Negers.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ga soms in mijn eentje ergens heen maar dan wel in de wetenschap dat mijn vrienden daar op dat moment zijn dat is wat anders dan alleen ergens heen gaan en niemand kennen. Welke idioot doet dat nou?
Lekker joh alleen uitgaan waar je niemand kent. Op een disco op een camping kan het nog wel maar in het uitgaansleven in de stad? Waarom?quote:
Meh, ik ga wrs wel ff kijken. Gvd. Ben nu in de categorie oud-teamgenoten van de voetbal beland.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Chickies weet je te hosselen, maar alleen staan ouwehoeren ergens in een kroeg is teveel gevraagd?
Ik vind het maar niets, deed het vroeger wel toen ik nog op vakantie ging met ouders, te veel moeite.quote:
Dit dus. Is niet dat ik 't niet durf, maar ik ben niet echt iemand die in z'n eentje uitgaat ofzo.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ga soms in mijn eentje ergens heen maar dan wel in de wetenschap dat mijn vrienden daar op dat moment zijn dat is wat anders dan alleen ergens heen gaan en niemand kennen. Welke idioot doet dat nou?
Alleen binnenkomen ergens heb ik schijt aan, gaat er meer om dat je in je eentje weet niet is moeilijk. Of je moet echt puur voor de chicks gaan maar dat is denk ook anders als je in je eentje rondlooptquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit dus. Is niet dat ik 't niet durf, maar ik ben niet echt iemand die in z'n eentje uitgaat ofzo.
In je eentje voor de chicks gaan komt wel ...apart over ...bij de chicksquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Alleen binnenkomen ergens heb ik schijt aan, gaat er meer om dat je in je eentje weet niet is moeilijk. Of je moet echt puur voor de chicks gaan maar dat is denk ook anders als je in je eentje rondloopt
Nja, je kunt zeggen wat je wilt maar in je eentje sta je toch heel de tijd te bedenken wat voor houding je jezelf moet geven ofzo. Op een festival is dat anders, dan kijk je naar een act oid. In een kroeg is iedereen toch met z'n vrienden bezig, meer een sociaal gebeuren. Als dat sociale dan wegvalt blijft er niet zoveel over behalve met een biertje in je hand rond staan kijken.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Alleen binnenkomen ergens heb ik schijt aan, gaat er meer om dat je in je eentje weet niet is moeilijk. Of je moet echt puur voor de chicks gaan maar dat is denk ook anders als je in je eentje rondloopt
Dat dus, ik denk ook dat je een stuk onzekerder bent in je eentje.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In je eentje voor de chicks gaan komt wel ...apart over ...bij de chicks.
Op Festival is het ook niet alles hoor. Huldiging van Ajax ga ik dus elke keer met mijn pa en dat is veel beter dan alleen gaan, tuurlijk is met vrienden beter maar ook alleen dat is anders.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nja, je kunt zeggen wat je wilt maar in je eentje sta je toch heel de tijd te bedenken wat voor houding je jezelf moet geven ofzo. Op een festival is dat anders, dan kijk je naar een act oid. In een kroeg is iedereen toch met z'n vrienden bezig, meer een sociaal gebeuren. Als dat sociale dan wegvalt blijft er niet zoveel over behalve met een biertje in je hand rond staan kijken.
Dat valt wel mee,.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat dus, ik denk ook dat je een stuk onzekerder bent in je eentje.
Onzekerheid is niet t probleem, gewoon dat het saai is. Als je gewoon een leuke avond wilt hebben zonder er moeite voor te doen, kun je idd beter met vrienden gaan.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
In je eentje ergens naar toe gaan? Wat Kapi zegt wat voor houding neem je dan aan?
Groepje van 8 mensen en gaan!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Onzekerheid is niet t probleem, gewoon dat het saai is. Als je gewoon een leuke avond wilt hebben zonder er moeite voor te doen, kun je idd beter met vrienden gaan.
Nu al? Wacht tenminste tot een uurtje of 1. Of begint het bij jullie al voor twaalven?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:53 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga toch maar ff, anders verveel ik mezelf hier toch de kanjer. Als 't niks is ben ik zo weer weg.
Gewoon pas uit gaan als de pubs dicht gaan.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nu al? Wacht tenminste tot een uurtje of 1. Of begint het bij jullie al voor twaalven?
Ik ga om 12 uur. Eerst nog ff wat hoegjes drinken hier.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nu al? Wacht tenminste tot een uurtje of 1. Of begint het bij jullie al voor twaalven?
Hier kom je na 4 uur nergens meer binnen. Tenzij één café dat blijft open tot de laatste gasten weggaan dus elke zaterdag tot minimaal 6 uur openquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon pas uit gaan als de pubs dicht gaan.
Bij ons is dat na 3 uur. Om 4 uur alles dicht. Is laat genoeg ook. Bij jullie 5 dan ofzo?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hier kom je na 4 uur nergens meer binnen. Tenzij één café dat blijft open tot de laatste gasten weggaan dus elke zaterdag tot minimaal 6 uur open
3 uur niemand meer binnen in de pub en om 4 uur dicht, 4 uur dance cafés dicht en om 5 uur de dance café dicht.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bij ons is dat na 3 uur. Om 4 uur alles dicht. Is laat genoeg ook. Bij jullie 5 dan ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |