Dqod is onsterfelijk.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan ligt Dqod al in het graf denk ik.
Werkze bbyquote:
Wowquote:Op maandag 15 juli 2013 14:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan ligt Dqod al in het graf denk ik.
Ploppen? Die hou ik erinquote:Op maandag 15 juli 2013 15:25 schreef 2NutZ het volgende:
Meisje op naaktfoto met Ajacied
"Net klaar met ploppen"
Ploppen met Arnold Scholtenquote:Op maandag 15 juli 2013 15:25 schreef 2NutZ het volgende:
Meisje op naaktfoto met Ajacied
"Net klaar met ploppen"
Al jįren in gebruik in de Amsterdamse straattaalquote:
quote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 15:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ploppen met Arnold Scholten
[ afbeelding ]
Ploppen met Ivo Niehe
[ afbeelding ]
Ploppen met Louis van Gaal
[ afbeelding ]
Plopperdeplopperdeploppen met kabouter Plop
[ afbeelding ]
Gaat snel.
[..]
Al jįren in gebruik in de Amsterdamse straattaal.
quote:Wat doe je als hooligan wanneer je genoeg hebt van ijzeren staven, vuurwerk, messen en ander onbenullig spul? Precies, je regelt een oude tank die je gebruikt om je tegenstanders bang te maken.
Fans van Atalanta Bergamo regelden volgens VoetbalPrimeur een tank. Met dat gevaarte reden de fans naar het centrum Bergamo.
Daar aangekomen besloten de fans hun haat voor aartsrivaal Brescia eens te botvieren op een aantal auto's die in de clubkleuren geverfd waren. Enkele witte en blauwe auto's moesten er dus aan geloven.
Wow stoer ben jijquote:Op maandag 15 juli 2013 15:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Al jįren in gebruik in de Amsterdamse straattaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is het chloro?![]()
geregistreerd op: woensdag 3 september 2003 @ 09:14quote:Op maandag 15 juli 2013 15:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zegt de vrijwilligemoderator
op een internetforum
.
quote:Op maandag 15 juli 2013 15:44 schreef Murdera het volgende:
Zou haar niet ploppenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is het chloro?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Is niet Amsterdamsquote:Op maandag 15 juli 2013 15:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]die plaatjes...
Ik kende het woord ook niet. Maar goed, ben ook geen amsterdammer.
Gvd, daar heb je me.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
aantal posts: 68.360 (gemiddeld 19 per dag)
OG deze man
Jij bent pas 18 jaar Amsterdammer man, wat weet jij ervanquote:
dWc is back.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Jij bent pas 18 jaar Amsterdammer man, wat weet jij ervan.
Daarnaast bestaat jouw vriendenkring ook maar uit 3 mensen ofzo, dus niet representatief.
Oh, verwarrend allemaalquote:
FYI: ik ben allang 19.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Jij bent pas 18 jaar Amsterdammer man, wat weet jij ervan.
Daarnaast bestaat jouw vriendenkring ook maar uit 3 mensen ofzo, dus niet representatief.
ik wil zo'n airhockey dingquote:Op maandag 15 juli 2013 15:52 schreef 2NutZ het volgende:
Heb vanochtend btw een fussbal tafel besteld![]()
chill voor in de tuin.
http://www.1dayfly.com/nl/nl/kidsquote:
Wat voor auto heb je nu?quote:Op maandag 15 juli 2013 16:04 schreef Gridlok het volgende:
ik wil wereldvrede en iedereen die gelukkig is, o wacht ik bedoel natuurlijk ik wil een nieuwe auto.
helaas geen ruimtequote:Op maandag 15 juli 2013 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
http://www.1dayfly.com/nl/nl/kids
[..]
Wat voor auto heb je nu?
quote:
Ja, of nietquote:Op maandag 15 juli 2013 16:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Toevallig. Is wel een bazensite dat ja
.
Dan maak je ruimtequote:
Geloof me. Ik heb echt geen ruimtequote:Op maandag 15 juli 2013 16:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan maak je ruimtegewoon eethoek weg, je kan wel eten op de bank.
Als 'ie z'n kop kaal scheert kan 'ie ze allebei kopenquote:Op maandag 15 juli 2013 16:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan maak je ruimtegewoon eethoek weg, je kan wel eten op de bank.
Oh wacht, jij had dat gare studiootje toch? met die gekke ramen?quote:
Hehequote:Op maandag 15 juli 2013 16:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als 'ie z'n kop kaal scheert kan 'ie ze allebei kopen.
En een dragende pilaar in het midden ja.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh wacht, jij had dat gare studiootje toch? met die gekke ramen?
Jaquote:Op maandag 15 juli 2013 16:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
En een dragende pilaar in het midden ja.
De dragende pilaar?quote:Op maandag 15 juli 2013 16:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jadat is zeker niet handig
Zet je die gewoon bij vas op de kamer.
Dat is vas...quote:
mehquote:Op maandag 15 juli 2013 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is vas...
Ik bedoel die airhockey tafel
Hoezo?quote:Op maandag 15 juli 2013 16:18 schreef CristinaYang het volgende:
dWc, heet jij echt Michael?
Inb4: HAHAHAHA CY IS ZO NAIEF
Nieuwsgierigheid. Naar aanleiding van Mortaxx z'n post keek ik op je profiel, en daar stond dat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |