Dit valt echt mee, als je in de avond genoeg eet en door blijft trainen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik ramadan ga doen.Al mijn fitness en eten van afgelopen 2 maanden en beetje voor niks geweest dan.
!
Tijdens ramadan zit ik na 3 eetlepels soep al bomvol.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:00 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Dit valt echt mee, als je in de avond genoeg eet en door blijft trainen.
Mannen in general bedoel jij.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Er zijn ook onvoorspelbare kuthonden hoor!
Weet je niet want je bent nooit in de buurt van een kut geweest behalve die van je mams toen je geboren werd.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Jullie stinken uit je kut tijdens het maandelijkse feestje gr gr.
Ik ga dit doen onder een kloon, kijken hoeveel bitches gaan slijmenquote:
Vaak genoeg vieze kutjequote:Op donderdag 4 juli 2013 16:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weet je niet want je bent nooit in de buurt van een kut geweest behalve die van je mams toen je geboren werd.
Gatverdamme man waarom zei je niet a kabha ga kutje wassenquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Vaak genoeg vieze kutjevan me zus geroken toen ze langsliep tijdens bloeding.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dan krijg ik klappen en gaat ze op me zitten, dan kan ik niet weg komen ook.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gatverdamme man waarom zei je niet a kabha ga kutje wassen
Ben benieuwdquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:02 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik ga dit doen onder een kloon, kijken hoeveel bitches gaan slijmen
Waarom?quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Pumpkin stapte nogal naar op mijn ballen.
Begin jij?quote:
Ik heb al keertje gepost.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben benieuwd
[..]
Waarom?
[..]
Begin jij?
Definitie van berber.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:03 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dan krijg ik klappen en gaat ze op me zitten, dan kan ik niet weg komen ook.
Ben jij het kleine Turkse broertje van Ambi?quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:03 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dan krijg ik klappen en gaat ze op me zitten, dan kan ik niet weg komen ook.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ben jij het kleine Turkse broertje van Ambi?
Ik denk omdat ik op de route lag. Maar ik vond het in elk geval niet lief.quote:
Nageltjes erin.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik denk omdat ik op de route lag. Maar ik vond het in elk geval niet lief.
In het positiefste geval kinky, maar niet lief.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ben jij het kleine Turkse broertje van Ambi?
Op de route naar mij bwahahaha.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Donder op gekquote:
Heb je haar van het balkon gegooid?quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, want het is een mooi beest.quote:
Ze zijn werkelijk waar prachtig Janies, hoe heten ze?quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wij hebben nieuwe huisdiertjes btw.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn niet de mooiste exemplaren, maar ze zijn wel lief
Dima en Ariël.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ze zijn werkelijk waar prachtig Janies, hoe heten ze?
Krijg ik nu een aai over mijn bol?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe nog eens.quote:
haquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, want het is een mooi beest.![]()
Wilde alleen niet veel met me kroelen, maar ach, story of my life. ha
quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Krijg ik nu een aai over mijn bol?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
bu nequote:
nasilsinquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Goed, kunnen jullie weer gewoon Nederlands praten? Bedankt.
Hij scheldt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Goed, kunnen jullie weer gewoon Nederlands praten? Bedankt.
Zeker van een Turkse barman geleerd.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
seni seviyorum
Das t enige wat ik weet
En niet eens zeker...
Nee, een vriendin van me had een Turkse vriend.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Zeker van een Turkse barman geleerd.
Hadquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, een vriendin van me had een Turkse vriend.
Flacide geworden.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
zou sowieso haar anuskorsten eten
quote:
Waarom negeren?quote:
Ja, nu is hij een drugsverslaafde zwerver.quote:
Hoe is Damsco. Scoor daar 1.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
zou sowieso haar anuskorsten eten
wat een hoerquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, nu is hij een drugsverslaafde zwerver.
En zij heeft na haar eerste van hem nog drie kinderen van een andere man gekregen.
dat wil ze je doen gelovenquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Valt mee, ze zijn maar van twee verschillende mannen.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
ik wil turkse anuskorsten met als dressing kut-sperma
Ik kan wel een fiets gebruiken. Bel je hem voor me?quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hij bood me trouwens een tijd geleden nog aan dat ik hem altijd mocht bellen als ik eens een keer een fiets nodig had![]()
En hij zei dat hij me zou beschermen als ik laat over straat moest enzo
Doe eens. srs.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:26 schreef Gridlok het volgende:
Denk dat ik ook maar plat brabants ga praten, heb ik ook mijn eigen taal die niemand wil of kan verstaan.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
ik wil turkse anuskorsten met als dressing kut-sperma
Kan ook nog.quote:
Ik kom ook uit Brabantquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:26 schreef Gridlok het volgende:
Denk dat ik ook maar plat brabants ga praten, heb ik ook mijn eigen taal die niemand wil of kan verstaan.
Ieder stereotype heeft een kern van waarheid.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:27 schreef Salatrel het volgende:
goh een turk die een fiets voor je kan regelen...
sounds legit
Ik heb zijn nummer niet meer.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik kan wel een fiets gebruiken. Bel je hem voor me?
liekt un bietje op achterhoeks moat, motte klappe danquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
kende ge toh nie verstoan. arig kut dialekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |