Oeh, nice. Waar in Tunesië?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:09 schreef ntm het volgende:
[..]
Moet jou nog een geluidsfragment sturen heZit nu in Tunesië, moet even kijken wanneer ik tijd heb
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Indian lesbian wedding in Los Angeles
The Inbetweeners Movie.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:32 schreef Rozzje het volgende:
Kan iemand mij wat films aanraden.. Hou van drama/horror/actie
Hebben ze daar wel internet dan.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:38 schreef ntm het volgende:
[..]
Mijn familie woont in een boerendorpje, ken je nietGa jij nog op vakantie?
Koeien mest verwarmen tot 483 Fahrenheit en dan in een diodebuis met een gepolariseerde ontvanger.quote:
Op een GPRS verbinding van Tunisiana zekerquote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:25 schreef ntm het volgende:
[..]
Hoe wat? Tegenwoordig kan je bijna overal internet krijgen toch, het valt wel vaak uit
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Koeien mest verwarmen tot 483 Fahrenheit en dan in een diodebuis met een gepolariseerde ontvanger.
Hoe ken jij Tunisiana? Nee Tunisie Telecom, op mijn telefoon heb ik Orange.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:26 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Op een GPRS verbinding van Tunisiana zeker.
Schat jij mij zo laag in dan?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:27 schreef ntm het volgende:
[..]
Hoe ken jij Tunisiana? Nee Tunisie Telecom, op mijn telefoon heb ik Orange.
Maroc Telecomquote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:31 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik ken ook geen een Marokkaanse telefoonmaatschappij hoor
Ja die eerste wel eens van gehoord, haha die reclamequote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:34 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Maroc Telecom
Meditel
Inwi
Bayn
Geen van allen ken je? Kom op, zelfs Maroc Telecom moet je kennen. Die hebben altijd geniale reclames
Marokkaanse reclames zijn vaak echt droog en grappig soms, volgens mij weet jij echt weinig van Marokkoquote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:37 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja die eerste wel eens van gehoord, haha die reclame
Ik keek vorig jaar tijdens de ramadan wel zo'n grappige serie op 2m. Ik ben al 10 jaar ofzo niet meer in Marokko geweest, wil wel gaan maar meestal lukt het niet ivm met studie of wil m'n moeder niet. Ze heeft vaak problemen/ruzie met familie daar.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:40 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Marokkaanse reclames zijn vaak echt droog en grappig soms, volgens mij weet jij echt weinig van Marokko. Of heb ik het verkeerd?
Shit gets too personal. Gewoon zelf gaan met vrienden, dat doe ik als ik naar Marokko ga. Heb zelden zin in familie (niet dat ze slecht zijn, verre van juist. Hou gewoon niet van dat familiegedoe altijd), op mijn neven en nichten na. Die zijn wel chill om er voor een langere tijd mee te chillen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:43 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik keek vorig jaar tijdens de ramadan wel zo'n grappige serie op 2m. Ik ben al 10 jaar ofzo niet meer in Marokko geweest, wil wel gaan maar meestal lukt het niet ivm met studie of wil m'n moeder niet. Ze heeft vaak problemen/ruzie met familie daar.
Ja is wel een optie of met mijn zus een keer gaan, moet maar eens kijken wanneer ik tijd heb.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:45 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Shit gets too personal. Gewoon zelf gaan met vrienden, dat doe ik als ik naar Marokko ga. Heb zelden zin in familie (niet dat ze slecht zijn, verre van juist. Hou gewoon niet van dat familiegedoe altijd), op mijn neven en nichten na. Die zijn wel chill om er voor een langere tijd mee te chillen.
Laat mij maar weten wanneer je in Casa bent, je bent welkom daar.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:48 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja is wel een optie of met mijn zus een keer gaan, moet maar eens kijken wanneer ik tijd heb.
Okquote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:49 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Laat mij maar weten wanneer je in Casa bent, je bent welkom daar.
Laatste nam ik een vriend mee en die wilde altijd drinken bij StarbucksWtf man
Ben je in Marokko, wil je altijd bij de Starbucks chillen voor drinken. Gewoon Marokkaanse koffie/thee zuipen verdomme.
Is een beetje vergelijkbaar met die vriend van me. In Spaanse badplaatsen zit het vol met die Hollandse tenten, in het centrum en de strandwijken van Casablanca zit het vol met Starbucksfilialen. Dan voel je je wel een beetje aangetrokken om her en der wat te halen omdat je er bekend mee bent.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:54 schreef ntm het volgende:
[..]
OkHaha ja wtf
Vorig jaar ook toen ik met vriendinnen in Spanje was zag je veel Nederlanders kroketten en frikadel speciaal eten
in plaats van tapas
quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:21 schreef hoM3r het volgende:
Beste Corrie, ik ben 11 jaar en nog maagd, is er iets mis met mijn vader?
quote:Op zondag 6 januari 2013 17:44 schreef Mr.Cooper het volgende:
als je me ondertusse pijp kook ik wel kben daar heel goed in [ afbeelding ]
Hey bobbyquote:Op zondag 6 januari 2013 17:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Sorry, ik heb geen hoge eisen, maar ik heb nog wel een standaard.
Waarschijnlijk ken ik het niet nee, ik heb dan ook alleen in de omgeving van Monastir en Sousse rondgehangen. =$quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:38 schreef ntm het volgende:
[..]
Mijn familie woont in een boerendorpje, ken je nietGa jij nog op vakantie?
Faya kan je in dezen op verschillende manieren opvatten..quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:35 schreef krioro het volgende:
[..]
Kek huisje + zwembad, waar ben je op vakantie?
hee! Das mijn kat hoorquote:Op maandag 15 juli 2013 23:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gatverdamme wat een hoerenUI, downiecat.
En ja.
Lul jij nou?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:03 schreef kikilove het volgende:
hij is heel even in me geweest onder condoom echt heel even op en neer ongeveer 19 uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |