Jij houdt ook veel te veel van een lekkere vleesstaaf eh? Hiuheuheuheuheuhequote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij houdt ook veel te veel van een lekkere vleesstaaf eh? Hiuheuheuheuheuhe![]()
![]()
![]()
Neanderthal. Hoofdletter N.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:49 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
So funny. So witty. We all bow to your advanced sense of humour. It almost equals that of a 12 year old neanderthal. Wow.
Te makkelijk toch.quote:
quote:
Aseksueel, sorry dames. Jullie kunnen stoppen met me DM'en want ik ben niet geinteresseerd.quote:
Moet gewoon lachen omdat het zo'n suffe reactie is.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Aseksueel, sorry dames. Jullie kunnen stoppen met me DM'en want ik ben niet geinteresseerd.
Oh.. Nou dat is me toch ook wat zegquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Aseksueel, sorry dames. Jullie kunnen stoppen met me DM'en want ik ben niet geinteresseerd.
Je bent te jong voor me, sorry.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Oudere man, daar kick je zeker wel op.
Ik had het gecopy-paste van youtube video comment die ik eerder gepost had. Ga daar maar hatenquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
Neanderthal. Hoofdletter N.
In your fissy, sorry broertje.
ik voel je boosheid broertje, geeft nietquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:58 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ik had het gecopy-paste van youtube video comment die ik eerder gepost had. Ga daar maar haten
SPOILER GVDquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:59 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Holy shitballs wat een afzichtelijk monster![]()
![]()
pic`squote:Op donderdag 4 juli 2013 23:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mijn baard telt er al ruim +6 jaar bij.
Che's van deze wereld zijn tof, no worriesquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
ik voel je boosheid broertje, geeft niet
Hehehequote:Op donderdag 4 juli 2013 23:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Moet gewoon lachen omdat het zo'n suffe reactie is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ranzigste wat ik in tijden heb gezien.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:01 schreef Fascination het volgende:
gatver waarom keek ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ranzigste wat ik in tijden heb gezien.![]()
![]()
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ranzigste wat ik in tijden heb gezien.
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
hmm. Nee.quote:
Echt, he, ik kreeg tintelingen op m'n hoofd.quote:
ik word overal gelinkt aan Comandantequote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:00 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Che's van deze wereld zijn tof, no worries
Zelfde momentje als die lotus tietquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Echt, he, ik kreeg tintelingen op m'n hoofd.
Watquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Wauw, het bestaat ook gewoon echt
Wat?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Ja, diezelfde fobie als dWc heeft.quote:
Die vind ik wel heet.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
LEMME ZUCK YA DIIIIIICK.
[ afbeelding ]
ik in mn mond.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Staat je goed.quote:
Wat is daar ranzig aan ? SrsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ranzigste wat ik in tijden heb gezien.Ja nee
Doe normaalquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geef me een loden pijp en dan fix ik dat wel bij je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |