Dat patroon.quote:
twilight fan?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik wil wel een paar extra hoektandjes
idd. net als bij zeeannemonenquote:
Twilight, kuttige, glinsterende wannabehommovampsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Ahh, zul je ook wel trypophobia hebben. Tip: niet googelen.quote:
Dat je het eng/vies/whatever vind OK, maar tintelingen op je hoofd vond ik zo raar.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, diezelfde fobie als dWc heeft.
ja ik heb dat ook iddquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahh, zul je ook wel trypophobia hebben. Tip: niet googelen.
nee. ik doe het niet echt nietquote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Twilight, kuttige, glinsterende wannabehommovamps!!!
Ok, dit vind ik dan wel weer enigszins heftig.. Toch mooi, maar ook heftigGgggghkkkkkk tfffffoe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben aan het eten a mens
Moet je niet klikkenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ggggghkkkkkk tfffffoe.
Ben aan het eten a mens
vindt*quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:09 schreef krioro het volgende:
[..]
Dat je het eng/vies/whatever vind OK, maar tintelingen op je hoofd vond ik zo raar.
Denk je ik ga jou batata harra geven met aioli ofzo.. wat denk je huhquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Moet je niet klikken
En als je je eetlust hier van verliest, geef het dan maar aan mij
Wtf is ditquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:59 schreef Che_ het volgende:
VeerEli heb je hier wel eens van gehoord
[ afbeelding ]
Ik denk dat denken overrated isquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Denk je ik ga jou batata harra geven met aioli ofzo.. wat denk je huh
Ik deed helemaal niets maar ik vergeef je.quote:
Waarom in hemelsnaam bovenopquote:
Wel. En OK.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik deed helemaal niets maar ik vergeef je.
Heb ik ook heel vaak.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Wel. En OK.
Zo debiel steeds, maak ik zinnen en dan daar weer andere zinnen van en dan krijg je dat soort verschrikkelijke posts.
Ik denk dat jij honger hebt en drm bla praatquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik denk dat denken overrated is
Harlequin ichthyosis gegoogled?quote:
rot op echtquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Harlequin ichthyosis gegoogled?
Ik denk dat je half gelijk hebt, want ik denk wel dat ik honger heb, maar ik denk ook dat ik altijd bla praatquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik denk dat jij honger hebt en drm bla praat
Aliens!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
They're among usquote:
quote:
WHAT.THE.HELL. Mijn reactie ging als volgt: Eerste seconden niks. Toen hand voor mijn mond voor een paar seconden. En toen moest ik ineens lachenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nog een reden om geen kinderen te baren.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
They're among us!!!! Comin' out of our wombs
zullen we even seks bellen?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]![]()
![]()
Niet meer boos op mij zijn, dat maakt me verdrietig
Ik moet even op mijn hand bijten zodat ik mezelf niet nog meer verraad d.m.v een gifjequote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
WHAT.THE.HELL. Mijn reactie ging als volgt: Eerste seconde niks. Toen hand voor mijn mond voor een paar seconde. En toen moest ik ineens lachenWtf.
Amen to that, Chloroquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nog een reden om geen kinderen te baren.![]()
Okquote:
quote:
Nee ik denk dat dit niet klopt.. dan moet het driekwart gelijk zijn. Denk daar maar over naquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik denk dat je half gelijk hebt, want ik denk wel dat ik honger heb, maar ik denk ook dat ik altijd bla praat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |