Wel. En OK.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik deed helemaal niets maar ik vergeef je.
Heb ik ook heel vaak.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Wel. En OK.
Zo debiel steeds, maak ik zinnen en dan daar weer andere zinnen van en dan krijg je dat soort verschrikkelijke posts.
Ik denk dat jij honger hebt en drm bla praatquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik denk dat denken overrated is
Harlequin ichthyosis gegoogled?quote:
rot op echtquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Harlequin ichthyosis gegoogled?
Ik denk dat je half gelijk hebt, want ik denk wel dat ik honger heb, maar ik denk ook dat ik altijd bla praatquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik denk dat jij honger hebt en drm bla praat
Aliens!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
They're among usquote:
quote:
WHAT.THE.HELL. Mijn reactie ging als volgt: Eerste seconden niks. Toen hand voor mijn mond voor een paar seconden. En toen moest ik ineens lachenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nog een reden om geen kinderen te baren.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
They're among us!!!! Comin' out of our wombs
zullen we even seks bellen?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]![]()
![]()
Niet meer boos op mij zijn, dat maakt me verdrietig
Ik moet even op mijn hand bijten zodat ik mezelf niet nog meer verraad d.m.v een gifjequote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
WHAT.THE.HELL. Mijn reactie ging als volgt: Eerste seconde niks. Toen hand voor mijn mond voor een paar seconde. En toen moest ik ineens lachenWtf.
Amen to that, Chloroquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nog een reden om geen kinderen te baren.![]()
Okquote:
quote:
Nee ik denk dat dit niet klopt.. dan moet het driekwart gelijk zijn. Denk daar maar over naquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik denk dat je half gelijk hebt, want ik denk wel dat ik honger heb, maar ik denk ook dat ik altijd bla praat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |