Dit valt echt mee, als je in de avond genoeg eet en door blijft trainen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik ramadan ga doen.Al mijn fitness en eten van afgelopen 2 maanden en beetje voor niks geweest dan.
!
Tijdens ramadan zit ik na 3 eetlepels soep al bomvol.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:00 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Dit valt echt mee, als je in de avond genoeg eet en door blijft trainen.
Mannen in general bedoel jij.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Er zijn ook onvoorspelbare kuthonden hoor!
Weet je niet want je bent nooit in de buurt van een kut geweest behalve die van je mams toen je geboren werd.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Jullie stinken uit je kut tijdens het maandelijkse feestje gr gr.
Ik ga dit doen onder een kloon, kijken hoeveel bitches gaan slijmenquote:
Vaak genoeg vieze kutjequote:Op donderdag 4 juli 2013 16:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weet je niet want je bent nooit in de buurt van een kut geweest behalve die van je mams toen je geboren werd.
Gatverdamme man waarom zei je niet a kabha ga kutje wassenquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Vaak genoeg vieze kutjevan me zus geroken toen ze langsliep tijdens bloeding.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dan krijg ik klappen en gaat ze op me zitten, dan kan ik niet weg komen ook.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gatverdamme man waarom zei je niet a kabha ga kutje wassen
Ben benieuwdquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:02 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik ga dit doen onder een kloon, kijken hoeveel bitches gaan slijmen
Waarom?quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Pumpkin stapte nogal naar op mijn ballen.
Begin jij?quote:
Ik heb al keertje gepost.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben benieuwd
[..]
Waarom?
[..]
Begin jij?
Definitie van berber.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:03 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dan krijg ik klappen en gaat ze op me zitten, dan kan ik niet weg komen ook.
Ben jij het kleine Turkse broertje van Ambi?quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:03 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dan krijg ik klappen en gaat ze op me zitten, dan kan ik niet weg komen ook.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ben jij het kleine Turkse broertje van Ambi?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |