Jij houdt ook veel te veel van een lekkere vleesstaaf eh? Hiuheuheuheuheuhequote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij houdt ook veel te veel van een lekkere vleesstaaf eh? Hiuheuheuheuheuhe![]()
![]()
![]()
Neanderthal. Hoofdletter N.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:49 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
So funny. So witty. We all bow to your advanced sense of humour. It almost equals that of a 12 year old neanderthal. Wow.
Te makkelijk toch.quote:
quote:
Aseksueel, sorry dames. Jullie kunnen stoppen met me DM'en want ik ben niet geinteresseerd.quote:
Moet gewoon lachen omdat het zo'n suffe reactie is.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Aseksueel, sorry dames. Jullie kunnen stoppen met me DM'en want ik ben niet geinteresseerd.
Oh.. Nou dat is me toch ook wat zegquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Aseksueel, sorry dames. Jullie kunnen stoppen met me DM'en want ik ben niet geinteresseerd.
Je bent te jong voor me, sorry.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Oudere man, daar kick je zeker wel op.
Ik had het gecopy-paste van youtube video comment die ik eerder gepost had. Ga daar maar hatenquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
Neanderthal. Hoofdletter N.
In your fissy, sorry broertje.
ik voel je boosheid broertje, geeft nietquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:58 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ik had het gecopy-paste van youtube video comment die ik eerder gepost had. Ga daar maar haten
SPOILER GVDquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:59 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Holy shitballs wat een afzichtelijk monster![]()
![]()
pic`squote:Op donderdag 4 juli 2013 23:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mijn baard telt er al ruim +6 jaar bij.
Che's van deze wereld zijn tof, no worriesquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
ik voel je boosheid broertje, geeft niet
Hehehequote:Op donderdag 4 juli 2013 23:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Moet gewoon lachen omdat het zo'n suffe reactie is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |