Knal of sier?quote:Op zondag 14 juli 2013 03:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gaan mensen vuurwerk afsteken![]()
Vuurwerk![]()
![]()
Mooi tochquote:Op zondag 14 juli 2013 03:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sier, ik zag kleurtjes en spetters enzo.
Echt levenloos jij.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat ik niet veel te doen heb op moment.
Wat voegt het verder toe aan je leven?quote:Op zondag 14 juli 2013 03:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is er zinloos aan dan. Beetje op internet kloten. Best amusement soms.
Plezier.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat voegt het verder toe aan je leven?
Bijna niemand heeft tegenwoordig geld om elke dag leuke dingen te doen, jeweetquote:Op zondag 14 juli 2013 03:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat voegt het verder toe aan je leven?
En gewoon beetje praten met vreemden. Zelfde als dat je beetje gaat chit-chatten met iemand die je tegenkomt op straat.quote:
later wel man, als de hossel voltooid is.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bijna niemand heeft tegenwoordig geld om elke dag leuke dingen te doen, jeweet
Je hebt toch al een vriendin?quote:Op zondag 14 juli 2013 03:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
later wel man, als de hossel voltooid is.
hosselen heeft niks met vriendin te maken alleen op FOK! is datquote:
Beetje hetzelfde als het verschil tussen Zeeuws-Vlaams (Hulst, Oostburg) en "de overkant" (Vlissingen, Goes)quote:Op zondag 14 juli 2013 02:59 schreef Insomnia_ het volgende:
wat is verschil tussen achterhoeks en twente (serious)
Hosselen betekent toch versieren enzo.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hosselen heeft niks met vriendin te maken alleen op FOK! is dat
Ik versta het allebei wel overigens.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als het verschil tussen Zeeuws-Vlaams (Hulst, Oostburg) en "de overkant" (Vlissingen, Goes)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |