Hier kom je na 4 uur nergens meer binnen. Tenzij één café dat blijft open tot de laatste gasten weggaan dus elke zaterdag tot minimaal 6 uur openquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon pas uit gaan als de pubs dicht gaan.
Bij ons is dat na 3 uur. Om 4 uur alles dicht. Is laat genoeg ook. Bij jullie 5 dan ofzo?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hier kom je na 4 uur nergens meer binnen. Tenzij één café dat blijft open tot de laatste gasten weggaan dus elke zaterdag tot minimaal 6 uur open
3 uur niemand meer binnen in de pub en om 4 uur dicht, 4 uur dance cafés dicht en om 5 uur de dance café dicht.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bij ons is dat na 3 uur. Om 4 uur alles dicht. Is laat genoeg ook. Bij jullie 5 dan ofzo?
Hier gaan we om 12 uur nog niet eens van huisquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:01 schreef Insomnia_ het volgende:
In Southampton zijn echt alle pubs dicht om 12 uur.
kutoverheidregels.
wel lachen altijd, opeens iedereen op straat richting clubs na zich al half in coma te hebben gezopen.
Geheid vechtpartijen dus, mooie tjiden.
Pubcultuur is ook totaal anders dan cafes in Nederland.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hier gaan we om 12 uur nog niet eens van huis
Pub bij ons is gewoon DE plek voor jongeren, is ook meer een 'disco' maar wordt wel veel gezopen. Echte clubs heb je in Nederland sowieso heel weinig behalve de grote steden.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Pubcultuur is ook totaal anders dan cafes in Nederland.
Zijn niet echt voor het uitgaan.
Idd je hebt pubs en clubs.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Pubs zijn geniaal, zouden ze hier wat meer moeten hebben.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
in Engeland zijn pubs meer een soort 2e huiskamer/ontmoetingsplek als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Pub bij ons is gewoon DE plek voor jongeren, is ook meer een 'disco' maar wordt wel veel gezopen. Echte clubs heb je in Nederland sowieso heel weinig behalve de grote steden.
Pubs zijn prachtig!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Pubs zijn geniaal, zouden ze hier wat meer moeten hebben.
Volledig mee eens.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Pubs zijn geniaal, zouden ze hier wat meer moeten hebben.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent weer lekker overdreven vanavond he Rensieboy?
quote:
Mijn ervaring met pubs zijn louter positief Kapi.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent weer lekker overdreven vanavond he Rensieboy?
Je bent nog geen eens 18. Jij mag in Engeland niet eens een pub in aap.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mijn ervaring met pubs zijn louter positief Kapi.
In Amerika moet je 21 zijnquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent nog geen eens 18. Jij mag in Engeland niet eens een pub in aap.
Ik ben dan ook nog nooit in Engeland geweest.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent nog geen eens 18. Jij mag in Engeland niet eens een pub in aap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben dan ook nog nooit in Engeland geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik laat volgend seizoen m'n pa een keer overkomen voor een paar wedstrijdjes
Welke clubs had je in gedachten.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
kaka hatelijk hoop niet dat ze daar streng over doenquote:
Clubs in Londen en misschien Man U en Man City.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]![]()
Ik laat volgend seizoen m'n pa een keer overkomen voor een paar wedstrijdjes
Welke clubs had je in gedachten.
Ga naar west ham, kun je over 60 jaar zeggen dat je nog op upton park bent geweest.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Clubs in Londen en misschien Man U en Man City.
West Ham lijkt me alleen al chill puur door die films Hooligansquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ga naar west ham, kun je over 60 jaar zeggen dat je nog op upton park bent geweest.
Is toch ook zo'n enorm christelijk en cokesnuivend vissersdorpje?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dat is straattaal voor Enkhuizen. Als je dat kent.
Nee niet echtquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Is toch ook zo'n enorm christelijk en cokesnuivend vissersdorpje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |