. En die chakrapunten zitten helemaal niet in de buurt van de vagina. sterker nog, heel de hypnose staat los van het chakrapunten -verhaal. Das iets heel anders, zoek ze maar na op internet.
Hier serieus op ingaan :')
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_128585286
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 16:28 schreef AlfredJKwak5 het volgende:

--------------------

Godverdomme Alfred. Godverdomme. BHAEfudgasbfuboaibg]a I can't...
  donderdag 4 juli 2013 @ 16:37:42 #25
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_128585357
Even lezen.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')