quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
In de auto van m'n broer.
[..]
Ik heb een lichtje in m'n hart en dat is Jeeheezus.
Jezus is m'n allerbeste vriend.
Wij zullen opstaan en met Hem meegaan, straks als Jezus terugkomt..quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
alle schaapjesjeeeezusss is de goede heeeeeddderrrr jezus hij is overal
![]()
Dat hangt er vanaf wie ik voor me hebquote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:49 schreef krioro het volgende:
[..]
Ah zo. Ben blij dat je nog leeft iig.
stel mijn vertouuuuuuuuwen op de heer mijn god.. WANT IN ZIJN HAND LIGT HEEL MIJN LEVENSLOT HEM HEB IK LIEF ZIJN VREDE IS IN MIJquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Wij zullen opstaan en met Hem meegaan, straks als Jezus terugkomt..
Wij zullen opstaan en met Hem meegaan als Jeeeeeezus kooooomt
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja nee
hoe kom jij op zulke filmpjesquote:
Ik wil je nog 1 ding zeggen. Je bent een parelquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:52 schreef Dqod het volgende:
Ik wou t net zeggen ja.. Zijn boodschap is nu wel overgebracht geloof ik :$
Google. Weenie.quote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:52 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Liefje schatje poepie dushi skittie. Caramelbonbonnetje van me
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Dit is echt nastyquote:
Ja.. Was jij toevallig ook bij die dienst die ik persé moest bijwonen, afgelopen zondag?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik wil je nog 1 ding zeggen. Je bent een parelin gods hand
quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dit is echt nasty
[..]
Ja.. Was jij toevallig ook bij die dienst die ik persé moest bijwonen, afgelopen zondag?
Jij slijmt wel veel héquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
Ik hoorde de stem van ene Jos B.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
Ik hoop het niet voor jequote:
quote:
lagen er nog pepermuntjes op de grond?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik hoop het niet voor je
Tijd die tergend langzaam voorbij ging en gewoon.. Gewoon huilen :$
Vooruit kind, hij heeft mijn zegen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]Wat zeg je nou? Dit is echte liefde.
Geen idee, ik heb een hele rol Mentos fruit leeg zitten etenquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
lagen er nog pepermuntjes op de grond?
heb je toen het zilverpapier los gemaakt van het papierenlaagje en op je liedboek geplakt en strakgestreken met je nagel?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb een hele rol Mentos fruit leeg zitten eten
Soos water en whiskey in dieselfde glasquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]Wat zeg je nou? Dit is echte liefde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |