Nee dat dus nog nietquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh oke nou da's mooi, nu ook verhuisd? Want jullie woonden samen toch?
[..]
Ja honden toch ook.
Hoop scheisse manquote:Op zondag 14 juli 2013 02:57 schreef Ezio het volgende:
[..]
Nee dat dus nog nietEn ik zit ook diep in de problemen met geld momenteel
quote:Op zondag 14 juli 2013 10:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had best nog wel kunnen slapen als honden en kinderen niet zoveel herrie zouden maken
quote:
Bekend gevoel wel beetje, onze buurman begint vaak 's ochtends vroeg te fluitenquote:Op zondag 14 juli 2013 10:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had best nog wel kunnen slapen als honden en kinderen niet zoveel herrie zouden maken
roboquote:Op zondag 14 juli 2013 10:48 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Bekend gevoel wel beetje, onze buurman begint vaak 's ochtends vroeg te fluiten
Maar gelukkig ben ik zelf een vroege vogel en ben ik meestal al op voor hij begint
is je buurman toevallig de maker van deze?quote:Op zondag 14 juli 2013 10:48 schreef Robophatt het volgende:
onze buurman begint vaak 's ochtends vroeg te fluiten
Nee van dezequote:Op zondag 14 juli 2013 10:52 schreef Salatrel het volgende:
[..]
is je buurman toevallig de maker van deze?
Haiquote:Op zondag 14 juli 2013 10:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
robo![]()
normaal weinig last van, maar toevallig dat de buren de kleinkinderen op bezoek hebben. die dus onder mijn open raam gaan schreeuwen.
en de honden van de overburen blaffen wel eens als er iemand langs komt. en vandaag komt er dus de hele ochtend een wandeltocht langs
jep, geen goede combi met het bier van gisteravondquote:Op zondag 14 juli 2013 10:54 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hai![]()
Hahaha lekker aaneengesloten kloteherrie dus
Oh ja dat maakt zoiets een stuk minder nog iddquote:Op zondag 14 juli 2013 10:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jep, geen goede combi met het bier van gisteravond
ohwja, zag foto's jaquote:Op zondag 14 juli 2013 11:05 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh ja dat maakt zoiets een stuk minder nog idd
Ik was vorig weekend in Innsbruck voor een concertreis () en daar begonnen de kerkklokken om 7 uur 's ochtends te luiden. Mijn raam was aan de kant van de kerk en die stond een paar meter verderop
Ik werd niet goed, de avond daarvoor hadden we ook flink gedronken.
Ja joh speel in twee orkestenquote:Op zondag 14 juli 2013 11:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohwja, zag foto's ja
wist helemaal niet dat je een band-geek was
ik woon op nog geen 50 meter van de kerk, dat ding dat hoor ik al bijna niet meer.
alleen als op zondag ochtend de hoogmis begint weet ik dat het echt tijd wordt om op te staan
nou nou. ook nog muzikaalquote:Op zondag 14 juli 2013 11:09 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja joh speel in twee orkesten![]()
Hahaha ja je raakt gewend aan dat soort geluiden. Woon zelf vlakbij het spoor, hoor zelden een trein. Af en toe als de wind goed staat hoor ik wel of er vertraging is
welk instrument?quote:Op zondag 14 juli 2013 11:09 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja joh speel in twee orkesten![]()
Hahaha ja je raakt gewend aan dat soort geluiden. Woon zelf vlakbij het spoor, hoor zelden een trein. Af en toe als de wind goed staat hoor ik wel of er vertraging is
Dus datquote:
i know right?quote:Op zondag 14 juli 2013 13:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
geen idee waarom maar die combinatie lijkt mij hoogstens appetijtelijk.
Struggles man, jeweettogquote:
Nah.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |