Flacide geworden.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
zou sowieso haar anuskorsten eten
quote:
Waarom negeren?quote:
Ja, nu is hij een drugsverslaafde zwerver.quote:
Hoe is Damsco. Scoor daar 1.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
zou sowieso haar anuskorsten eten
wat een hoerquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, nu is hij een drugsverslaafde zwerver.
En zij heeft na haar eerste van hem nog drie kinderen van een andere man gekregen.
dat wil ze je doen gelovenquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Valt mee, ze zijn maar van twee verschillende mannen.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
ik wil turkse anuskorsten met als dressing kut-sperma
Ik kan wel een fiets gebruiken. Bel je hem voor me?quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hij bood me trouwens een tijd geleden nog aan dat ik hem altijd mocht bellen als ik eens een keer een fiets nodig had![]()
En hij zei dat hij me zou beschermen als ik laat over straat moest enzo
Doe eens. srs.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:26 schreef Gridlok het volgende:
Denk dat ik ook maar plat brabants ga praten, heb ik ook mijn eigen taal die niemand wil of kan verstaan.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
ik wil turkse anuskorsten met als dressing kut-sperma
Kan ook nog.quote:
Ik kom ook uit Brabantquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:26 schreef Gridlok het volgende:
Denk dat ik ook maar plat brabants ga praten, heb ik ook mijn eigen taal die niemand wil of kan verstaan.
Ieder stereotype heeft een kern van waarheid.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:27 schreef Salatrel het volgende:
goh een turk die een fiets voor je kan regelen...
sounds legit
Ik heb zijn nummer niet meer.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik kan wel een fiets gebruiken. Bel je hem voor me?
liekt un bietje op achterhoeks moat, motte klappe danquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
kende ge toh nie verstoan. arig kut dialekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |