Que?quote:
Ezioooooo, ik vroeg laatst nog naar je waar je gebleven wasquote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:49 schreef Ezio het volgende:
wat is het stil hier voor den zaterdagavond
Mis je haar nu al zo erg, ja?quote:
Quote or it didn't happenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ezioooooo, ik vroeg laatst nog naar je waar je gebleven was
quote:
Je denkt ik lieg ofzo zeg woelah.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:32 schreef Vaseline_ het volgende:
Waar is Ezio lately? gestorven in een ijsberg?
Oh, da's kut.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:02 schreef Ezio het volgende:
Godver
Nee het is recent uit gegaan met mijn vriendin dus ik ben ff niet op FOK! geweest
Eerder die baasjes, wat een figuren zijn het soms zeg die niet weten hoe ze zo'n beest moeten behandelenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:03 schreef Fascination het volgende:
Cats from hell net.Ik zou zo'n klerelijer door de kamer trappen.
Ben er alweer overheen hoor, dus het is goed.quote:
Katten zijn ook gewoon moeilijk.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Eerder die baasjes, wat een figuren zijn het soms zeg die niet weten hoe ze zo'n beest moeten behandelen.
Oh oke nou da's mooi, nu ook verhuisd? Want jullie woonden samen toch?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:04 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ben er alweer overheen hoor, dus het is goed.
Ja honden toch ookquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Katten zijn ook gewoon moeilijk.Als je bang voor ze bent, gaan ze je aanvallen.
Nee.quote:
Schatje ben je af en toe ook, he.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wel, je moet 'calm and assertive' zijn.
Af en toe ja.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Schatje ben je af en toe ook, he.
die hardquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:26 schreef Fascination het volgende:
Vas, weet je nog een leuke romantische film?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |