quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben dan ook nog nooit in Engeland geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik laat volgend seizoen m'n pa een keer overkomen voor een paar wedstrijdjes
Welke clubs had je in gedachten.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
kaka hatelijk hoop niet dat ze daar streng over doenquote:
Clubs in Londen en misschien Man U en Man City.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]![]()
Ik laat volgend seizoen m'n pa een keer overkomen voor een paar wedstrijdjes
Welke clubs had je in gedachten.
Ga naar west ham, kun je over 60 jaar zeggen dat je nog op upton park bent geweest.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Clubs in Londen en misschien Man U en Man City.
West Ham lijkt me alleen al chill puur door die films Hooligansquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ga naar west ham, kun je over 60 jaar zeggen dat je nog op upton park bent geweest.
Is toch ook zo'n enorm christelijk en cokesnuivend vissersdorpje?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dat is straattaal voor Enkhuizen. Als je dat kent.
Nee niet echtquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Is toch ook zo'n enorm christelijk en cokesnuivend vissersdorpje?
Valt wel mee joh.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Is toch ook zo'n enorm christelijk en cokesnuivend vissersdorpje?
Heeft Enkhuizen uberhaupt een treinstation?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dat is straattaal voor Enkhuizen. Als je dat kent.
Ja toevallig welquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heeft Enkhuizen uberhaupt een treinstation?
Praktisch alle mannen in de VS hebben 't ook gehad. Vind het een beetje hypocriet om daar raar over te doen omdat 't moslims zijn. Tenzij het onverdoofd is natuurlijk, dan vind ik het gewoon mishandeling.quote:
Het gaat me er meer om dat mensen zoiets op facebook moeten zettenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Praktisch alle mannen in de VS hebben 't ook gehad. Vind het een beetje hypocriet om daar raar over te doen omdat 't moslims zijn. Tenzij het onverdoofd is natuurlijk, dan vind ik het gewoon mishandeling.
Ja, haha is nogal apart idd. Aan de andere kant is 't in die kringen wel een echte happening geloof ik.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het gaat me er meer om dat mensen zoiets op facebook moeten zetten
Ciaoquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:27 schreef RensAjacied het volgende:
Hey mannen kreeg net een berichtje en ik ben weg naar een maat. Paar biertjes wegtikken en naar de stad. Dus ik zeg later!
Voor die gene die nog uitgaan: veel plezier
Voor die genen die thuis blijven: ook veel plezier
YO!
IS GOED MAN RENS VEEL PLEZIER LEKKER VECHTEN ENB EZOPEN YOLOquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:27 schreef RensAjacied het volgende:
Hey mannen kreeg net een berichtje en ik ben weg naar een maat. Paar biertjes wegtikken en naar de stad. Dus ik zeg later!
Voor die gene die nog uitgaan: veel plezier
Voor die genen die thuis blijven: ook veel plezier
YO!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |