quote:
Klein beetje maar.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:51 schreef kapiteintje het volgende:
En ja, toen was ik wel redelijk de weg kwijt ja.
Whisky.quote:
Jackquote:
Hallo Onlogisch.quote:Op zondag 14 juli 2013 00:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
JackOoit een docu gezien op Discovery hoe ze de whiskey daar maken van A tot Z.
Ze laten het 7 jaar rijpen hé. Er zijn geloof ik wel 1000 magazijnen waar ze dat spul opslaan
Zeer verrassend inderdaad.quote:Op zondag 14 juli 2013 00:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo Stijn. Wat een verrassende UI.
Je weet dat Jack Daniels technisch gezien geen whisky is he?quote:
7 jaar is niks. Een beetje whisky begint bij 12.quote:Op zondag 14 juli 2013 00:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
JackOoit een docu gezien op Discovery hoe ze de whiskey daar maken van A tot Z.
Ze laten het 7 jaar rijpen hé. Er zijn geloof ik wel 1000 magazijnen waar ze dat spul opslaan
Hoe zat dat ook alweer? Whiskey kan alleen maar in Schotland geproduceerd worden of iets dergelijks?quote:Op zondag 14 juli 2013 00:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je weet dat Jack Daniels technisch gezien geen whisky is he?
Deze dronk ik toen overigens:
[ afbeelding ]
Whisky dus.
Met mij gaat het uitstekend. En hoe is het met jou?quote:Op zondag 14 juli 2013 00:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeer verrassend inderdaad.
Hoe gaat 't ermee?
Het gaat uitstekend, zeker nu ik vakantie heb.quote:Op zondag 14 juli 2013 00:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Met mij gaat het uitstekend. En hoe is het met jou?
De vraag die ons allen bezig houdt :quote:Op zondag 14 juli 2013 00:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het gaat uitstekend, zeker nu ik vakantie heb.
Ja, naar 4havoquote:Op zondag 14 juli 2013 00:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De vraag die ons allen bezig houdt :
Ben je over?
quote:Op zondag 14 juli 2013 00:10 schreef onlogisch het volgende:
Het verklaart tevens waarom je nog op bent Stijn
nu begint chillste periode van middelbare schoolquote:
EMquote:Op zondag 14 juli 2013 00:13 schreef Insomnia_ het volgende:
welk profiel had je ook al weer gekozen stijn
Nee, maar het is wel zo dat Jack Daniels eigenlijk gewoon een bourbon is (op basis van gefermenteerde mais) en whisky of whiskey op basis van een gefermenteerde graanbasis is. Scotch = in schotland geproduceerd en wordt eigenlijk standaard met whisky (zonder 'e') aangeduid. Whiskey (met een e dus) is whisky die geen schotch is dus uit andere landen, maar wel met die graanbasis.quote:Op zondag 14 juli 2013 00:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe zat dat ook alweer? Whiskey kan alleen maar in Schotland geproduceerd worden of iets dergelijks?
Tevens hallo. Net een bakkie kwark op met walnoten.
Je kan trots zijn
have funquote:Op zondag 14 juli 2013 00:19 schreef kapiteintje het volgende:
Zo, ff pilsje opdrinken en dan richting de stad.
Veel plezier. Ik duik mijn bed inquote:Op zondag 14 juli 2013 00:19 schreef kapiteintje het volgende:
Zo, ff pilsje opdrinken en dan richting de stad.
Wanneer is de bbq? Ik vrees dat ik pas eind augustus weer kan man, ga voor 4 weken naar m'n ouders vanaf eind volgende week.quote:
Dank u, dank uquote:Op zondag 14 juli 2013 00:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je hebt jePI afgezworen. Je verdient een schouderklopje Stijn
Geen idee, ask CA. Het was toch bij haar?quote:Op zondag 14 juli 2013 00:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wanneer is de bbq? Ik vrees dat ik pas eind augustus weer kan man, ga voor 4 weken naar m'n ouders vanaf eind volgende week.
Slaap lekkerquote:
Beter doen we 't bij HMF man, die heeft een bbq waar je mee naar de VS kan vliegen als ik 'm moet geloven.quote:Op zondag 14 juli 2013 00:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen idee, ask CA. Het was toch bij haar?
Die had ik gezien ja, petje af voor het legioen!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |