WEL VERDOMMEquote:Op maandag 15 juli 2013 20:29 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Nee, ik snap het. Er hangt ook steeds 10x hetzelfde, liep ik langs een rek met truitjes, kwam ik later 5 rekken met exact dezelfde truitjes tegen.
Ja viel mij ook al opquote:Op maandag 15 juli 2013 20:29 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Nee, ik snap het. Er hangt ook steeds 10x hetzelfde, liep ik langs een rek met truitjes, kwam ik later 5 rekken met exact dezelfde truitjes tegen.
Niks hoor.. Kusj :$quote:
In een bad met ijsblokjes, anders nietquote:
Chinook maken?quote:Op maandag 15 juli 2013 22:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waar is CB? Ik mis het helicopteren met hem.
quote:Op maandag 15 juli 2013 22:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Maakt toch niks uit, is binnen 5 seconden gesmolten als jij erin gaat met je hot body.
Video van mijn penis.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gewoon bliksem en shit door wrijving in de lucht.
Video van mijn orgasme.quote:
Echt warm inderdaad, #still melting.quote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 22:51 schreef Vaseline_ het volgende:
Hmm, dWc en Miss zijn niet meer van elkaar?
Same here.. Zonder sokken, met sokken, zonder broekje, met broekje, HET MAAKT VERDOMME ALLEMAAL GEEN ENE POEP UITquote:Op maandag 15 juli 2013 22:50 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Echt warm inderdaad, #still melting.
quote:Op maandag 15 juli 2013 23:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Same here.. Zonder sokken, met sokken, zonder broekje, met broekje, HET MAAKT VERDOMME ALLEMAAL GEEN ENE POEP UIT
Ik wil mijn tenen wel even in jouw mond steken right now.. Ze stinkenquote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 23:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wil mijn tenen wel even in jouw mond steken right now.. Ze stinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |