quote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet als je het gevecht om dictatorschap over de mensheid aangaat.
Misschien had ie die kat daarvoor wel aan z'n staart getrokken jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Provoceren? hij aait dat beest gewoon manvals kutkreng.
Neequote:Op donderdag 4 juli 2013 15:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Misschien had ie die kat daarvoor wel aan z'n staart getrokken ja
yeaquote:
Misschien heeft hij zijn hele leven krom gelegen om dat beestje het beste voer en speeltjes te kunnen geven. Heeft hij het op dit moment zwaar, is eenzaam, verdrietig, teleurgesteld in zichzelf en de wereld, bang om in een zwart gat te geraken, depressief te worden. En is het enige wat hem echt kan helpen even kroelen met zijn kat.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Misschien had ie die kat daarvoor wel aan z'n staart getrokken ja
Gewoon nu voordat ramadan begint. Ik ben laatste week ook wanhopig bezig.quote:
Fake ass jij dusquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:56 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Gewoon nu voordat ramadan begint. Ik ben laatste week ook wanhopig bezig.
Ik weet niet of ik ramadan ga doen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:56 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Jullie stinken uit je bek tijdens de ramadan gr gr.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:56 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Misschien heeft hij zijn hele leven krom gelegen om dat beestje het beste voer en speeltjes te kunnen geven. Heeft hij het op dit moment zwaar, is eenzaam, verdrietig, teleurgesteld in zichzelf en de wereld, bang om in een zwart gat te geraken, depressief te worden. En is het enige wat hem echt kan helpen even kroelen met zijn kat.
EN WAT DOE DIE GODVERDOMDE TYFUS KAT? ALSOF HIJ DE BAAS IS? MAAR HIJ IS GODVERREDOMME NIET DE BAAS
Ja, pumpkin is liefquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik überlieve katten die tegen iedereen lief zijn
Jij na een joint. Same shit men.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jullie stinken uit je bek tijdens de ramadan gr gr.
Jullie stinken uit je kut tijdens het maandelijkse feestje gr gr.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jullie stinken uit je bek tijdens de ramadan gr gr.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |