Ik weet niet eens hoe een Zeeuws accent klinkt. Zelfde als Utrechts trouwens.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als het verschil tussen Zeeuws-Vlaams (Hulst, Oostburg) en "de overkant" (Vlissingen, Goes)
Dat heb ik niet van FOK! hoor. Zo praatten wij op school altijd als we het hadden over mevrouwtjes.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]slechte invloed heeft FOK! op je.
hossel is gewoon geld maken, maakt niet uit hoe.
Jij denkt dat iemand in Zeeland komt?quote:Op zondag 14 juli 2013 03:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als het verschil tussen Zeeuws-Vlaams (Hulst, Oostburg) en "de overkant" (Vlissingen, Goes)
is bullshitquote:Op zondag 14 juli 2013 03:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heb ik niet van FOK! hoor. Zo praatten wij op school altijd als we het hadden over mevrouwtjes.
Ik kan het ook alleen als ik in Zeeus-Vlaanderen ben, beetje mix tussen Brabants en Belgisch, iets anders kan ik er niet van makenquote:Op zondag 14 juli 2013 03:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe een Zeeuws accent klinkt. Zelfde als Utrechts trouwens.
quote:Op zondag 14 juli 2013 03:08 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ben een hosselaar sinds de eerste snicker in m'n mouw
Ik denk dan meteen aan mosselenquote:Op zondag 14 juli 2013 03:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij denkt dat iemand in Zeeland komt?
Ik heb er zo'n 19 jaar gewoond, dus ja.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij denkt dat iemand in Zeeland komt?
Mensen buiten Zeeland.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb er zo'n 19 jaar gewoond, dus ja.
Niet voor mij. Maarja straattaal is sowieso rampzalig.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is bullshit
hossel is gewoon geld maken niets meer niets minder.
Er is ook bizar weinig te doenquote:
1x kort in Friesland geweest. Alleen maar weilanden daar.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Ook nog nooit in Friesland, Groningen en Drenthe.
Aah een lachwekkend accent dus.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik kan het ook alleen als ik in Zeeus-Vlaanderen ben, beetje mix tussen Brabants en Belgisch, iets anders kan ik er niet van maken
Dat is ook niet moeilijk.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk beter dan dat Amsterdams.
Drenthe volgens mij wel een keer op vakantie ofzo. De rest ook niet nee.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Ook nog nooit in Friesland, Groningen en Drenthe.
Duitsers, strand van Cadzand en Renesse enzoquote:
Nou wees er maar trots opquote:Op zondag 14 juli 2013 03:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Duitsers, strand van Cadzand en Renesse enzo
Amsterdams is leuk accent man. Niks mis mee.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En zombies.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
1x kort in Friesland geweest. Alleen maar weilanden daar.
quote:
Amsterdams klinkt echt enorm tokkiequote:Op zondag 14 juli 2013 03:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ach ik kan het prima verstaan. En daar gaat het om. Ik praat Amsterdams met een beetje West-Fries erdoorheen.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Amsterdams klinkt echt enorm tokkie
Ik spreek eigenlijk accentloos, alleen ik neem accenten waar ik heb gewoond best snel over als ik eenmaal met oude vrienden uit die streken praatquote:Op zondag 14 juli 2013 03:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik praat met spellingsfouten. Is dan een eigen accent dan?
Ik spreek de G lekker hard uit. Daar is die letter toch voor bedoeltquote:Op zondag 14 juli 2013 03:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik spreek zonder dialect alleen ik rochel niet als ik de g uitspreek.
Heb ik ookquote:Op zondag 14 juli 2013 03:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik spreek eigenlijk accentloos, alleen ik neem accenten waar ik heb gewoond best snel over als ik eenmaal met oude vrienden uit die streken praat
Waarom doet de rest van de wereld dat niet dan?quote:Op zondag 14 juli 2013 03:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik spreek de G lekker hard uit. Daar is die letter toch voor bedoelt.
"You've got this great north-eastern accent, mate!"quote:Op zondag 14 juli 2013 03:13 schreef Insomnia_ het volgende:
In het Engels heb ik wel een zwaar accent
Mijn neefjes spreken ABN met echt zo'n "ewwwR". Maar die doe ik niet na dan. Mijn andere neefje praat dan weer heel boers. Met "We benne daar heen geweest" dat soort taal.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik spreek eigenlijk accentloos, alleen ik neem accenten waar ik heb gewoond best snel over als ik eenmaal met oude vrienden uit die streken praat
Ik ook. Lekker Hollandsquote:Op zondag 14 juli 2013 03:13 schreef Insomnia_ het volgende:
In het Engels heb ik wel een zwaar accent
Bekakte ewwrrrr is geen ABNquote:Op zondag 14 juli 2013 03:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn neefjes spreken ABN met echt zo'n "ewwwR". Maar die doe ik niet na dan. Mijn andere neefje praat dan weer heel boers. Met "We benne daar heen geweest" dat soort taal.
Ik heb niks met de rest van de wereld te maken.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom doet de rest van de wereld dat niet dan?Behalve Arabië.
Ik ook niks met een rochel g.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb niks met de rest van de wereld te maken.
Ja, ben nu komende 2 weken in achterhoek, en na 2 dagen spreek ik al best achterhoeksquote:Op zondag 14 juli 2013 03:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb ik ookHier in Twente praat ik Twents en als ik in Hulst/Terneuzen ben praat ik Zeeuws-Vlaams
Nou het is niet heel erg zeg maar. Niet Gooisch ofzo. Ze komen uit de regio Harderwijk, daar valt het wel mee qua accent dusquote:
Dit heeft niks met Nederlands te maken.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zimme? Allé toe jong, we hoan, komde judder mit?
+1 intarwebz voor degene die dat ontcijfert
Ik bedoel maar.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit heeft niks met Nederlands te maken.
Geschreven is het nog moeilijker ook hèquote:Op zondag 14 juli 2013 03:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat valt eigenlijk best meequote:Op zondag 14 juli 2013 03:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geschreven is het nog moeilijker ook hè
Vind ik welquote:
Mijn stem klinkt beter op een opname.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Krijgen jullie ook rillingen als je je eigen stem terughoort op een opname ofzo?
Je bent zelf een jood.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vlaamsquote:Op zondag 14 juli 2013 03:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maar ik zei dus: "Zullen we gaan? Kom op joh, we gaan, gaan jullie mee?"
Zeeuws-Vlaams
Wat is dat dan voor een takje?quote:
Ik hoorde opeens een zware stem. Ik dacht dat ik nog steeds een piepstemmetje hadquote:Op zondag 14 juli 2013 03:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn stem klinkt beter op een opname.
Vlaamse blondinesquote:Op zondag 14 juli 2013 03:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vlaams![]()
Mensen die dat spreken kan ik niet serieus nemen.
Al zag ik laatst in een film een meisje waarbij het schattig was, die zou ik wel serieus willen nemen.
Mijnes klinkt in het echt ook veel zwaarder, niets mis mee.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoorde opeens een zware stem. Ik dacht dat ik nog steeds een piepstemmetje had
Toch raar hoe je de stem van jezelf hoort als je praat.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijnes klinkt in het echt ook veel zwaarder, niets mis mee.
Gooisch ofzo? Geen idee wat posh is.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik wil nog altijd een Nederlands meisje neuken met een posh accent (kan even niet op het nederlandse woord komen)
Een "mijn vadurrrr" type?quote:Op zondag 14 juli 2013 03:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik wil nog altijd een Nederlands meisje neuken met een posh accent (kan even niet op het nederlandse woord komen)
Dat heb ik ook wel eens gehad. Gingen ze al helemaal serieus met me in gesprek, en dan moest ik zeggen dat ik niet mijn pa was.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Als ik de telefoon opneem denken mensen vaak dat ik m'n pa ben. Best apart aangezien ik ook het idee heb dat ik een veel hogere stem heb.
Ik heb mezelf trouwens ook vaak genoeg tereuggehoord en ik kan echt enorm bekakt klinken
"M'n vadurrrrrr en m'n moederrrrrrrr, die zeiden altijd "kind, zorg dat iedereen je later aarrrrdig vindt""quote:
Dat heb ik ook wel eens, en m'n broertje en ik hebben ook precies de zelfde stem bijnaquote:Op zondag 14 juli 2013 03:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Als ik de telefoon opneem denken mensen vaak dat ik m'n pa ben. Best apart aangezien ik ook het idee heb dat ik een veel hogere stem heb.
lijkt me wel wat.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
"M'n vadurrrrrr en m'n moederrrrrrrr, die zeiden altijd "kind, zorg dat iedereen je later aarrrrdig vindt""
Vliegende Panters
Het gaat nogal met vlagen laatste weekquote:Op zondag 14 juli 2013 03:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik vind het wel mooi dat de SC nu zo levendig is
En opvallend genoeg geen feyenoorder.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mijn filmpje?quote:Op zondag 14 juli 2013 03:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zag vandaag een filmpje over hoe hij in de serie veranderde. Echt heel goed geschreven.
Dat mocht ook wel. De laatste tijd gingen we nog trager dan de VBL HOOLS. Waar Tong om de twee posts "Goedemorgen" zegt.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op zondag 14 juli 2013 03:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En opvallend genoeg geen feyenoorder.
Mwao nog 2-3 topics per dag, daar doet de VBL HOOLS een jaar over.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat mocht ook wel. De laatste tijd gingen we nog trager dan de VBL HOOLS. Waar Tong om de twee posts "Goedemorgen" zegt.
En de posts ertussen was ook van hem met goede avond?quote:Op zondag 14 juli 2013 03:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat mocht ook wel. De laatste tijd gingen we nog trager dan de VBL HOOLS. Waar Tong om de twee posts "Goedemorgen" zegt.
Nee kwam er een ander figuur met een berichtje. En dat was het voor die dag. Wat een meesterlijk topic is dat toch.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En de posts ertussen was ook van hem met goede avond?
Onder het motto "als je uit Oss komt ben je voor TOP?"quote:
Nog wel weinig. Ging een tijdje terug een stuk sneller hier. Was het echt niet meer bij te houden hierquote:Op zondag 14 juli 2013 03:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mwao nog 2-3 topics per dag, daar doet de VBL HOOLS een jaar over.
Ja.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Onder het motto "als je uit Oss komt ben je voor TOP?"
paar mensen op vakantie enzo en leven ofzo in zomerquote:Op zondag 14 juli 2013 03:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog wel weinig. Ging een tijdje terug een stuk sneller hier. Was het echt niet meer bij te houden hier
Alleen c_a en Knut waren op vakantie toch. En c_A is alweer terug volgens mij.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
paar mensen op vakantie enzo en leven ofzo in zomer
en paar hadden ban en stylo is nog op vakantiequote:Op zondag 14 juli 2013 03:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen c_a en Knut waren op vakantie toch. En c_A is alweer terug volgens mij.
Stylo ging toch maar een week naar Parijs?quote:Op zondag 14 juli 2013 03:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en paar hadden ban en stylo is nog op vakantie
en nog iets maar ben vergeten preciesquote:Op zondag 14 juli 2013 03:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stylo ging toch maar een week naar Parijs?
Ik moet werken, maar ben te lui en probeer me overal met smoesjes uit te lullenquote:Op zondag 14 juli 2013 03:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb over 2 weken nog een tentamen, manman. Wat een slechte feel.
Weet je niet eens wat mijn lievelingseten is. Valt me van je tegen ditquote:Op zondag 14 juli 2013 03:32 schreef Insomnia_ het volgende:
ik hou het niet van alle users op een kladblokje bij
De Rotterdamse Denkerquote:Op zondag 14 juli 2013 03:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Onder het motto "als je uit Oss komt ben je voor TOP?"
Toch vind ik er een kern van waarheid in zitten. Ik snap nog steeds niet hoe je voor een club kan zijn waar je niet woont of hebt gewoond.quote:
Dit. Daarom heb ik altijd een "quote:Op zondag 14 juli 2013 03:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Toch vind ik er een kern van waarheid in zitten. Ik snap nog steeds niet hoe je voor een club kan zijn waar je niet woont of hebt gewoond.
Belangrijkste is dat je je kunt identificeren met de club. Heeft niks te maken met de stad in dat opzicht.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Toch vind ik er een kern van waarheid in zitten. Ik snap nog steeds niet hoe je voor een club kan zijn waar je niet woont of hebt gewoond.
Dus a'j Henk van't pla'land ens uut Grunn bent ku'j oe wa identificeer'n met die leu uut Amsterdam?quote:Op zondag 14 juli 2013 03:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Belangrijkste is dat je je kunt identificeren met de club. Heeft niks te maken met de stad in dat opzicht.
Uiteindelijk kiest iedereen de club waar hij zich prettig bij voelt. Ik heb echt totaal niks met AZ bijvoorbeeld ( wat hier het meest in de buurt ligt). Kan je wel praten over je roots, maar je moet binding hebben met een club. En Ajax heeft gewoon veel uitstraling, in tegenstelling tot die provincieclubjes.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dit. Daarom heb ik altijd een "" bij mensen uit de verre provincie die voor Ajax zijn. Serieus, 75% van de Hulstenaren die voetbalsupporter zijn, zijn voor Ajax. De rest wisselt wat tussen Feyenoord en PSV en ik was de enige die daar voor Twente was. Mooi m'n roots trouw gebleven.
"Hallo, ik ben Frits uit Oostburg en ik ben voor Ajax omdat die club vroegâh de meeste prijzen gepakt heeft."quote:Op zondag 14 juli 2013 03:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uiteindelijk kiest iedereen de club waar hij zich prettig bij voelt. Ik heb echt totaal niks met AZ bijvoorbeeld ( wat hier het meest in de buurt ligt). Kan je wel praten over je roots, maar je moet binding hebben met een club. En Ajax heeft gewoon veel uitstraling, in tegenstelling tot die provincieclubjes.
Met Ajax wel. De speelstijl, de spelers die daar hebben gespeeld, het shirt. Waarom zou dat niet kunnen? En zo kan je dat bij iedereen wel bedenken. Hou je van hard werken wordt je voor Feyenoord, ben je koopziek wordt je voor PSV. Rij je graag op de tractor en brabbel je onverstaanbare onzin dan ben je voor FC Twente.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dus a'j Henk van't pla'land ens uut Grunn bent ku'j oe wa identificeer'n met die leu uut Amsterdam?
Niks mis mee.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
"Hallo, ik ben Frits uit Oostburg en ik ben voor Ajax omdat die club vroegâh de meeste prijzen gepakt heeft."
Ik snap niet hoe je je met een club kunt identificeren waar je nooit bent geweest.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Belangrijkste is dat je je kunt identificeren met de club. Heeft niks te maken met de stad in dat opzicht.
Dat zeg ik, door alles eromheen. Wat de club uniek maakt. En of je daar blij van wordt. En dan ga je een keer naar een wedstrijd toe en zorgt de hele sfeer eromheen dat je nog meer van die club gaat houden. Zo lastig is het niet. We willen allemaal ergens bij horen. Zo werkt dat.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je je met een club kunt identificeren waar je nooit bent geweest.
Ik zat een paar maanden toen ik een weekend in Nederland was in de trein en hoorde ik 3 knapen van een jaar of 16 praten over dat ze bij de kampioenswedstrijd van ajax kaarten voor vak 410 hadden.
Vroeg ik of ze vaker gingen, was het hun 1e wedstrijd en zelfs hun 1e keer in Amsterdam.
Nee dat snap ik niet.
Maar dat weet je niet als je er nooit bent.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat zeg ik, door alles eromheen. Wat de club uniek maakt. En of je daar blij van wordt.
Nou nou nou nou nou... dan ben je eerder voor Emmen of Grunnquote:Op zondag 14 juli 2013 03:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met Ajax wel. De speelstijl, de spelers die daar hebben gespeeld, het shirt. Waarom zou dat niet kunnen? En zo kan je dat bij iedereen wel bedenken. Hou je van hard werken wordt je voor Feyenoord, ben je koopziek wordt je voor PSV. Rij je graag op de tractor en brabbel je onverstaanbare onzin dan ben je voor FC Twente.
Tuurlijk wel. Je ziet het toch op TV. Bepaalde spelers, hoe ze spelen, het tenue, het stadion. Je voelt uiteindelijk ergens sympathie voor. Dan ga je daarheen voor een wedstrijd en voel je je meer verbonden met zo'n club.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar dat weet je niet als je er nooit bent.
Allemaal één pot nat.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nou nou nou nou nou... dan ben je eerder voor Emmen of Grunn
Successupporteren dus.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Je ziet het toch op TV. Bepaalde spelers, hoe ze spelen, het tenue
Randstedelingenquote:
Link naar Youtube, deze nooit gezien volgens mijquote:Op zondag 14 juli 2013 03:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
"M'n vadurrrrrr en m'n moederrrrrrrr, die zeiden altijd "kind, zorg dat iedereen je later aarrrrdig vindt""
Vliegende Panters
Daar kom je dus later achter.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Successupporteren dus.
Een club is zo veel meer dan dat.
Ja kreeg. Die dingen kreeg ik niet hoor. Dat krijg je als je pa niet echt een voetbalfanaat is. Dan ga je niet met je pappa mee naar het stadion. Dan maar zelf je eigen club vinden.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik denk trouwens dat ik nog nooit een Feyenoordwedstrijd op TV had gezien toen ik m'n eerste scc kreeg
Zelfde hier, was ook al 13 voordat ik voor het eerst naar Twente ging.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja kreeg. Die dingen kreeg ik niet hoor. Dat krijg je als je pa niet echt een voetbalfanaat is. Dan ga je niet met je pappa mee naar het stadion. Dan maar zelf je eigen club vinden.
Zat zelf ook al te zoeken, maar krijg alleen fragmenten van de hele show, niet dat losse nummerquote:Op zondag 14 juli 2013 03:51 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Link naar Youtube, deze nooit gezien volgens mij
Ja, en dan begrijp ik niet hoe iemand uit de provincie bij Ajax terecht komt.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja kreeg. Die dingen kreeg ik niet hoor. Dat krijg je als je pa niet echt een voetbalfanaat is. Dan ga je niet met je pappa mee naar het stadion. Dan maar zelf je eigen club vinden.
Ik ook 13. Na jaren van zeuren wou mijn pa eindelijk een keer met me naar Ajax. Mijn eerste profwedstrijd was AZ-Groningen trouwens. (kaartjes gewonnen). Best leuke wedstrijd, maar met AZ had ik niks.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:56 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zelfde hier, was ook al 13 voordat ik voor het eerst naar Twente ging.
Ik had de pech dat ik op m'n 7e naar zeeuws-vlaanderen verhuisdequote:Op zondag 14 juli 2013 03:56 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zelfde hier, was ook al 13 voordat ik voor het eerst naar Twente ging.
Speelstijl, mooie shirt, spelers die er gespeeld hebben of spelen, grootste club van het land enz.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, en dan begrijp ik niet hoe iemand uit de provincie bij Ajax terecht komt.
Hoezo ben je nu niet gezond dan?quote:Op zondag 14 juli 2013 03:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik had de pech dat ik op m'n 7e naar zeeuws-vlaanderen verhuisdeHeb hier en daar wel een wedstrijdje mee kunnen pikken als pa iets via collega's kon regelen (NAC - Twente, Willem II - Twente) en ben bij de bekerfinale in 2001 in de Kuip geweest
Ben tussendoor wel bij de open dag van Twente geweest en heb zelf hier en daar wat wedstrijden kunnen kijken (zoals Twente - Werder Bremen en Twente - Quarabagh), maar het echte vuurwerk moet voor mij nog beginnen. Zodra ik weer gezond ben ga ik een seizoenskaart aanvragen en ben ik elke thuiswedstrijd aanwezig in de Veste
Dat mis ik echt enorm de laatste 2-3 jaar, elke thuis wedstrijd bij je club zijnquote:Op zondag 14 juli 2013 03:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zodra ik weer gezond ben ga ik een seizoenskaart aanvragen en ben ik elke thuiswedstrijd aanwezig in de Veste
Ik zit al ruim 2,5 jaar thuis met neurologische coeliakie. Weet pas sinds april 2012 dat ik het heb en eet dus sindsdien glutenvrij. Door m'n klachten kan ik helemaal niks omdat ik overprikkeld raak van beeld en geluidquote:
Ik wil dat later hebben een seizoenkaart. Ga nu fucking weinig.quote:Op zondag 14 juli 2013 04:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat mis ik echt enorm de laatste 2-3 jaar, elke thuis wedstrijd bij je club zijn
quote:Op zondag 14 juli 2013 04:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zit al ruim 2,5 jaar thuis met neurologische coeliakie. Weet pas sinds april 2012 dat ik het heb en eet dus sindsdien glutenvrij. Door m'n klachten kan ik helemaal niks omdat ik overprikkeld raak van beeld en geluid
Een drukke menigte, spontane harde geluiden, zelfs gesprekken waarbij twee mensen tegelijk praten zijn me al teveel waardoor ik min of meer een kluizenaarsbestaan leef op m'n kamer bij m'n ouders thuisAf en toe kan ik er even op uit met oordoppen in (even kort naar de winkel of een stukje fietsen), meer zit er niet in.
Van m'n neuroloog weet ik dat ik weer gezond ga worden en alles weer kan doen, maar het gaat misschien nóg een jaar duren voordat mijn dieet eindelijk effect zal hebben...
Sterkte man. Is mentaal ook echt killing weet ik uit ervaring zo'n kluizenaars bestaan.quote:Op zondag 14 juli 2013 04:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zit al ruim 2,5 jaar thuis met neurologische coeliakie. Weet pas sinds april 2012 dat ik het heb en eet dus sindsdien glutenvrij. Door m'n klachten kan ik helemaal niks omdat ik overprikkeld raak van beeld en geluid
Een drukke menigte, spontane harde geluiden, zelfs gesprekken waarbij twee mensen tegelijk praten zijn me al teveel waardoor ik min of meer een kluizenaarsbestaan leef op m'n kamer bij m'n ouders thuisAf en toe kan ik er even op uit met oordoppen in (even kort naar de winkel of een stukje fietsen), meer zit er niet in.
Van m'n neuroloog weet ik dat ik weer gezond ga worden en alles weer kan doen, maar het gaat misschien nóg een jaar duren voordat mijn dieet eindelijk effect zal hebben...
Dan voel ik me extreem wazig, hoor geruis en getuut in m'n oren en sta op het punt om flauw te vallen (zo voelt het iig), maar het gebeurt nietquote:Op zondag 14 juli 2013 04:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Dat lijkt me dus echt zwaar kut. Maar krijg je dan een black-out als het je teveel wordt ofzo?
Mja, ik hou mezelf maar bezig met gamen, film kijken en muziek luisteren (wanneer het kan), maar ik ben het echt spuug- en spuugzatquote:Op zondag 14 juli 2013 04:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sterkte man. Is mentaal ook echt killing weet ik uit ervaring zo'n kluizenaars bestaan.
rawrquote:Op zondag 14 juli 2013 04:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan voel ik me extreem wazig, hoor geruis en getuut in m'n oren en sta op het punt om flauw te vallen (zo voelt het iig), maar het gebeurt niet
[..]
Mja, ik hou mezelf maar bezig met gamen, film kijken en muziek luisteren (wanneer het kan), maar ik ben het echt spuug- en spuugzat
ik ging stout doen en jonkos klappenquote:Op zondag 14 juli 2013 04:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nope wel weer uitgedaagd, was vanavond geen flikker aan verder.
Beviel het? Ik heb trouwens een beetje koppijn dus ik ga zo slapen. Was echt vermoeiend, terwijl het geen flikker aan was.quote:
kloptquote:Op zondag 14 juli 2013 06:04 schreef PhoenixDude het volgende:
Hè tyfus, ik dacht ik heet mezelf hier even welkom enzo, ben ik niet welkom, omdat ik hooikoorts heb -.-
wat is dat?quote:Op zondag 14 juli 2013 09:42 schreef Jimbo het volgende:
Ik ga vandaag mass effect uitspelen. Einde bericht.
spelletje.quote:
Ik speel in afwachting van GTA V nu nog een keer Gay Tonyquote:Op zondag 14 juli 2013 09:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
spelletje.
Gister deel 3 gekocht... Mocht ik van typisch nog niet spelen. Moest eerst deel 1 en 2 spelen... Dus dat doe ik nu
Wat een genadeloos beest ben je toch hé.quote:Op zondag 14 juli 2013 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Er lag net een vies insect op mijn bureau. Ik heb hem afgeslacht met een VI'tje.
Hoiquote:Op zondag 14 juli 2013 10:31 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil ook gamen, eigenlijk wil ik van alles. Nog maar 4 dagen vakantie en dan weer aan het werk
Eerst maar even de nieuwe aflevering van Geordie Shore kijken
Hoe ging je Spaans?quote:Op zondag 14 juli 2013 10:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil weer terug
Het liefst emigreer ik en ga ik daar werken
En ben je al hooked?quote:Op zondag 14 juli 2013 09:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
spelletje.
Gister deel 3 gekocht... Mocht ik van typisch nog niet spelen. Moest eerst deel 1 en 2 spelen... Dus dat doe ik nu
Ging hij in capslock typen?quote:Op zondag 14 juli 2013 11:19 schreef Insomnia_ het volgende:
rens is boos omdat ik (een klein scala) dronken dm's van hem ging posten.
Begrijpelijk.quote:Op zondag 14 juli 2013 11:19 schreef Insomnia_ het volgende:
moet ff snel deel twee halen. Heb 1 bijna uit.quote:
quote:Op zondag 14 juli 2013 11:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
moet ff snel deel twee halen. Heb 1 bijna uit.
als ik internet mag geloven heet het gedeelte hier llosquote:
Ah, ja dan ben je al een heel stuk. Heb je snel gedaan. Nachtje door gehaald of wat?quote:Op zondag 14 juli 2013 11:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als ik internet mag geloven heet het gedeelte hier llos
Holaquote:Op zondag 14 juli 2013 11:43 schreef Muto het volgende:
Charmed, welkom terug.
Ik heb je gemist, joah.
Welke app?quote:Op zondag 14 juli 2013 12:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hola
Maar ik heb jullie toch op de hoogte gehouden in de app
Hihaho
gister half dagje en nu een gratis paar uurtjes. Rush er wel doorheen, wil naar deel 3 haha.quote:Op zondag 14 juli 2013 12:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, ja dan ben je al een heel stuk. Heb je snel gedaan. Nachtje door gehaald of wat?
Tof universum he?
Niet rushen man. Het verhaal is zo baas. En seks met aliens is mogelijk, bazen game.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gister half dagje en nu een gratis paar uurtjes. Rush er wel doorheen, wil naar deel 3 haha.
Al is de ps 3 wel bemand momenteel. Meissie speelt heavy rain
Over 2 dagen weer een gratis spelquote:Op zondag 14 juli 2013 13:17 schreef charmed_angel het volgende:
Door jullie game gepraat, ga ik nu de xbox aanslingeren
Alleen weet ik nog niet welke game
die heb ik alquote:Op zondag 14 juli 2013 13:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Over 2 dagen weer een gratis spel![]()
AC2
Deze ook?quote:Op zondag 14 juli 2013 13:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die heb ik al
Ik heb alle spellen al die ze gratis aanbieden
Nee die nog nietquote:Op zondag 14 juli 2013 13:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Deze ook?
http://www.xbox.com/nl-NL/Live/game-with-gold
ik ben er mee gestopt voor vandaag, hij had mn save niet goed gepakt.... dus ik ga net zo dood.. ben ik weer terug waarik vanmorgen om 0900 was.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet rushen man. Het verhaal is zo baas. En seks met aliens is mogelijk, bazen game.![]()
quote:Op zondag 14 juli 2013 13:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik ben er mee gestopt voor vandaag, hij had mn save niet goed gepakt.... dus ik ga net zo dood.. ben ik weer terug waarik vanmorgen om 0900 was.
Goedzo. Kun je mooi de tijd nemen en met al die crew members na elke missie gaan praten. Dat heb je vast niet gedaan.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik ben er mee gestopt voor vandaag, hij had mn save niet goed gepakt.... dus ik ga net zo dood.. ben ik weer terug waarik vanmorgen om 0900 was.
Niet boos ik vraag me gewoon af hoe laag je kunt zinken om dat te gaan doen.quote:Op zondag 14 juli 2013 11:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Geen ruzie makenquote:Op zondag 14 juli 2013 13:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Niet boos ik vraag me gewoon af hoe laag je kunt zinken om dat te gaan doen.
DM's? Dat is op z'n zachtst gezegd niet netjes inderdaadquote:Op zondag 14 juli 2013 13:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
waaromquote:Op zondag 14 juli 2013 13:47 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb Mass Effect 1,2 en 3 wel, maar nog nooit gespeeld
Das niet zo erg toch?quote:Op zondag 14 juli 2013 13:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
DM's? Dat is op z'n zachtst gezegd niet netjes inderdaad
Je hebt het over dronken FOK!'en neem ik aan?quote:Op zondag 14 juli 2013 13:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
dat is wel triest inderdaadquote:Op zondag 14 juli 2013 13:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Tis niet dat er wat bijzonders in stond man manquote:Op zondag 14 juli 2013 13:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
kan er niet echt mee zitten, was niet dat er wat persoonlijks in die dm's stondenquote:
straks krijg je een banquote:Op zondag 14 juli 2013 13:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kan er niet echt mee zitten, was niet dat er wat persoonlijks in die dm's stonden
Omlaag.quote:Op zondag 14 juli 2013 14:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
straks krijg je een ban
dan zal wel de kwaliteit volgens de sc omhoog gaan
Ik zeg toch dat ik niet boos ben dus ik ga ook geen TR doen. Maar ik vraag me gewoon af wat iemand bezielt om dit online te pleuren. Of zet je op je facebook pagina ook vertrouwelijke berichten van je whatsapp?quote:Op zondag 14 juli 2013 13:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kan er niet echt mee zitten, was niet dat er wat persoonlijks in die dm's stonden
quote:Op zondag 14 juli 2013 14:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik niet boos ben dus ik ga ook geen TR doen. Maar ik vraag me gewoon af wat iemand bezielt om dit online te pleuren. Of zet je op je facebook pagina ook vertrouwelijke berichten van je whatsapp?
Manman, wat vertrouwelijk zeg, een dm in de trant van "ben kk dronken man xDxD"quote:Op zondag 14 juli 2013 14:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik niet boos ben dus ik ga ook geen TR doen. Maar ik vraag me gewoon af wat iemand bezielt om dit online te pleuren. Of zet je op je facebook pagina ook vertrouwelijke berichten van je whatsapp?
Gaat niet om de inhoudquote:Op zondag 14 juli 2013 14:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Manman, wat vertrouwelijk zeg, een dm in de trant van "ben kk dronken man xDxD"
quote:Op zondag 14 juli 2013 14:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
TR dan als je je er zo druk over maakt.quote:Op zondag 14 juli 2013 14:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gaat niet om de inhoud. Puur dat iemand een DM openbaart.
quote:Op zondag 14 juli 2013 14:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 juli 2013 14:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gaat niet om de inhoud. Puur dat iemand een DM openbaart.
Het zal 's niet.quote:
ik wilde dan ook eerst ''heerenveen supporters lopen altijd weg'' posten, maar dat vond ik iets te flauwquote:Op zondag 14 juli 2013 14:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat ontkracht gelijk de bewering dat Rens voor SCH is
Poels zit in de kopgroep!!!!111!11!!quote:Op zondag 14 juli 2013 14:03 schreef Typisch het volgende:
jongens nog 7 minuten en we kunnen de tour kijken!!1!!1
quote:Op zondag 14 juli 2013 14:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Alsof dat serieus was
Alsjeblieft Inso
joden liegen altijd wegquote:
Jouw DM was verder wel serieus? Nee. Wat maakt het dan uit zeg.quote:Op zondag 14 juli 2013 14:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Alsof dat serieus was
Alsjeblieft Inso
zijn FOK!rep gaat er aan manquote:Op zondag 14 juli 2013 14:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jouw DM was verder wel serieus? Nee. Wat maakt het dan uit zeg.
Ach het maakt ook niet zoveel uit dat het gebeurd is... maar jij wilt hier over mijn rug scoren. Ga je gang maar dan weet ik gelijk ook wat voor figuur jij bent.quote:Op zondag 14 juli 2013 14:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jouw DM was verder wel serieus? Nee. Wat maakt het dan uit zeg.
Je neemt het allemaal maar serieus.quote:Op zondag 14 juli 2013 14:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ach het maakt ook niet zoveel uit dat het gebeurd is... maar jij wilt hier over mijn rug scoren. Ga je gang maar dan weet ik gelijk ook wat voor figuur jij bent.
doet hij ook altijd bij mij man. inso doet eerst aardig tegen je en gaat dan stoer over je pratenquote:Op zondag 14 juli 2013 14:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ach het maakt ook niet zoveel uit dat het gebeurd is... maar jij wilt hier over mijn rug scoren. Ga je gang maar dan weet ik gelijk ook wat voor figuur jij bent.
wanneerquote:Op zondag 14 juli 2013 14:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
doet hij ook altijd bij mij man. inso doet eerst aardig tegen je en gaat dan stoer over je praten
quote:
Hier verklaar je dat ik boos ben maar openbaar nu die DM's maar eens. Ik heb gewoon normaal gevraagd waarom je het deed.quote:Op zondag 14 juli 2013 11:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben hypergevoelig, ik dacht dat je wist wat voor een persoon ik was.quote:Op zondag 14 juli 2013 14:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
[..]
Hier verklaar je dat ik boos ben maar openbaar nu die DM's maar eens. Ik heb gewoon normaal gevraagd waarom je het deed.
Volgens mij neem jij het allemaal serieuzer dan mij, ondanks de sarcastische ondertoon hier. Je weet dat ik net wakker ben en maar wat ouwehoer? Maar goed het is prima insoquote:Op zondag 14 juli 2013 14:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben hypergevoelig, ik dacht dat je wist wat voor een persoon ik was.
kan niet meer herinneren manquote:Op zondag 14 juli 2013 14:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
toen in jng sc. je bent zo glad als een aal jij.
zijn we nu weer vriendenquote:Op zondag 14 juli 2013 14:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Volgens mij neem jij het allemaal serieuzer dan mij, ondanks de sarcastische ondertoon hier. Je weet dat ik net wakker ben en maar wat ouwehoer? Maar goed het is prima inso
ik schrokquote:Op zondag 14 juli 2013 14:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GC / Check welke lelijke fokker ik op facebook vond
Goed topic.![]()
Ik zat op m'n troll facebook dus niet geschrokken.quote:Op zondag 14 juli 2013 14:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goed topic.![]()
Kenker wat domquote:Op zondag 14 juli 2013 14:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goed topic.![]()
Danny Trejoquote:
hebben die iets boeinds te melden danquote:Op zondag 14 juli 2013 13:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Goedzo. Kun je mooi de tijd nemen en met al die crew members na elke missie gaan praten. Dat heb je vast niet gedaan.
Mooiboyquote:Op zondag 14 juli 2013 14:51 schreef kapiteintje het volgende:
BoelersWas nog best leuk avondje achteraf.
Idd. RENS NEPVRIEND!quote:Op zondag 14 juli 2013 14:56 schreef SjaakBauer het volgende:
He Rens godverdomme, krijg ik klappen in de stad ben jij er niet om me te helpen. Wat is dezen?
Matige wijven in de stad gister man, maar probeer standaard wel een paar aan te spreken om die social skills aan te scherpen jwz hoe wij rollen toghquote:
Dan hadden die gasten wel wat meer zorgen dat een nachtje cel gehad. Maar gelukkig gaat HMF even een bezoekje brengen binnenkortquote:
Waarom kreeg je klappen?quote:Op zondag 14 juli 2013 14:56 schreef SjaakBauer het volgende:
He Rens godverdomme, krijg ik klappen in de stad ben jij er niet om me te helpen. Wat is dezen?
Geen aanrader vind ik dat, voor matige wijven onbewust hoef je minder moeite te doen. Dus blijf je niet echt scherp.quote:Op zondag 14 juli 2013 14:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Matige wijven in de stad gister man, maar probeer standaard wel een paar aan te spreken om die social skills aan te scherpen jwz hoe wij rollen togh
Ik hoef niet te komen met happie?quote:Op zondag 14 juli 2013 14:57 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dan hadden die gasten wel wat meer zorgen dat een nachtje cel gehad. Maar gelukkig gaat HMF even een bezoekje brengen binnenkort
True, maar het erop af stappen is gewoon de vaardigheid die je moet trainen. Hoe ze in eerste instantie reageren staat toch redelijk los van dat op iemand die onbekend afstappen.quote:Op zondag 14 juli 2013 14:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geen aanrader vind ik dat, voor matige wijven onbewust hoef je minder moeite te doen. Dus blijf je niet echt scherp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |