Caren hoeft niet in te houden dat je om dat persoon geeft, kan ook gewoon betekenen dat je de reacties belangrijk vindt, of je e-rep, of noem het maar. Ik denk dat dWc zich best op zit te winden achter z'n computertje als Vas of Panz m zitten te bashen.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Tja caren, caren, definiëer caren. CY kan dat vast goed definiëren op de manier waarop ik het bedoel.
Ik ben zelf meer van veiligheid en herhalingquote:Op maandag 15 juli 2013 17:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zonder risico is het ook maar saai eigenlijk, toch?
Ook nooit eens een zijstapje richting risico?quote:Op maandag 15 juli 2013 17:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ben zelf meer van veiligheid en herhaling
Waarom iets anders zoeken als je hier je kicks krijgt.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:59 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
DUDE, 10 JAAR LANG, 19 POSTS PER DAG! Dat is niet entertainen in je vrije tijd! Daar moet meer achter zitten! Je kwalificeert bijna voor My Strange Addiction op TLC ofzo met al die tijd die je in dit forum pompt!
quote:
De discussie verschuiven naar Vas is wel heel obvious ontwijkgedrag. Daarnaast hoor je Vas niet roepen "IK CARE NIET, IK WIL NIET MEETEN" tot in het dwangmatige aan toe.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Postgemiddelde ging van 15 naar 19 door de KLB SC alleen al. Daarnaast heb ik veel smileyposts, veel discussies etc. Vas d'r postgedrag- en gemiddelden bijvoorbeeld is veel intenser.
Ik weet altijd wat jij bedoeld, voel ik in mijn hart.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Tja caren, caren, definiëer caren. CY kan dat vast goed definiëren op de manier waarop ik het bedoel.
Bij deze wil ik die onduidelijkheid graag van je wegnemen. Ik ga juist extra laid back zitten voor een portie e-vermaeck.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:01 schreef CristinaYang het volgende:
Ik denk dat dWc zich best op zit te winden achter z'n computertje als Vas of Panz m zitten te bashen.
Heel af en toe. Maar ik ben niet zo'n beste gokkerquote:Op maandag 15 juli 2013 17:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ook nooit eens een zijstapje richting risico?
Wanne romantische knul ben je ookquote:Op maandag 15 juli 2013 17:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik weet altijd wat jij bedoeld, voel ik in mijn hart.
Ik herinner me wel een gymleraar door wie elk meidje wel in de intieme plekken aangeraakt wilde worden.quote:
Lul niet mens, zij heeft veel meer posts in veel kortere tijd geplaatst dan ik. Dat is gewoon relevant.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:02 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
De discussie verschuiven naar Vas is wel heel obvious ontwijkgedrag. Daarnaast hoor je Vas niet roepen "IK CARE NIET, IK WIL NIET MEETEN" tot in het dwangmatige aan toe.
Je bent gewoon interessant om uit te pluizen. Nu Hannibal een zomerstop heeft, zoek ik een nieuw projectjequote:Op maandag 15 juli 2013 17:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lul niet mens, zij heeft veel meer posts in veel kortere tijd geplaatst dan ik. Dat is gewoon relevant.
En daarnaast hoor ik jullie wel tot in het dwangmatige aan toe roepen dat ik wél care, weet niet wat triester is?
't Interesseart mah nie.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:04 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Je bent gewoon interessant om uit te pluizen. Nu Hannibal een zomerstop heeft, zoek ik een nieuw projectje
Ja want jij hebt blijkbaar allemaal dingen gezegd!quote:Op maandag 15 juli 2013 17:05 schreef Murdera het volgende:
Wauw. even gebash en gelijk gaat het topic weer als vanouds.
Romantische vanilleseks hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm :$quote:Op maandag 15 juli 2013 17:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat lijkt alleen maar zo, stiekem heb ik er seksuele gedachtes bij.
Alsof je iemand kan uitpluizen zonder zijn mimiek/gedrag te zien.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:04 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Je bent gewoon interessant om uit te pluizen. Nu Hannibal een zomerstop heeft, zoek ik een nieuw projectje
jaja tuurlijkquote:Op maandag 15 juli 2013 17:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja want jij hebt blijkbaar allemaal dingen gezegd!
Internetgedrag zegt een hoop hoor. Over Panzer zat ik bijv echt voor 90% goed.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Alsof je iemand kan uitpluizen zonder zijn mimiek/gedrag te zien.
Daar noem je ook iemand die voor 99% van de mannelijke bevolking níet representatief isquote:Op maandag 15 juli 2013 17:06 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Internetgedrag zegt een hoop hoor. Over Panzer zat ik bijv echt voor 90% goed.
Is dat negatief of positief???quote:Op maandag 15 juli 2013 17:06 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Uh oh :$quote:Op maandag 15 juli 2013 17:06 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
jij hebt echt geen leven net parasietquote:Op maandag 15 juli 2013 17:04 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ken genoeg vrouwen die van negatief houden en dan einde van de dag afvragen waarom ze met een lul in de relatie zitten.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:09 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Positief natuurlijk, anders zou ik er toch ook niet op kruipen.
Daar is hier geen sprake van. Maar daar ga ik verder niet over uitwijden, niemand die op een Panzer-lofzang zit te wachtenquote:Op maandag 15 juli 2013 17:09 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ken genoeg vrouwen die van negatief houden en dan einde van de dag afvragen waarom ze met een lul in de relatie zitten.
DM Chloroform, die is daar altijd razend enthousiast over.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:10 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Daar is hier geen sprake van. Maar daar ga ik verder niet over uitwijden, niemand die op een Panzer-lofzang zit te wachten
negeer het a sahquote:Op maandag 15 juli 2013 17:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die tata nerds snappen het lieven niet, woullah.
Ewa ja, gaan ze denken ze kunnen temmen enzo. Wesh ben je gek, je moet ze zeggen hoe het zit toch.quote:
je bent leip, dit soort bezems willen aandachtquote:Op maandag 15 juli 2013 17:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ewa ja, gaan ze denken ze kunnen temmen enzo. Wesh ben je gek, je moet ze zeggen hoe het zit toch.
Ja hoor godnondejuquote:Op maandag 15 juli 2013 17:14 schreef CristinaYang het volgende:
Gvd, gaan ze nog tof doen in straattaal ook
Dit wordt me te veel jongens, I can't enzo, tot later
Ja, da's wel waarquote:Op maandag 15 juli 2013 17:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
je bent leip, dit soort bezems willen aandacht
Nee, laat zienquote:Op maandag 15 juli 2013 17:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, da's wel waar. Heb je die kop van d'r gezien? Woooow a mattie
.
maakt niet uit, dat overkomt iedereen wel eensquote:Op maandag 15 juli 2013 17:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahaha, je hebt gelijk man, waar was ik mee bezig.
Had je nieuwste album van Jay-Z al gehoord eigenlijk? Vind 'm steeds harder wordenquote:Op maandag 15 juli 2013 17:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
maakt niet uit, dat overkomt iedereen wel eens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |