Ik heb 1x hele gecheckt maar oceans wel vaak geluisterd nuquote:Op maandag 15 juli 2013 17:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Had je nieuwste album van Jay-Z al gehoord eigenlijk? Vind 'm steeds harder worden. Dat nummer met Ross
.
Of niet, ik ben een paar dagen niet op fok geweest en gelijk is er ruzie. Wat heb ik gemist? Ik sta zoiezo aan de kant van de buitenlander en anders aan de kant van het kippetje.quote:
Wie ben jijquote:Op maandag 15 juli 2013 18:36 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Of niet, ik ben een paar dagen niet op fok geweest en gelijk is er ruzie. Wat heb ik gemist? Ik sta zoiezo aan de kant van de buitenlander en anders aan de kant van het kippetje.
Een assassijn heeft geen geweten.quote:
Bij mij past dat niet hoor.quote:Op maandag 15 juli 2013 18:45 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
2liter cola fles in je assasijn asser.
Jouw ondertitel doet mij denken dat jij ook een kast-assassijn bent.quote:
Dat is wel een leuke benaming ervoor, ja.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:26 schreef Ezio het volgende:
[..]
Jouw ondertitel doet mij denken dat jij ook een kast-assassijn bent.
Ik las eerst overigens 'Overal en negers'quote:Op maandag 15 juli 2013 19:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat is wel een leuke benaming ervoor, ja.
Maar dat staat er niet. Wel herkenbaar wanneer ik: "Peins ik" zeg en veel mensen "penis ik" lezen.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:29 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik las eerst overigens 'Overal en negers'
quote:Op maandag 15 juli 2013 19:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Maar dat staat er niet. Wel herkenbaar wanneer ik: "Peins ik" zeg en veel mensen "penis ik" lezen.
Wel een waar ik elke keer om moet lachenquote:
Best wel terecht ja.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:38 schreef Ezio het volgende:
[..]
Wel een waar ik elke keer om moet lachen
De kwaliteit is ook écht slecht, ben vandaag ook geweest.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:20 schreef Robophatt het volgende:
Godverdomme wat is de Primark een kutwinkelDacht er vandaag eens een keer te gaan kijken aangezien iedereen het allemaal zo geweldig vind. Verschrikkelijk.
Geloof ik meteen. Heb een paar dingen gekocht die handig waren voor op vakantie maar hoef er dus echt nooit meer naartoe.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:24 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
De kwaliteit is ook écht slecht, ben vandaag ook geweest.
Nee, ik snap het. Er hangt ook steeds 10x hetzelfde, liep ik langs een rek met truitjes, kwam ik later 5 rekken met exact dezelfde truitjes tegen.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:25 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Geloof ik meteen. Heb een paar dingen gekocht die handig waren voor op vakantie maar hoef er dus echt nooit meer naartoe.
En ik kocht een pug mug
WEL VERDOMMEquote:Op maandag 15 juli 2013 20:29 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Nee, ik snap het. Er hangt ook steeds 10x hetzelfde, liep ik langs een rek met truitjes, kwam ik later 5 rekken met exact dezelfde truitjes tegen.
Ja viel mij ook al opquote:Op maandag 15 juli 2013 20:29 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Nee, ik snap het. Er hangt ook steeds 10x hetzelfde, liep ik langs een rek met truitjes, kwam ik later 5 rekken met exact dezelfde truitjes tegen.
Niks hoor.. Kusj :$quote:
In een bad met ijsblokjes, anders nietquote:
Chinook maken?quote:Op maandag 15 juli 2013 22:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waar is CB? Ik mis het helicopteren met hem.
quote:Op maandag 15 juli 2013 22:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Maakt toch niks uit, is binnen 5 seconden gesmolten als jij erin gaat met je hot body.
Video van mijn penis.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gewoon bliksem en shit door wrijving in de lucht.
Video van mijn orgasme.quote:
Echt warm inderdaad, #still melting.quote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 22:51 schreef Vaseline_ het volgende:
Hmm, dWc en Miss zijn niet meer van elkaar?
Same here.. Zonder sokken, met sokken, zonder broekje, met broekje, HET MAAKT VERDOMME ALLEMAAL GEEN ENE POEP UITquote:Op maandag 15 juli 2013 22:50 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Echt warm inderdaad, #still melting.
quote:Op maandag 15 juli 2013 23:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Same here.. Zonder sokken, met sokken, zonder broekje, met broekje, HET MAAKT VERDOMME ALLEMAAL GEEN ENE POEP UIT
Ik wil mijn tenen wel even in jouw mond steken right now.. Ze stinkenquote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 23:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wil mijn tenen wel even in jouw mond steken right now.. Ze stinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |