quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben dan ook nog nooit in Engeland geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik laat volgend seizoen m'n pa een keer overkomen voor een paar wedstrijdjes
Welke clubs had je in gedachten.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
kaka hatelijk hoop niet dat ze daar streng over doenquote:
Clubs in Londen en misschien Man U en Man City.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]![]()
Ik laat volgend seizoen m'n pa een keer overkomen voor een paar wedstrijdjes
Welke clubs had je in gedachten.
Ga naar west ham, kun je over 60 jaar zeggen dat je nog op upton park bent geweest.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Clubs in Londen en misschien Man U en Man City.
West Ham lijkt me alleen al chill puur door die films Hooligansquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ga naar west ham, kun je over 60 jaar zeggen dat je nog op upton park bent geweest.
Is toch ook zo'n enorm christelijk en cokesnuivend vissersdorpje?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dat is straattaal voor Enkhuizen. Als je dat kent.
Nee niet echtquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Is toch ook zo'n enorm christelijk en cokesnuivend vissersdorpje?
Valt wel mee joh.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Is toch ook zo'n enorm christelijk en cokesnuivend vissersdorpje?
Heeft Enkhuizen uberhaupt een treinstation?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dat is straattaal voor Enkhuizen. Als je dat kent.
Ja toevallig welquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heeft Enkhuizen uberhaupt een treinstation?
Praktisch alle mannen in de VS hebben 't ook gehad. Vind het een beetje hypocriet om daar raar over te doen omdat 't moslims zijn. Tenzij het onverdoofd is natuurlijk, dan vind ik het gewoon mishandeling.quote:
Het gaat me er meer om dat mensen zoiets op facebook moeten zettenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Praktisch alle mannen in de VS hebben 't ook gehad. Vind het een beetje hypocriet om daar raar over te doen omdat 't moslims zijn. Tenzij het onverdoofd is natuurlijk, dan vind ik het gewoon mishandeling.
Ja, haha is nogal apart idd. Aan de andere kant is 't in die kringen wel een echte happening geloof ik.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het gaat me er meer om dat mensen zoiets op facebook moeten zetten
Ciaoquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:27 schreef RensAjacied het volgende:
Hey mannen kreeg net een berichtje en ik ben weg naar een maat. Paar biertjes wegtikken en naar de stad. Dus ik zeg later!
Voor die gene die nog uitgaan: veel plezier
Voor die genen die thuis blijven: ook veel plezier
YO!
IS GOED MAN RENS VEEL PLEZIER LEKKER VECHTEN ENB EZOPEN YOLOquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:27 schreef RensAjacied het volgende:
Hey mannen kreeg net een berichtje en ik ben weg naar een maat. Paar biertjes wegtikken en naar de stad. Dus ik zeg later!
YO!
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
IS GOED MAN RENS VEEL PLEZIER LEKKER VECHTEN ENB EZOPEN YOLO
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:27 schreef RensAjacied het volgende:
YO!
Ik wilde hem eerst een tip meegeven, al vond ik het beter om mijn werkelijke gedachte bij het lezen van die post te laten blijken.quote:
Gewoon niet zo overdreven doen Rens. De vrouwtjes diggen kills die hun cool houden.quote:
Krijg de tering Stijn.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bent wel snel terug zeg. Kwam je een groepje stoere jongens tegen?
Gvd.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bent wel snel terug zeg. Kwam je een groepje stoere jongens tegen?
lolwut?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Misschien krijg ik wel weer DM's van een dronken Rens vannacht.
Ziekten komen uit de hand van God, niet uit de hand van Rens.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Krijg de tering Stijn.
En ik ga nu echt weg. Was even douchen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geo4kant doet dat uiteraard nep.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:46 schreef Happel het volgende:
Doen we allemaal weleens toch? Dronken posten op FOK!?
Zeker, alleen type ik niet zo beroerd dan.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:46 schreef Happel het volgende:
Ik ben nooit dronken.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:46 schreef Happel het volgende:
Zoals laatst.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Het enige waar je het bij mij aan merkt is dat ik discussies ga voeren over doodgaan
quote:
Klein beetje maar.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:51 schreef kapiteintje het volgende:
En ja, toen was ik wel redelijk de weg kwijt ja.
Whisky.quote:
Jackquote:
Hallo Onlogisch.quote:Op zondag 14 juli 2013 00:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
JackOoit een docu gezien op Discovery hoe ze de whiskey daar maken van A tot Z.
Ze laten het 7 jaar rijpen hé. Er zijn geloof ik wel 1000 magazijnen waar ze dat spul opslaan
Zeer verrassend inderdaad.quote:Op zondag 14 juli 2013 00:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo Stijn. Wat een verrassende UI.
Je weet dat Jack Daniels technisch gezien geen whisky is he?quote:
7 jaar is niks. Een beetje whisky begint bij 12.quote:Op zondag 14 juli 2013 00:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
JackOoit een docu gezien op Discovery hoe ze de whiskey daar maken van A tot Z.
Ze laten het 7 jaar rijpen hé. Er zijn geloof ik wel 1000 magazijnen waar ze dat spul opslaan
Hoe zat dat ook alweer? Whiskey kan alleen maar in Schotland geproduceerd worden of iets dergelijks?quote:Op zondag 14 juli 2013 00:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je weet dat Jack Daniels technisch gezien geen whisky is he?
Deze dronk ik toen overigens:
[ afbeelding ]
Whisky dus.
Met mij gaat het uitstekend. En hoe is het met jou?quote:Op zondag 14 juli 2013 00:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeer verrassend inderdaad.
Hoe gaat 't ermee?
Het gaat uitstekend, zeker nu ik vakantie heb.quote:Op zondag 14 juli 2013 00:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Met mij gaat het uitstekend. En hoe is het met jou?
De vraag die ons allen bezig houdt :quote:Op zondag 14 juli 2013 00:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het gaat uitstekend, zeker nu ik vakantie heb.
Ja, naar 4havoquote:Op zondag 14 juli 2013 00:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De vraag die ons allen bezig houdt :
Ben je over?
quote:Op zondag 14 juli 2013 00:10 schreef onlogisch het volgende:
Het verklaart tevens waarom je nog op bent Stijn
nu begint chillste periode van middelbare schoolquote:
EMquote:Op zondag 14 juli 2013 00:13 schreef Insomnia_ het volgende:
welk profiel had je ook al weer gekozen stijn
Nee, maar het is wel zo dat Jack Daniels eigenlijk gewoon een bourbon is (op basis van gefermenteerde mais) en whisky of whiskey op basis van een gefermenteerde graanbasis is. Scotch = in schotland geproduceerd en wordt eigenlijk standaard met whisky (zonder 'e') aangeduid. Whiskey (met een e dus) is whisky die geen schotch is dus uit andere landen, maar wel met die graanbasis.quote:Op zondag 14 juli 2013 00:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe zat dat ook alweer? Whiskey kan alleen maar in Schotland geproduceerd worden of iets dergelijks?
Tevens hallo. Net een bakkie kwark op met walnoten.
Je kan trots zijn
have funquote:Op zondag 14 juli 2013 00:19 schreef kapiteintje het volgende:
Zo, ff pilsje opdrinken en dan richting de stad.
Veel plezier. Ik duik mijn bed inquote:Op zondag 14 juli 2013 00:19 schreef kapiteintje het volgende:
Zo, ff pilsje opdrinken en dan richting de stad.
Wanneer is de bbq? Ik vrees dat ik pas eind augustus weer kan man, ga voor 4 weken naar m'n ouders vanaf eind volgende week.quote:
Dank u, dank uquote:Op zondag 14 juli 2013 00:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je hebt jePI afgezworen. Je verdient een schouderklopje Stijn
Geen idee, ask CA. Het was toch bij haar?quote:Op zondag 14 juli 2013 00:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wanneer is de bbq? Ik vrees dat ik pas eind augustus weer kan man, ga voor 4 weken naar m'n ouders vanaf eind volgende week.
Slaap lekkerquote:
Beter doen we 't bij HMF man, die heeft een bbq waar je mee naar de VS kan vliegen als ik 'm moet geloven.quote:Op zondag 14 juli 2013 00:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen idee, ask CA. Het was toch bij haar?
Die had ik gezien ja, petje af voor het legioen!quote:
Twents is veel hinderlijker dan Amsterdams.quote:Op zondag 14 juli 2013 02:50 schreef TwenteFC het volgende:
Irritante Marokkanen en Amsterdammers
[ afbeelding ]
Het is wetenschappelijk onderzocht door de Twentsche courant dat Twents niet hinderlijker is dan Amsterdams.quote:Op zondag 14 juli 2013 02:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Twents is veel hinderlijker dan Amsterdams.
Amsterdams accent
Hele top 6 is aids idd.quote:Op zondag 14 juli 2013 02:50 schreef TwenteFC het volgende:
Irritante Marokkanen en Amsterdammers
[ afbeelding ]
Twentequote:Op zondag 14 juli 2013 02:52 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Het is wetenschappelijk onderzocht door de Twentsche courant dat Twents niet hinderlijker is dan Amsterdams.
Ik praat zelf zo. Wat wil je, in Purmerend praten ze Amsterdamser dan de meeste Amsterdammers.quote:Op zondag 14 juli 2013 02:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
Al die figuren die niet uit Amsterdam komen maar het amsterdamse accent zo geweldig vinden alleen omdat ze voor Ajax zijnStiekem gaan ze elke keer dood in van binnen als ze het horen.
Purmerendquote:Op zondag 14 juli 2013 02:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik praat zelf zo. Wat wil je, in Purmerend praten ze Amsterdamser dan de meeste Amsterdammers.
Omdat de SC een langzame dood sterft.quote:Op zondag 14 juli 2013 02:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom zijn er niet heletijd 10 mensen 's nachts online net als de zomer van 2012?
Allemaal door HMF.quote:Op zondag 14 juli 2013 02:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat de SC een langzame dood sterft.
Te klein denk ikquote:Op zondag 14 juli 2013 02:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PurmerendWaarom staat die niet in de lijst?
mss leven gekregenquote:Op zondag 14 juli 2013 02:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom zijn er niet heletijd 10 mensen 's nachts online net als de zomer van 2012?
Die komt hier eens in de maand ofzo. Meer dat niemand meer wat te vertellen heeft hier ofzo. FOK! verslaving is over bij de meeste. Mensen gaan liever in clubtopics lopen kloten.quote:Op zondag 14 juli 2013 02:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Allemaal door HMF.
inb4 Kapi die meteen gaat beschermen
Goa henquote:Op zondag 14 juli 2013 02:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Twents is veel hinderlijker dan Amsterdams.
Amsterdams accent
neequote:Op zondag 14 juli 2013 02:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In een goed leven is er ook plaats voor FOK!
Ik vind die pogingen van elfjar wel grappig. Probeert zijn naam nu te verbeteren na zijn ban.quote:Op zondag 14 juli 2013 02:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die komt hier eens in de maand ofzo. Meer dat niemand meer wat te vertellen heeft hier ofzo. FOK! verslaving is over bij de meeste. Mensen gaan liever in clubtopics lopen kloten.
Ach we willen allemaal wel eens trollen. Dat is soms best leuk.quote:Op zondag 14 juli 2013 02:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik vind die pogingen van elfjar wel grappig. Probeert zijn naam nu te verbeteren na zijn ban.
Trekt wel weer bij overigens na de zomer.quote:Op zondag 14 juli 2013 02:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die komt hier eens in de maand ofzo. Meer dat niemand meer wat te vertellen heeft hier ofzo. FOK! verslaving is over bij de meeste. Mensen gaan liever in clubtopics lopen kloten.
Knal of sier?quote:Op zondag 14 juli 2013 03:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gaan mensen vuurwerk afsteken![]()
Vuurwerk![]()
![]()
Mooi tochquote:Op zondag 14 juli 2013 03:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sier, ik zag kleurtjes en spetters enzo.
Echt levenloos jij.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat ik niet veel te doen heb op moment.
Wat voegt het verder toe aan je leven?quote:Op zondag 14 juli 2013 03:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is er zinloos aan dan. Beetje op internet kloten. Best amusement soms.
Plezier.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat voegt het verder toe aan je leven?
Bijna niemand heeft tegenwoordig geld om elke dag leuke dingen te doen, jeweetquote:Op zondag 14 juli 2013 03:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat voegt het verder toe aan je leven?
En gewoon beetje praten met vreemden. Zelfde als dat je beetje gaat chit-chatten met iemand die je tegenkomt op straat.quote:
later wel man, als de hossel voltooid is.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bijna niemand heeft tegenwoordig geld om elke dag leuke dingen te doen, jeweet
Je hebt toch al een vriendin?quote:Op zondag 14 juli 2013 03:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
later wel man, als de hossel voltooid is.
hosselen heeft niks met vriendin te maken alleen op FOK! is datquote:
Beetje hetzelfde als het verschil tussen Zeeuws-Vlaams (Hulst, Oostburg) en "de overkant" (Vlissingen, Goes)quote:Op zondag 14 juli 2013 02:59 schreef Insomnia_ het volgende:
wat is verschil tussen achterhoeks en twente (serious)
Hosselen betekent toch versieren enzo.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hosselen heeft niks met vriendin te maken alleen op FOK! is dat
Ik versta het allebei wel overigens.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als het verschil tussen Zeeuws-Vlaams (Hulst, Oostburg) en "de overkant" (Vlissingen, Goes)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |